Supertequila Postad 27 Februari , 2011 Rapport Share Postad 27 Februari , 2011 Sluta outa att Linde skriver i denna dagbok. Gör han? Satt precis o undrade varför alla skriver här o inte i den officiella EPT Köpenhamn-tråden. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staash Postad 27 Februari , 2011 Rapport Share Postad 27 Februari , 2011 Bara väntade på framgången! Grattis! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lokenius Postad 28 Februari , 2011 Rapport Share Postad 28 Februari , 2011 ul till flippen men stort GG! Synd på flippen, men grattis! grattis, sjuk rail. wp wp synd att du inte vann! inte ens roligt när hans engelska låter bra mkt roligare att lyssna på william T! Men grattis och wp! grattis till 3 millar! köp lite smirnof ice ikväll imo! Grattis! Ul och jättegrattis! Ul och jättegrattis till! Grattis! Grattis till båda!! grattis! PENGAR! Grattis osv alla inblandade, kul att det går bra för den där Per : ) gratulerar! Jamen grattis Grymt och verkligen wp! Kan bekräfta att så är fallet. Sinnes! Stort grattis! =) wp, grattis! grattis som fan snyggt, grattis.... Grattis! Stort grattis! wp osv Grattis! Något sen men sjukt bra jobbat, wp! Bara väntade på framgången! Grattis! Tusen tack för alla gratulationer, det värmer Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
owster Postad 28 Februari , 2011 Rapport Share Postad 28 Februari , 2011 Tusen tack för alla gratulationer, det värmer His name is Robert Paulson. His name is Robert Paulson. His name is Robert Paulson. His name is Robert Paulson. His name is Robert Paulson. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cab Postad 28 Februari , 2011 Rapport Share Postad 28 Februari , 2011 Till och med grabbarna i glada hudik vet ju vad Linde nickar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 28 Februari , 2011 Rapport Share Postad 28 Februari , 2011 Till och med grabbarna i glada hudik vet ju vad Linde nickar. Det är oväsentligt om de byter ut Hollywoodskylten mot någons nick plus IRL-namn. Så länge inte medlemmen / spelaren sagt till moddarna att outning är okej är det inte okej om så hela mänskligheten känner till det. Sätter vi upp en regel lär den följas, och inte göras till en bedömning baserad på nickets spridning. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NikLasVegas Postad 28 Februari , 2011 Rapport Share Postad 28 Februari , 2011 Synd att jag inte nickade NickLasVegas. Obv namnfail... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 28 Februari , 2011 Rapport Share Postad 28 Februari , 2011 problematiken är ju lite den att om en person outas som är semi-offentlig så medoutas nästan en stor del av dennes bekantskapskrets, blir väldigt lätt att lägga ihop 1 och 1 iaf, så är väl delvis av den anledningen det kan vara schysst att inte outa nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
affe2000 Postad 28 Februari , 2011 Rapport Share Postad 28 Februari , 2011 problematiken är ju lite den att om en person outas som är semi-offentlig så medoutas nästan en stor del av dennes bekantskapskrets, blir väldigt lätt att lägga ihop 1 och 1 iaf, så är väl delvis av den anledningen det kan vara schysst att inte outa nåt. Sant. Och om man vill vara riktigt anonym så borde man inte skriva så mycket på ett publikt forum. Då är det lätt att ens samlade inlägg samt ens forumkompisars inlägg kan leda till att personer som man kanske inte vill ska veta om ens riktiga namn eller att man vinner på poker får reda på det ändå. Jag menar, säg att exempelvis Skatteverket får reda på att en viss person har spelat mycket på nätet och de börjar göra noggranna kontroller. Även om man endast har skattefria vinster så kan det bli otroligt mycket jobb med att visa det. Och psykiskt krävande om inte annat. Fast så kan det nog bli bara man lyckas vinna en lite större liveturnering. Att inte skatta för vinster som ska beskattas är ett brott! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 28 Februari , 2011 Rapport Share Postad 28 Februari , 2011 Synd att jag inte nickade NickLasVegas. Obv namnfail... Du kan fortfarande ändra det. Bara o mejla en modde. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
papiPope Postad 28 Februari , 2011 Rapport Share Postad 28 Februari , 2011 Om man inte vill bli outad kanske man inte ska ha sitt teams namn som rubrik på dagboken eftersom google is your friend Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Watoz Postad 28 Februari , 2011 Rapport Share Postad 28 Februari , 2011 Fick höra nu att de var Nordic masters i morrn, så tänkte dra ner och lira 5k å kanske 3k. Någon som vill ha mig som sängkamrat 1 max 2 nätter? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Luap Postad 28 Februari , 2011 Författare Rapport Share Postad 28 Februari , 2011 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
iamivar Postad 1 Mars , 2011 Rapport Share Postad 1 Mars , 2011 Hoj! Mars ska bli en bra månad! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Luap Postad 1 Mars , 2011 Författare Rapport Share Postad 1 Mars , 2011 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 1 Mars , 2011 Rapport Share Postad 1 Mars , 2011 Ah, Mars kommer sluta obehagligt mycket plus. Inleder med att vinna på 5k SH på cosmo ikväll.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 1 Mars , 2011 Rapport Share Postad 1 Mars , 2011 Jag går för rekordmånad såklart Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wheelinho Postad 1 Mars , 2011 Rapport Share Postad 1 Mars , 2011 Jag går för rekordmånad såklart Skulle gärna beta emot, va bjuds de för odds? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 2 Mars , 2011 Rapport Share Postad 2 Mars , 2011 ej spelbara iaf ; ) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Luap Postad 2 Mars , 2011 Författare Rapport Share Postad 2 Mars , 2011 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 2 Mars , 2011 Rapport Share Postad 2 Mars , 2011 sry varit inne och förstört för padde också, börjar gå över styr de här.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 2 Mars , 2011 Rapport Share Postad 2 Mars , 2011 Om man kommer i en sexdröm, kommer man på riktigt då? Ryktet säger ja. Har dock själv aldrig haft natt-tömningar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NikLasVegas Postad 2 Mars , 2011 Rapport Share Postad 2 Mars , 2011 "Jag vill inte vara en fanboy eller så Jimmy, men ere lugnt om jag kan ta en bild med dig?" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Teh_MoUsE Postad 2 Mars , 2011 Rapport Share Postad 2 Mars , 2011 "Jag vill inte vara en fanboy eller så Jimmy, men ere lugnt om jag kan ta en bild med dig?" Citerat vem? sjukt dröm, kan se mig framför att stjärnan springer in Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 2 Mars , 2011 Rapport Share Postad 2 Mars , 2011 Hade han björnkostymen på sig? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts