Gå till innehåll

Sjuka bossproblem


HSvensson

Recommended Posts

Nån mer än jag som upplever helt galna problem med BOSS just nu?

 

Bords stängs automatiskt titt som tätt, spelare åker in och ut från borden (vilket innebär att man måste byta bord hela tiden, om man själv får vara kvar dvs) samt att allt laggar fast hela tiden?

 

Just nu står t ex allting still för mig på min 6 bord, eller oj, 3 menar jag...3 st har ju stängts ned automatiskt....

 

EDIT: 2 kvar..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 months later...
Hållit på så här hela dan för mig nu.. Nån annan som har samma problem?

 

Ja. Upplever att bord stängs ibland. Dessutom, om man tappar uppkoppling så försöker klienten återansluta. Det funkar 1 gång av 10 och slutar oftast med att det blir ett felmeddelande och att klienten startas om. Det borde man verkligen kunna lösa tycker jag... Omstartstiden gör att man tappar sin plats vid bordet och det är givetvis sjukt störande.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Strulet började i gårkväll, jag tiltade och slarvade bort ett finalbord bara för det.

 

Har hållt på så här en längre tid för mig. Om jag har 6 bord uppe, sitter i kö på 4 och har fått förfrågan om jag vill sätta mig på borden så åker bordet som stängdes upp igen plus alla de jag satt i kö på. Ganska störande tbh

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är jättefestligt när det händer lite då och då!

Jag spelar uteslutande HU-SNG på hyffsat höga nivåer och det här har en tendens att komma lite snyggt när blindsen är höga och en fin pott ligger i mitten med 30% av ens marker... :twisted:

Då blir jag sitout i 2 händer och bordet "startas om". BOSS har aldrig varit särskilt sugna på att betala tillbaka något inköp heller för de har kollat ordentligt & de har inte haft några som helst problem med servern vid den tidpunkten :roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är jättefestligt när det händer lite då och då!

Jag spelar uteslutande HU-SNG på hyffsat höga nivåer och det här har en tendens att komma lite snyggt när blindsen är höga och en fin pott ligger i mitten med 30% av ens marker... :twisted:

Då blir jag sitout i 2 händer och bordet "startas om". BOSS har aldrig varit särskilt sugna på att betala tillbaka något inköp heller för de har kollat ordentligt & de har inte haft några som helst problem med servern vid den tidpunkten :roll:

 

bojkotta imo

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

Boss har buggat sönder nu några timmar när jag spelade iaf. Började såklart med det vanliga att alla bord stängdes ner. Sen fungerade bara ett bord med fördröjning på 20 sek varje ny giv som delades ut. Höll på så i 5min. Sen kunde jag inte rebuya på bordet heller. Stod att jag inte hade några pengar (lol!) men på dom andra borden gick det fint.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...