Gå till innehåll

Team3000 - Sky Limit is The Only Limit


Luap

Recommended Posts

  • Svars 9,4k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Idag trodde jag att min dröm skulle bli sann. Att få spela HU mot en världsmästare. MEN så vart icke fallet då nämde person slog ut mig på fjärde plats. Inga problem att klonka river där inte, är man världsmästare så är man.

De var dessutom ett omaha-event så de var bra uppladdning inför tisdag då de blir löjligt mkt all-kron på CC. De var självklart Moneymaker jag pratar om.

 

Nu är de bara två tråkiga tours kvar. Men har en hel del prollar i en som går riktigt fint i 750kn iaf.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När jag och min flickvän spelar poker får vi alltid ett par. När vi spelar med våra vänner brukar det bli två par. Mina trillingar får ofta triss. När jag brukar spela poker på min stege blir det många straights. När jag grindar i min målarburk blir det en del flush.

 

Ofta när det grindas hemma hos mig så får vi kåk. När jag brukar grinda på stegen och spilla ut målarfärgen på den så får jag ibland färgstege. Osv. Hehehehehehe

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...