Gå till innehåll

Team3000 - Sky Limit is The Only Limit


Luap

Recommended Posts

  • Svars 9,4k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

BULL OCH SÅNT! Kör in hela stavken i potten. då blir det bull.

gick in på spotify på bärbara datorn innan. den föreslog användarnamnet ea0707. Försökte haxa. Gick busstén :S

 

Bra skypat kroon, dåligt hackat men ack så bra fylle-smsat!

 

Mvh

Korf

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skickade sms till Gretko (gömde en skryt) med följande fråga, men han sover. Plussade nog för mycket för att vara vaken.

 

:::

 

Alla gick hem kl 04. Vi sätter oss och lirar DC (höga staket som fan). Jag hävdar att man alltid bör välja omaha på knapp pga större positionsfördel. Alla är lika bra på allt osv. Stämmer det?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skickade sms till Gretko (gömde en skryt) med följande fråga, men han sover. Plussade nog för mycket för att vara vaken.

 

:::

 

Alla gick hem kl 04. Vi sätter oss och lirar DC (höga staket som fan). Jag hävdar att man alltid bör välja omaha på knapp pga större positionsfördel. Alla är lika bra på allt osv. Stämmer det?

 

Nej, du bör välja 2-7 tripple draw no limit. Det spelet där possition är allt typ.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Btw, har tänkt skaffa mig en Iphone 4 så snabbt som möjligt, typ helst imorrn om det går att få tag på. Fattar dock obv som alla andra noll av vilka abonnemang och operatörer och skit man ska välja. Är nog ingen storkonsument av vare sig ringning eller surfande även om jag obv ska göra båda en hel del.

 

Om nån har lite koll så är all hjälp jättevälkommen :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...