Gå till innehåll

Team3000 - Sky Limit is The Only Limit


Luap

Recommended Posts

  • Svars 9,4k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Grattis till Omahavinsten!

 

  • Tiltande #1 - Hela dagboken med nya "kids" vinner uppenbarligen mer än mig online.
  • Tiltande #2 - Jag vill spela SM men kan inte.

 

  • Nöten #1 - Vegas bokat o klart, nöthotell (Aria) och nötbil (Merca).
  • Nöten #2 - Fick vinna $14k inatt. Mycket för oss som inte vinner så bra :roll:

 

Hur gick de i hamburg bosse?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur gick de i hamburg bosse?

 

5a för €16k :shock:

 

Tråkigt med tanke på utgångsläget inför finalbordet. Kortkall, samt förlorade en stor AI-pott med AJ vs A6 :(

 

Mkt nöjd med spelet dock, alltid nått...

 

Om du är riktigt nyfiken finns rapport i min blogg ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

5a för €16k :shock:

 

Tråkigt med tanke på utgångsläget inför finalbordet. Kortkall, samt förlorade en stor AI-pott med AJ vs A6 :(

 

Mkt nöjd med spelet dock, alltid nått...

 

Om du är riktigt nyfiken finns rapport i min blogg ;)

 

Trist!

Kom på de sen o kollade där, stod inte hur mkt de gav där dock har ja för mig

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

poker är roligt och jag springer bra :S busta sm ai pre a mot aa fr 2x avg. skyndade mig hem till thorn för att köra natt-turrepasset :S

 

var roligt att träffa massa pf snubbar iaf! kung shahin träffade jag för första gången.. tem linköpingvar på plats. valterego fick man äran att träffa också! och massa andra gamla rävar. säkert glömt nämna nån. det var trevligt iaf!

 

hoppas min äckeldownswing vänder snart.. bärjar bli väldigt less.. :(

gl alla som e kvar! punken vinner väl

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

TyTy!

 

Svängde fint upp och ner idag men lyckades tillslut ta mig vidare till dag 2 med 30700 marker, en bit under average. Kommer ha 30bbs på Lördag så det är klart spelbart! Nu blir de sömn efter alldeles för mycket spelande de senaste två dagarna.. :S

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Min kära flickvän sitter och googlar hotell nu. Vart skulle ni bo? Vore ju fint att bo i närheten. Jag är ungefär lika fiskig som Emelie så vi blir ju imponerade av små venedig osv så risk för felköp här. O grattis pk, tydligen bäst i swe med 4 kort samt pokerchamp på det, sjukt. Men tack för roliga dagar, mkt trevligt!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gaaah, jag är så fruuuktansvärt bra på att göra dåliga bets på fyllan, gårdagen var givetvis inget undantag. Jag har inte ens fått hem mitt grönakort än (får de om ~en vecka) men spikade en runda mot en mkt bättre golfspelare om 2v, 500$ hålet, even money :S. Spelar dessutom utan handicap tror jag de var sagt :D Jag har gått en enda 18-hålsrunda i hela mitt liv. Har nog lite övertro på mig själv när jag är dyngrak :S. Så nu blir de några privatlektioner med nya pron och en jävla massa golfande med en sjukt grym polare. Så ska försöka snitta 18-hål minst 5 dagar i veckan tills dess för jag HATAR att torska vad de än gäller. Ryktet har nått mig att dåren redan har hunnit klämma in 18-hål idag medans jag ligger hemma i sängen och är dödsbakis och en timmes sömn i ryggen. Får försöka powernappa och sen gå en 9hålare iaf.

 

Dock har jag gått en 9-hålsrunda runda mot fi, då fick jag faktist 19poäng (trots att jag strecka 2-3 hål) och han fick 20.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Min kära flickvän sitter och googlar hotell nu. Vart skulle ni bo? Vore ju fint att bo i närheten. Jag är ungefär lika fiskig som Emelie så vi blir ju imponerade av små venedig osv så risk för felköp här. O grattis pk, tydligen bäst i swe med 4 kort samt pokerchamp på det, sjukt. Men tack för roliga dagar, mkt trevligt!

