tallkotten Postad 25 Juli , 2010 Rapport Share Postad 25 Juli , 2010 Spelar just nu min sjuuuuuukaste HU någonsin. Skottar 25-50 cap hu på fyllan . Börja med att backa 8k och hade bara 2k kvar på kontot för att sedan hitta suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuper fisken, så de ser ut att bli ett cg rekord. Viiiiiidriga swings dock då han stoppar pre varannan hand och suger ut värre än emop. Edit: Och där vart han töm för 6757675 gången och lämnade. Bokade ett cg-rekord iaf. Guld.... Rekord i fredags natt och söndagmorgon. Jag och emop kommer upp med gratulationskort sen! Som du kan använda till att laga ditt hål i fönstret med8-) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emop1 Postad 25 Juli , 2010 Rapport Share Postad 25 Juli , 2010 du gör det igen! ringer guinness idag lr imorn Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Luap Postad 25 Juli , 2010 Författare Rapport Share Postad 25 Juli , 2010 -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Watoz Postad 25 Juli , 2010 Rapport Share Postad 25 Juli , 2010 Skynda er å slå på svt 2 om nån missat. De är LÖJLIGT spännande avslutning på nordic masters. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ea_0707 Postad 25 Juli , 2010 Rapport Share Postad 25 Juli , 2010 Bra där Rikard! Fan att man skulle missa PSOP idag.. edit2: påttraiser edit: ********* series of poker obv edit2: p0traiser edit2: p0traiser Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ea_0707 Postad 25 Juli , 2010 Rapport Share Postad 25 Juli , 2010 Haha skriver från iphone. Fan vad det ballar ur Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mendieta19 Postad 25 Juli , 2010 Rapport Share Postad 25 Juli , 2010 tänkte på det där med en bluff i timmen som det talas mycket om nuförtiden.. Gäller det bara Live eller går det att använda även Online? isf hur(mtp multitabling etc)? snurrar mkt för tillfället Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ea_0707 Postad 25 Juli , 2010 Rapport Share Postad 25 Juli , 2010 Tror bara det gäller live Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mendieta19 Postad 25 Juli , 2010 Rapport Share Postad 25 Juli , 2010 borde väl ändå finnas någon liten tumregel? får ta en klurarkväll angående det annars.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 25 Juli , 2010 Rapport Share Postad 25 Juli , 2010 en gång i timmen per bord tror jag. möjligtvis en i halvtimmen shorthanded bara för man får in mkt mer händer då Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mendieta19 Postad 25 Juli , 2010 Rapport Share Postad 25 Juli , 2010 lär ha nån läcka där då.. brukar bara köra på hur många bord jag än har, kan inte vara bra för statsen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Memory Postad 25 Juli , 2010 Rapport Share Postad 25 Juli , 2010 en gång i timmen per bord tror jag. möjligtvis en i halvtimmen shorthanded bara för man får in mkt mer händer då hur håller du koll på tiden? en idé kan vara att ha lika många äggklockor som bord. kan dock bli lite jobbigt om man kör 10+ bord. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 25 Juli , 2010 Rapport Share Postad 25 Juli , 2010 Blev precis utsatt för den sjukaste jävla idiotin nånsin. Var i helsigborg och skulle ta tåget tillbaka till Lund. Det var ett par minuter försenat så hann precis med det men hann inte köpa biljett. Sätter mig och väntar på att konduktören ska komma, till slut dyker hon upp den feta jävla subban. Jag säger att jag inte hann köpa biljett innan och skule vilja göra det nu. "nej fdet går inte ge mig ditt leg, 800 kronor böter blir det, ok?" Jag ser ut som en fågelholk ett tag innan jag får ur mig ett ööh ok. Sen frågar jag vad fan hon håller på med och varför man inte får köpa biljett på tåget. Tydligen skulle jag ha letat reda på henne när jag klev på och sagt att jag inte hann och köpt en biljett. Nu