urmy Postad 6 Juni , 2010 Rapport Postad 6 Juni , 2010 ska nog bli trummis, kolla så skoj han verkar ha där bak edit: fel tråd nvm Citera
Metaddict Postad 6 Juni , 2010 Rapport Postad 6 Juni , 2010 ska nog bli trummis, kolla så skoj han verkar ha där bak edit: fel tråd nvm Made my day...haha vilken hjälte Bra av kameramannen oxå att vara så vaken. Här kommer en annan hjälte/GUD. Citera
GG Postad 6 Juni , 2010 Rapport Postad 6 Juni , 2010 Idag kom jag tvåa i spelet livet. Började dagen med lunch och softaments osv med vänner. Sen åkte jag och fiska, efter detta blev det en golfrunda med ingen mindre än J Watoz sedan avslutades dagen med en plosession som slutade 13k upp. Vem som vann livet idag är ganska uppenbart. EA0707, kroon och puni fattar Citera
KungKroon Postad 6 Juni , 2010 Rapport Postad 6 Juni , 2010 För övrigt är det inte konstigt att man kommer tvåa när man har ett Sumpasskärp om livet. HAHAHAHA Citera
padrinosftw Postad 6 Juni , 2010 Rapport Postad 6 Juni , 2010 önskar att man en dag vore en av dom som fattade : ( Citera
emop1 Postad 6 Juni , 2010 Rapport Postad 6 Juni , 2010 det blev dyrt som fan idag ett FT nu dock. vinst för att klara 10k backet.. längesen ja sprang så här vdrigt nu. livet är enormt hatat. Citera
laewl Postad 6 Juni , 2010 Rapport Postad 6 Juni , 2010 ska nog bli trummis, kolla så skoj han verkar ha där bak edit: fel tråd nvm Jag bryr mig inte vad kroon säger, han är min guuuuuuud säger. iofs tror jag inte att kroon ogillar honom på något sätt. Men han är guuuuuuuuuuuuuuuuuuuud! Citera
Amutu Postad 6 Juni , 2010 Rapport Postad 6 Juni , 2010 det blev dyrt som fan idag ett FT nu dock. vinst för att klara 10k backet..längesen ja sprang så här vdrigt nu. livet är enormt hatat. jobba på våfflan det vänder snart. Önskar dig lycka till ikväll med många klonkar ! Citera
-PK- Postad 6 Juni , 2010 Rapport Postad 6 Juni , 2010 Fan va de snurrar just nu xaxaxa, förstår ingenting. Citera
smooger Postad 6 Juni , 2010 Rapport Postad 6 Juni , 2010 Golfen ser helt ok ut. Igår kväll var jag ute själv å körde en 9-hålsrunda + 4 extra hål. Fick iaf 21 poäng på 9-hålaren trots att jag spelade jäkligt dåligt. Idag tog jag å gretko en kvällsgolf. gretko fick spela på sitt handicap vilket är ca 25 lr något sådant, och vi mjukstarta med 50$ hålet. Vann de tre första hålen och spelade 4 poäng över mitt handicap, trots att jag gjorde bedrövliga utslag (förutom hål 3 då jag gjorde mitt bästa ever, ett par 3 över vatten och hamna 1-1,5m från hål ) och fick ett pliktslag på hål 1, sen streckade jag tyvärr hål 4a. Sen så började att spruta vatten på greenerna så vi får avsluta matchen en annan dag. (Skall tilläggas att gretko inte spelat på 2 år men spelade sjukt bra). Man har fin fördel när man är höghandicapad har jag märkt nu. Jag har stora problem med långa järn, hookar nått så innihelvete. Har två privatlektioner med pron på tisdag, så jag hoppas han kan råda lite bot på de. Har spelat sjuuukt bra med wedge och pitchen iaf. Så jag har lite förhoppningar att kunna vinna några hål i matchen om ca en och en halv vecka. På kort tid kan golflektioner snarare förvärra ditt spel. En pro brukar ju bryta ner din swing för att sedan lära dig lite mer gto-golf. Många som har tagit en 5-6 lektioner har kommit därifrån med sämre spel och kortare slag, om man jobbar med ett pro måste man lägga ner mkt tid. Citera
ebisumaru Postad 6 Juni , 2010 Rapport Postad 6 Juni , 2010 På kort tid kan golflektioner snarare förvärra ditt spel. En pro brukar ju bryta ner din swing för att sedan lära dig lite mer gto-golf. Många som har tagit en 5-6 lektioner har kommit därifrån med sämre spel och kortare slag, om man jobbar med ett pro måste man lägga ner mkt tid. Inte om du säger till att du ska spela en viktig match om en vecka, då kan varje hyfsad pro ge dig råd för kort sikt. Citera
Watoz Postad 6 Juni , 2010 Rapport Postad 6 Juni , 2010 Inte om du säger till att du ska spela en viktig match om en vecka, då kan varje hyfsad pro ge dig råd för kort sikt. Precis, får väl säga nått sånt. Förövrigt är han ny i Hagge GK för i år och kommer närmast från norskalandslagets juniorer och alla säger att han är riktigt bra. Så jag får väl hoppas att de stämmer. Förövrigt kungvideo av urmy och kunginlägg av gretko. Vinna livet är de bästa! Citera
ea_0707 Postad 6 Juni , 2010 Rapport Postad 6 Juni , 2010 idag är det slitet i casa de la jimpish.. inte ens orkat powernapa, nu ska vi dock orka oss ut och käka pizza! viktig match i stanley cup inatt, vinner philly idag kan dom avgöra på hemmaplan när vi är där vore frääääääänt hoj Citera
-PK- Postad 6 Juni , 2010 Rapport Postad 6 Juni , 2010 Någon som kan låna ut sitt ipokerkonto????? Brådskande, får inte in pengar på mitt.. Vill spela ECOOP vid 7.. Citera
ea_0707 Postad 6 Juni , 2010 Rapport Postad 6 Juni , 2010 Går BMI och vpip hand i hand? Olika live/online? Citera
Recommended Posts