HSvensson Postad 16 November , 2009 Rapport Postad 16 November , 2009 Nån mer än jag som upplever helt galna problem med BOSS just nu? Bords stängs automatiskt titt som tätt, spelare åker in och ut från borden (vilket innebär att man måste byta bord hela tiden, om man själv får vara kvar dvs) samt att allt laggar fast hela tiden? Just nu står t ex allting still för mig på min 6 bord, eller oj, 3 menar jag...3 st har ju stängts ned automatiskt.... EDIT: 2 kvar.. Citera
wazza Postad 16 November , 2009 Rapport Postad 16 November , 2009 De har problem och försöker fixa. Lär ju ta 10 timmar som vanligt dock.. Citera
HSvensson Postad 16 November , 2009 Författare Rapport Postad 16 November , 2009 De har problem och försöker fixa. Lär ju ta 10 timmar som vanligt dock.. suck...inte lätt att genomföra en lockdown då Citera
Supertequila Postad 16 November , 2009 Rapport Postad 16 November , 2009 mm jag loggade ut för 1 timme sen pga det. Får se när de fixat det. Kan va bra i o f s då jag backat 7k på 2 dygn. Citera
Skwatte Postad 20 Januari , 2010 Rapport Postad 20 Januari , 2010 Hållit på så här hela dan för mig nu.. Nån annan som har samma problem? Citera
frekje Postad 20 Januari , 2010 Rapport Postad 20 Januari , 2010 Hållit på så här hela dan för mig nu.. Nån annan som har samma problem? Ja. Upplever att bord stängs ibland. Dessutom, om man tappar uppkoppling så försöker klienten återansluta. Det funkar 1 gång av 10 och slutar oftast med att det blir ett felmeddelande och att klienten startas om. Det borde man verkligen kunna lösa tycker jag... Omstartstiden gör att man tappar sin plats vid bordet och det är givetvis sjukt störande. Citera
Ola Brandborn Postad 20 Januari , 2010 Rapport Postad 20 Januari , 2010 Strulet började i gårkväll, jag tiltade och slarvade bort ett finalbord bara för det. Citera
Snygglenn Postad 20 Januari , 2010 Rapport Postad 20 Januari , 2010 Strulet började i gårkväll, jag tiltade och slarvade bort ett finalbord bara för det. Har hållt på så här en längre tid för mig. Om jag har 6 bord uppe, sitter i kö på 4 och har fått förfrågan om jag vill sätta mig på borden så åker bordet som stängdes upp igen plus alla de jag satt i kö på. Ganska störande tbh Citera
HSvensson Postad 20 Januari , 2010 Författare Rapport Postad 20 Januari , 2010 Strulet började i gårkväll, jag tiltade och slarvade bort ett finalbord bara för det. Hmm ...jag 8 tablade igårkväll / natt utan några problem alls.. Citera
Thorn- Postad 20 Januari , 2010 Rapport Postad 20 Januari , 2010 dom kanske kör sin egen version av RUSH POKER!!! Citera
-samba- Postad 20 Januari , 2010 Rapport Postad 20 Januari , 2010 Det är jättefestligt när det händer lite då och då! Jag spelar uteslutande HU-SNG på hyffsat höga nivåer och det här har en tendens att komma lite snyggt när blindsen är höga och en fin pott ligger i mitten med 30% av ens marker... Då blir jag sitout i 2 händer och bordet "startas om". BOSS har aldrig varit särskilt sugna på att betala tillbaka något inköp heller för de har kollat ordentligt & de har inte haft några som helst problem med servern vid den tidpunkten Citera
dandelion169 Postad 21 Januari , 2010 Rapport Postad 21 Januari , 2010 Det är jättefestligt när det händer lite då och då!Jag spelar uteslutande HU-SNG på hyffsat höga nivåer och det här har en tendens att komma lite snyggt när blindsen är höga och en fin pott ligger i mitten med 30% av ens marker... Då blir jag sitout i 2 händer och bordet "startas om". BOSS har aldrig varit särskilt sugna på att betala tillbaka något inköp heller för de har kollat ordentligt & de har inte haft några som helst problem med servern vid den tidpunkten bojkotta imo Citera
zebra73 Postad 28 Februari , 2010 Rapport Postad 28 Februari , 2010 Funkar inte för mig ikväll, fler som har problem? Reggad i en bunke turrar dessutom storstack i den ena ... Klart skiten ska haverera, pisseklient! Citera
Snygglenn Postad 28 Februari , 2010 Rapport Postad 28 Februari , 2010 Bara sex nl100bord igång så är nog inte bara för dig gissar jag Citera
Phyre Postad 28 Februari , 2010 Rapport Postad 28 Februari , 2010 Boss har buggat sönder nu några timmar när jag spelade iaf. Började såklart med det vanliga att alla bord stängdes ner. Sen fungerade bara ett bord med fördröjning på 20 sek varje ny giv som delades ut. Höll på så i 5min. Sen kunde jag inte rebuya på bordet heller. Stod att jag inte hade några pengar (lol!) men på dom andra borden gick det fint. Citera
Snygglenn Postad 7 Mars , 2010 Rapport Postad 7 Mars , 2010 Passande att klienten lägger ner när det blev 40k övervärde i ICOP Citera
seeho Postad 7 Mars , 2010 Rapport Postad 7 Mars , 2010 är troligtvis ICOP som är problemet ju Citera
Recommended Posts