Gå till innehåll

Team3000 - Sky Limit is The Only Limit


Luap

Recommended Posts

  • Svars 9,4k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Lol, 1an och 2an från $50k 8-game turneringen, Michael Mizrachi och Vladimir Schmelev ligger just nu 1a och 2a i $10k Stud turneringen med 13 kvar. Extremt sjukt :S

 

rätt skönt ändå att du förbereder oss på dina brags om att SM-viunnaren i PLO kommer att leda main med 13 kvar. Extremt sjukt :S. wp.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dags för dag 2. Verkar ha fått rätt mycket unknowns på mitt bord, har dock CHEESECAKE och IRLsucks. Är nöjd med lottningen, kikade igenom bordslottningen och det finns ett par betydligt tuffare bord.

 

Not so hidden fiskförklaring av irlsux

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Maj

 

Netscape

€44,4k

85k SEK

 

 

Live

€5,3k

 

Kontentan är att jag måste jobba på mitt pokerface.

 

Hihi, jag vinner över scamekan!

 

24k händer, plus på prima och minus på ongame, std. totalt drygt 500 svenska tegelstenar, trots katastrofal start. mkt nöjd!

 

Maj månad:

 

 

+Mer än Ivar och EA tillsammans

 

Tänkte ta mig i kragen o lira en seriös session, vilket inte skett sen tja... mars typ.

 

:roll::shock:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

:roll::shock:

 

livesessioner räknas såklart inte!

 

 

 

 

På tal om livesessioner tog jag en igår, hamnade i tidningen som vanligt

 

"På Harrys anmäldes ett ganska udda bedrägeri. Garderoben på utestället var under kvällen gratis mot att besökarna hade ansvar för sina egna grejer. Då passade två Motalamän, 21 och 25 år gamla, på att ställa sig där och ta betalt för att låta folk hänga in sina pinaler."

 

 

Gick plus tretusen eller mer.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Golfen ser helt ok ut. Igår kväll var jag ute själv å körde en 9-hålsrunda + 4 extra hål. Fick iaf 21 poäng på 9-hålaren trots att jag spelade jäkligt dåligt.

 

Idag tog jag å gretko en kvällsgolf. gretko fick spela på sitt handicap vilket är ca 25 lr något sådant, och vi mjukstarta med 50$ hålet. Vann de tre första hålen och spelade 4 poäng över mitt handicap, trots att jag gjorde bedrövliga utslag (förutom hål 3 då jag gjorde mitt bästa ever, ett par 3 över vatten och hamna 1-1,5m från hål :D) och fick ett pliktslag på hål 1, sen streckade jag tyvärr hål 4a. Sen så började att spruta vatten på greenerna så vi får avsluta matchen en annan dag. (Skall tilläggas att gretko inte spelat på 2 år men spelade sjukt bra). Man har fin fördel när man är höghandicapad har jag märkt nu.

 

Jag har stora problem med långa järn, hookar nått så innihelvete. Har två privatlektioner med pron på tisdag, så jag hoppas han kan råda lite bot på de. Har spelat sjuuukt bra med wedge och pitchen iaf. Så jag har lite förhoppningar att kunna vinna några hål i matchen om ca en och en halv vecka.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...