Gå till innehåll

Team3000 - Sky Limit is The Only Limit


Luap

Recommended Posts

  • Svars 9,4k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Så extremt mega sjukt, när lokal kändisen Jackie ferm är ute i stan. Glider in sent på dansgolvet med sina polare. Kör plogen genom hela golvet, hon ska fram, hon är ju känd. Har världens mest utmanande urringning tillsammans med kristianstads kortaste kjol på sig. Hon bara köööör.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Idag blev det ett pass med sumpasskärpet på. Satt nyss HU i två st turrar ;S men kom tvåa i den ena och leder den andra stort. Paus i den nu. Cashgamesen har gått bra också så är garanterad minst ett 40k-plus idag

 

 

Life is så jävla goot :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack för sympatierna tottyville! Som jag skrev tidigare skall jag försöka uppdatera så gott jag kan för dom nyfikna,

 

Idag har de finalbordats till höger och vänster, och herr gretko dundrar på även på cg så de dånar i hela spelhuset. Lite småsjukt att vi har väl kört ~20 tours var jag, emop och gretko. gretko satt precis hu i två samtidigt nu men kom tyvärr tvåa i den ena, den andra ser han dock ut att gå mot vinst. Lite sjukt att vi bytt preocent alla tre i ALLA tours utom denna då bara jag å gretko bytte lite extra. Att %-otura på emops vis sas.

 

De är inte svårt att heta gretko de senaste dagarna. Fcking KUUUUNG :h: :h: :h: :h: :h:

 

Edit: Såg visst att grekkan hade skrivit innan.

 

Edit2: Och där vann han turren!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

haha finediten där! :)

 

Vad stod de?

 

Kollade senaste bluefirepoker filmen av galfond igår, plo5k. Dyker gretko upp 8-)

 

Grattis! Han trodde att gejmet formats runt dig HAHA

 

Hahahahahah, hoppas verkligen detta stämmer.

 

 

Och sist men inte minst, grattis kuuuuuuung kuuung kung-urmy!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...