kokar jag och slår handen i bordet och frågar varför jag köpt biljett på tåget ungefäör 2931092438928u93892 8gånger tidigare. Till slut blir vi avkastade från tåget 2 stationer från lund och fick sitta där i en timme. Guld ÄÖckliga feta kossa tror du hennes vikt hade med saken att göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 25 Juli , 2010 Rapport Share Postad 25 Juli , 2010 hur håller du koll på tiden? en idé kan vara att ha lika många äggklockor som bord. kan dock bli lite jobbigt om man kör 10+ bord. nöjer mig med en äggklocka sen bluffar jag på alla bord samtidigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sokrat3s Postad 25 Juli , 2010 Rapport Share Postad 25 Juli , 2010 tror du hennes vikt hade med saken att göra? Ja Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Chofritz Postad 25 Juli , 2010 Rapport Share Postad 25 Juli , 2010 tror du hennes vikt hade med saken att göra? Är väl inte helt otroligt faktiskt att en person som hela livet på grund av sin övervikt blivit några procent sämre behandlad än medel är mer benägen att ge igen i såna här situationer, men jättestor betydelse, nja Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 25 Juli , 2010 Rapport Share Postad 25 Juli , 2010 Tjena kontoret! Tog den i mun minst tre gånger denna söndagen. Allt på FTP. Såg Urmy också. Sen busta jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MR_Jimmy Postad 25 Juli , 2010 Rapport Share Postad 25 Juli , 2010 Det trodde man inte för några år sedan... ***** Hand History for Game 3442556057 ***** (Prima) $1000.00 USD NL Texas Hold'em - Sunday, July 25, 11:30:31 ET 2010 Table Bitter Sweet 2 (Real Money) Seat 5 is the button Seat 1: MR_Jimmy ( $1349.00 USD ) Seat 2: doegel ( $1147.00 USD ) Seat 3: OllaSalo ( $1043.00 USD ) Seat 4: araknafobi ( $1150.50 USD ) Seat 5: DVk0Infinity ( $1214.00 USD ) Seat 6: Shnala ( $644.65 USD ) Shnala posts small blind [$5.00 USD]. MR_Jimmy posts big blind [$10.00 USD]. Dealt to MR_Jimmy [ Ad Qd ] doegel folds OllaSalo folds araknafobi folds DVk0Infinity raises [$25.00 USD] Shnala folds MR_Jimmy raises [$70.00 USD] DVk0Infinity raises [$180.00 USD] MR_Jimmy raises [$1259.00 USD] DVk0Infinity calls [$1009.00 USD] ** Dealing Flop ** [ 8c, Js, 4s ] ** Dealing Turn ** [ Qs ] ** Dealing River ** [ 5c ] MR_Jimmy shows [Ad, Qd ] DVk0Infinity doesn't show [As, Jc ] MR_Jimmy wins $2430.00 USD from main pot MR_Jimmy wins $125.00 USD from main pot Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 26 Juli , 2010 Rapport Share Postad 26 Juli , 2010 ok jag tror också det bara jag som upplever att feta kvinnor ofta är riktiga fittor till människor medan feta män bara blir snällare, typ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Chofritz Postad 26 Juli , 2010 Rapport Share Postad 26 Juli , 2010 (redigerade) . Redigerad 18 Januari , 2016 av Chofritz Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jon123 Postad 26 Juli , 2010 Rapport Share Postad 26 Juli , 2010 inte på prima kanske Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 26 Juli , 2010 Rapport Share Postad 26 Juli , 2010 inte på prima kanske alla är feta fittor på prima. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emop1 Postad 26 Juli , 2010 Rapport Share Postad 26 Juli , 2010 älskar poker! snittar minus 8-9bi back per session. turreklonken är nästan helt bortspelad nu på nl1k. springer makalöst illa atm. så vidrigt är det. hoppas på dåligt väder nu i några dagar så får de bli lockdown. nu ska jag försöka kvävas i sömnen. löjligt std Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Luap Postad 26 Juli , 2010 Författare Rapport Share Postad 26 Juli , 2010 -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 26 Juli , 2010 Rapport Share Postad 26 Juli , 2010 jag plusettar på alla negativa inläögg om poker. Gultimehigh Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts