Watoz Postad 8 Juli , 2010 Rapport Share Postad 8 Juli , 2010 Vinst i dagens genrep mot de förmodligen tuffaste laget!!!!!!!! Dock krävdes de en extra halvlek + straffar för att vi skulle vinna Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 8 Juli , 2010 Rapport Share Postad 8 Juli , 2010 Vice coach anländer i morgon. Har varit ute och scoutat talanger i skärgården. Taggad som fan Mvh Larsa Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sladdafan Postad 9 Juli , 2010 Rapport Share Postad 9 Juli , 2010 Wat0z! Kommer du på paintballen på lördag eller? Jag blev inbjuden på fb men står inget om plats?!? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Watoz Postad 9 Juli , 2010 Rapport Share Postad 9 Juli , 2010 Jag blev inbjuden på fb men står inget om plats?!? Falun tror jag? Idag är mina revben mkt värre, fml fml osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emop1 Postad 9 Juli , 2010 Rapport Share Postad 9 Juli , 2010 tjena larsa! blommor och bin, blommor och bin Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 9 Juli , 2010 Rapport Share Postad 9 Juli , 2010 Plussade en klocka och en ful ipod shuffle när jag mellanlandade i munchen på väg hem men backade massa kontanter Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 10 Juli , 2010 Rapport Share Postad 10 Juli , 2010 Vann en pokerturnering precis, : S 13 tusen amerikanska fick jag. Dock buyins som fan idag, körde nämligen två stycken turrar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 10 Juli , 2010 Rapport Share Postad 10 Juli , 2010 Riktigt jävla orättvist! Inge jävla grattis! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 10 Juli , 2010 Rapport Share Postad 10 Juli , 2010 Grattis greta, det är ju typ hundra tusen svenska dollar! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 10 Juli , 2010 Rapport Share Postad 10 Juli , 2010 Körde kroons Leo-tribute och chris thuritz satt på laptopen och railade så det var inte direkt svårt. Tack uffe och kroonan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ades_va Postad 10 Juli , 2010 Rapport Share Postad 10 Juli , 2010 tjenare! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 10 Juli , 2010 Rapport Share Postad 10 Juli , 2010 Tallkotten väckte mig och tvinga upp mig för rail och coach till hans HU-session så tog lite blackjack på sidan, hämtade 4k euro iaf. Chris Thuritz fattar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tallkotten Postad 10 Juli , 2010 Rapport Share Postad 10 Juli , 2010 Kul när man ligger upp hela sessionen mot megafisken och när han turar hem till 200dolls plus så skriver han "gg måste sova". Fattar inte folk att det är sånt man kan bli mördad för?? Jävla pissrått.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 10 Juli , 2010 Rapport Share Postad 10 Juli , 2010 Fattar inte folk att det är sånt man kan bli mördad för?? Säg ETT exempel! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tallkotten Postad 10 Juli , 2010 Rapport Share Postad 10 Juli , 2010 Säg ETT exempel! När du öppnar dörren och det som möter din blick är mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 10 Juli , 2010 Rapport Share Postad 10 Juli , 2010 När du öppnar dörren och det som möter din blick är mig. pics or it didnt happen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 14 Juli , 2010 Rapport Share Postad 14 Juli , 2010 Nån som vet när nya WPT-säsongen kommer, så man får ta sig en titt på Puni och PK? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ea_0707 Postad 14 Juli , 2010 Rapport Share Postad 14 Juli , 2010 KungKroon, tyckte mig skymta dig på Kastrup.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 15 Juli , 2010 Rapport Share Postad 15 Juli , 2010 Har börjat grinda cashgame igen! Rätt skoj faktiskt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 16 Juli , 2010 Rapport Share Postad 16 Juli , 2010 Har börjat grinda cashgame igen! Rätt skoj faktiskt Fan vilket sjukt dödsplus du rivit hem nu Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Luap Postad 16 Juli , 2010 Författare Rapport Share Postad 16 Juli , 2010 -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 16 Juli , 2010 Rapport Share Postad 16 Juli , 2010 Några som är sugna på Tottenham - Man City och Chelsea - West Bromwich den 14e samt Liverpool - Arsenal den 15e Aug? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ea_0707 Postad 16 Juli , 2010 Rapport Share Postad 16 Juli , 2010 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gibbsson Postad 16 Juli , 2010 Rapport Share Postad 16 Juli , 2010 Tja Jimpa! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MR_Jimmy Postad 16 Juli , 2010 Rapport Share Postad 16 Juli , 2010 Tja Jimpa! Tjena, igår spelade jag 13 tusen händer i streck. Själv då? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts