okocha Postad 30 Oktober , 2009 Rapport Postad 30 Oktober , 2009 http://www.aftonbladet.se/sportbladet/poker/article6031274.ab Inga konstigheter egentligen. Heja micke! Danne G är fyra, dilba sexa och vår egen hjälte Ola B är åtta på listan. kommentarer? Personligen saknar jag shahin89 och Staahla på listan, vilka saknar ni? Citera
Snygglenn Postad 30 Oktober , 2009 Rapport Postad 30 Oktober , 2009 Ouch, hur kommer lina ta att hon är på 14e platsen när dilba är sexa? Citera
archtila Postad 30 Oktober , 2009 Rapport Postad 30 Oktober , 2009 Man blir ju bara deprimear när man läser den listan, är inte sverige eliten bättre än sådär? Jag menad dilba?, banan 1, banan 2 och nån leennard, wtf liksom. Dom har verkligen INTE stort inflytande om nån alls i pokersverige. Självklar finns det bra namn (utanförlistan) men tragiskt att dom verkliga proffsen inte tar på sig mer ansvar och idolstatus för att gro pokern ännu mer. Citera
heltok Postad 30 Oktober , 2009 Rapport Postad 30 Oktober , 2009 Ser inte famousgrouse på listan Citera
archtila Postad 30 Oktober , 2009 Rapport Postad 30 Oktober , 2009 Jag menar att svenska storstjärnor hellre gömmer sig är att gå ut och inverka med sitt "inflytande" Citera
Juggler Postad 30 Oktober , 2009 Rapport Postad 30 Oktober , 2009 Snark. En kille som kallar sig Osten har gjort en lista med bloggare som blir blöta i byxan av att se sitt namn på en annan sida än pokerelivetkjamis.blogspot.com. Listan är enbart gjord för att få länkar till originalsajten, det syftet är helt uppenbart. WP Osten, det funkar ju tydligen. Tycker det är stor humor att aftonbladet klipper sitt utdrag precis efter plats 25 på listan. Valterego är en av de top 50 och kommenterar Citera
bossbaver Postad 30 Oktober , 2009 Rapport Postad 30 Oktober , 2009 3. Margareta Winberg. Från ordförandeskap i Krokoms arbetarekomun via en rad uppdrag för socialdemokraterna hamnade hon barfota på Cobacabana där hon stred mot Evert Taubes kvinnosyn. Säkert gjorde hon andra saker också som ambassadör i Brasilien. 2007 fick hon sluta i alla fall Citera
Lobo Postad 30 Oktober , 2009 Rapport Postad 30 Oktober , 2009 Det finns en kommentar till artikeln. Varför inte publicera de 50 mäktigaste isländska pingisspelarna när ni ändå e igång.! Citera
okocha Postad 30 Oktober , 2009 Författare Rapport Postad 30 Oktober , 2009 Det finns en kommentar till artikeln. visserligen rätt rolig kommentar, men om man jämför omsättningen i pokersverige med omsättningen i pingisisland så tror jag alla utom pingpongpuni* håller med om att pokersverige är större. * klatschigt namn imo. Citera
ebisumaru Postad 30 Oktober , 2009 Rapport Postad 30 Oktober , 2009 Saknar Nebbis och Punkrock_Kid Citera
Cyntax Postad 30 Oktober , 2009 Rapport Postad 30 Oktober , 2009 Varför är inte jag med då? Det räcker med att jag piper att "pokersajtX.com" är skattefri/inte skattefri så spelar/slutar alla spela där! Lägg till alla ~50 pokerspelare jag hjälpt mot Skatteverket och alla tre jag fått fria från misstankar om skattebrott! Skandal! Citera
sTARVIN89 Postad 30 Oktober , 2009 Rapport Postad 30 Oktober , 2009 Dan Glimne ska väl va rank 1? Citera
MikeTime Postad 30 Oktober , 2009 Rapport Postad 30 Oktober , 2009 Dan Glimne ska väl va rank 1? +1 Citera
devalanteriel Postad 30 Oktober , 2009 Rapport Postad 30 Oktober , 2009 Glimne är knappast mäktigast i pokersverige... Citera
Cyntax Postad 30 Oktober , 2009 Rapport Postad 30 Oktober , 2009 Sveriges största pokerforum borde rösta fram en egen topp-100-lista. Synd att man inte kan ha fler än 10 alternativ i en omröstning. Citera
MikeTime Postad 30 Oktober , 2009 Rapport Postad 30 Oktober , 2009 Glimne är knappast mäktigast i pokersverige... Läste väl det lite som "vem som gjort mest för pokern i Sverige". Där tycker jag Glimne tillhör toppen. Dessutom är Sehlstedt en kompetent pokerspelare, en entreprenör med fingrarna i allehanda kvinnor i pokersvängen och en kille som gillar att säga vad han tycker FYP Citera
JohnH Postad 30 Oktober , 2009 Rapport Postad 30 Oktober , 2009 Sveriges största pokerforum borde rösta fram en egen topp-100-lista.Synd att man inte kan ha fler än 10 alternativ i en omröstning. Problemet är väl att 90% av de som röstar på pf inte har nån koll. Inte jag heller alltså. Listor är dock kul. Citera
rosen Postad 30 Oktober , 2009 Rapport Postad 30 Oktober , 2009 Varför är inte jag med då? Det räcker med att jag piper att "pokersajtX.com" är skattefri/inte skattefri så spelar/slutar alla spela där! Lägg till alla ~50 pokerspelare jag hjälpt mot Skatteverket och alla tre jag fått fria från misstankar om skattebrott! Skandal! +1, du hade fått min röst iaf Citera
Elitloppet Postad 30 Oktober , 2009 Rapport Postad 30 Oktober , 2009 Först kommer dilba, SEN kommer Anders Borg. Gotta love it! Btw, var tusan är xlars på listan? Citera
bjoelle Postad 30 Oktober , 2009 Rapport Postad 30 Oktober , 2009 Varför är inte scam-robert med? Citera
IBetUFold Postad 30 Oktober , 2009 Rapport Postad 30 Oktober , 2009 Haha...skön bild på Stefan Diös (nr 23 på listan). Han borde förövrigt komma högre upp på listan. Citera
archtila Postad 31 Oktober , 2009 Rapport Postad 31 Oktober , 2009 Det som satt fart på poker sverige är i princip samma saker som i USA, chris moneymaker, WPT så man ser hålkort, rounders och onlinepoker. Sen att vissa i sverige har hållt igång maskineriet och spritt lite rök är ju givet. Då kan ju namn som leennard , glimne och kniven få lite plats framförallt via media biten. Men sen borde ju dom svenska nya sorstjärnorna ta på sig samma skor som Ivey, Gus med flera gjort i usa för att få det att blomma. Lite "högvinnst-" och "the amerikan dream" propaganda skulle sitta fint för att strö lite frön i allmänheten. Inte för intet trav ständigt publicerar sina siffror. Citera
Recommended Posts