Thx Bubbster124. Vi bor på Palms Place. Hotellen som ligger närmast är Rio och Palms. Personligen gillar jag inte Palms och är lite osäker på hur bra Rio är. Hursomhelst så är ju Venetian ett jävligt schysst hotell så där kommer ni inte bli besvikna. Bra läge också!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gaaah, jag är så fruuuktansvärt bra på att göra dåliga bets på fyllan, gårdagen var givetvis inget undantag. Jag har inte ens fått hem mitt grönakort än (får de om ~en vecka) men spikade en runda mot en mkt bättre golfspelare om 2v, 500$ hålet, even money :S. Spelar dessutom utan handicap tror jag de var sagt :D Jag har gått en enda 18-hålsrunda i hela mitt liv. Har nog lite övertro på mig själv när jag är dyngrak :S. Så nu blir de några privatlektioner med nya pron och en jävla massa golfande med en sjukt grym polare. Så ska försöka snitta 18-hål minst 5 dagar i veckan tills dess för jag HATAR att torska vad de än gäller. Ryktet har nått mig att dåren redan har hunnit klämma in 18-hål idag medans jag ligger hemma i sängen och är dödsbakis och en timmes sömn i ryggen. Får försöka powernappa och sen gå en 9hålare iaf.

 

Dock har jag gått en 9-hålsrunda runda mot fi, då fick jag faktist 19poäng (trots att jag strecka 2-3 hål) och han fick 20.

 

Låter jävligt sjukt. Hur ska du ha en chans om du inte ens har ett hcp kort och ni ska spela scratch :S. Han måste ju oxå va nybörjare?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Låter jävligt sjukt. Hur ska du ha en chans om du inte ens har ett hcp kort och ni ska spela scratch :S. Han måste ju oxå va nybörjare?

 

Skrev väldigt luddigt såg jag nu. Jag har tagit gröntkort men har bara inte fått hem de än. Han har runt 20 i hcp och har haft ett uppehåll på två år, men han är heeeelt klart stabilare än mig atm. Tror de var sagt att båda skulle spela med hcp 36. De är ju jätte OBV ett svinkallt bet. Men är lite för speltorsk på fyllan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Watz, om han verkligen går på runt 20 i hcp kommer du att vara fruktansvärt chanslös. Jag hade köpt ut för ett par K om det går.

 

Bubba: Jag ska bo på Venetian, bokade på hotwire.com och valde Vegas North och 5star. Man får ett random hotell, men det blir antingen Wynn, Palazzo, Venetian eller Encore. Sparade ett par k jämf med att boka på Venetians hemsida.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Wp watz, värre än dom 2k dolls du donera till mig nästan :(

 

Hmm ty lr nått. Mjo men de var ju ren husling att lura av en dyyyyngrakpolare easy money då du hade w/w-siuation :S. Men som sagt de är inte svårt att få bets mot en dyngrak watoz.

 

Watz, om han verkligen går på runt 20 i hcp kommer du att vara fruktansvärt chanslös. Jag hade köpt ut för ett par K om det går.

 

Ahh fan men han spelar def inte på 20hcp idag. De kan dessutom ha vart mellan 20-29. Har som sagt spelat en runda med honom och då lirade båda som 36hcpare och då vann han med en pinne. Löjligt kul att gambla i golf dessutom och jag får ju in en jävla massa träning. MEN om mina spanare ser att han ser väldigt het ut så ska jag nog kunna köpa loss mig för en slant, snubben äger inte mkt deg öht så de borde kunna gå.

 

Kan skriva här sen hur de gick lr om utvecklingen går framåt öht om någon är intresserad!?

 

Btw bubba, i natt gjorde jag de som aldrig nånsin skulle hända igen som vi disskutera utanför Smak. Gick väldig illa sas :cry:. Hatar mig sj så löjligt mkt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du måste def. hålla oss uppdaterade om betet Watoz:-D SÅnt som e kul att läsa om ju.

 

Alright. Då kan jag säga att de nyligen vart en powernapp på ca 20 min och jag är fortf grisbakis. Men tänkte ta mig ut till hagge iaf å swinga lite. Jag vet ett major problem jag måste nöta bort först och främst. Sen blir de nog bara 9-hål. 18 orkar jag nog inte med idag. Tänkte även boka in några tidern med pron.

 

Om han inte har mycket deg, hur har han då råd att gambla 500 USD hålet :P? Luktar hustle!

 

I sånna fall får jag väl lov att hugga av han alla fingrar + krossa knäskålarna på honom. Std sas!

 

Hmm det e klart att det lär bli rätt mkt nerver för honom om han inte har så mkt pengar, gl hursomhelst

 

Ahh precis, tror inte den mannen har spec bra psyke öht och de är ju väldigt mkt pengar på spel för honom.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...