Gå till innehåll

High stakes poker säsong 6


RobertL

Recommended Posts

  • Svars 627
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Han har väl vunnit nån EPT tror jag, lirar nog många liveturrar.

 

Han lirade Ladbrokes poker festival vet jag och han lirar massvis live.

 

Tror även det är han som har en tragisk historia bakom sig som postades här på poker.se av Ola för några år sen. Typ en bilolycka där han bröt alla ben i kroppen och bara bad om att få dö.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tror även det är han som har en tragisk historia bakom sig som postades här på poker.se av Ola för några år sen. Typ en bilolycka där han bröt alla ben i kroppen och bara bad om att få dö.

 

Låter som en fredagskväll på svenska spel...

 

För övrigt, hur i hela h-e kan dom sparka AJ från HSP? Visst, Gabe är ju den bättre av dom två, men kombinationen funkar ju bra! Vill som stoppa in en snygg donna nere vid borden så gör det då. Men låt AJ vara kvar. Klantskallarna som kom på den här iden borde få sparken omgående!

 

Allvarligt, det kan inte finnas nån som tycker att detta är rätt? Som att göra "Oops I did it again" till Sverige nationalsång.

 

AJ Benzas blogg:

http://benzaneat.blogspot.com/2009/10/flop-turn-and-river-of-shit.html

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag vill se: (och helst $500-$1000 blinds eller mer)

 

Ivey

Cole south

Gus

erik123

_FULLFLUSH1_ (schwartz)

durrrr

Chau Giang

Antonius

 

Reserv:

Raptor (David Benefield)

Farha

Kniven

Greenstein

DN

Galfond

J.Gold

Elezra

harry potter (Minieri)

Bad_ip (lodden)

Andy Beal

 

Sen hade det vart kul att se unga spelare som inte får vara med pga regler, tänker på Obrestad tex.

 

Jag vill absolut inte se laak, brunson, cunningham, jesus, howard eller någon annan stinkande bänkvärmare.

 

Schwartz skulle antagligen tacka nej så in med elezra eller barry (farha är för seg).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag vill se: (och helst $500-$1000 blinds eller mer)

...

Reserv:

Raptor (David Benefield)

Farha

Kniven

Greenstein

DN

Galfond

J.Gold

Elezra

harry potter (Minieri)

Bad_ip (lodden)

Andy Beal

...

Jag vill absolut inte se laak, brunson, cunningham, jesus, howard eller någon annan stinkande bänkvärmare.

 

Så du tycker att Jamie Gold platsar, men inte Phil Laak eller Doyle Brunson?

 

:shock: :shock: :shock:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så du tycker att Jamie Gold platsar, men inte Phil Laak eller Doyle Brunson?

 

:shock: :shock: :shock:

 

jag tycker visserligen Laak och esfandiari är ganska roliga när dom inte spelar några händer, men det är just det som är min poäng. Dom tre är tråkiga att titta på. Dom foldar sönder och är allmänt veka. Gold är bra för spelet, han kan man slänga in för att ge lite action.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag tycker visserligen Laak och esfandiari är ganska roliga när dom inte spelar några händer, men det är just det som är min poäng. Dom tre är tråkiga att titta på. Dom foldar sönder och är allmänt veka. Gold är bra för spelet, han kan man slänga in för att ge lite action.

 

Om du med veka menar "inte dumma i huvudet" så är jag beredd att hålla med. Jag kan annars tipsa om WPT, där viks det inte många händer. Borde passa dig bra. Själv föredrar jag att se bra poker...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Låter som en fredagskväll på svenska spel...

 

För övrigt, hur i hela h-e kan dom sparka AJ från HSP? Visst, Gabe är ju den bättre av dom två, men kombinationen funkar ju bra! Vill som stoppa in en snygg donna nere vid borden så gör det då. Men låt AJ vara kvar. Klantskallarna som kom på den här iden borde få sparken omgående!

 

Allvarligt, det kan inte finnas nån som tycker att detta är rätt? Som att göra "Oops I did it again" till Sverige nationalsång.

 

AJ Benzas blogg:

http://benzaneat.blogspot.com/2009/10/flop-turn-and-river-of-shit.html

 

FAIL!

 

Hur kan man misslyckas med så mycket i ett så kort inlägg.

Skulle bli ytterst förvånad om chocolate har en IQ över 100.

 

 

Jag vill se: (och helst $500-$1000 blinds eller mer)

 

Ivey

Cole south

Gus

erik123

_FULLFLUSH1_ (schwartz)

durrrr

Chau Giang

Antonius

 

Reserv:

Raptor (David Benefield)

Farha

Kniven

Greenstein

DN

Galfond

J.Gold

Elezra

harry potter (Minieri)

Bad_ip (lodden)

Andy Beal

 

Sen hade det vart kul att se unga spelare som inte får vara med pga regler, tänker på Obrestad tex.

 

Jag vill absolut inte se laak, brunson, cunningham, jesus, howard eller någon annan stinkande bänkvärmare.

 

Schwartz skulle antagligen tacka nej så in med elezra eller barry (farha är för seg).

 

Jag blir alldeles röd i ansiktet när jag läser den här posten, får den där känslan av att man vill gömma sig när man bevittnar någonting oerhört pinsamt.

Inte pga namnen du nämner utan hur du gör det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om du med veka menar "inte dumma i huvudet" så är jag beredd att hålla med. Jag kan annars tipsa om WPT, där viks det inte många händer. Borde passa dig bra. Själv föredrar jag att se bra poker...

 

Hur menar du när du säger att laak inte är dum i huvudet, och hur tänkter du när du säger att hsp är bra poker?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

FAIL!

 

Hur kan man misslyckas med så mycket i ett så kort inlägg.

Skulle bli ytterst förvånad om chocolate har en IQ över 100.

 

 

 

 

Jag blir alldeles röd i ansiktet när jag läser den här posten, får den där känslan av att man vill gömma sig när man bevittnar någonting oerhört pinsamt.

Inte pga namnen du nämner utan hur du gör det.

 

ska man göra något så ska man göra det ordentligt. Den pinsamma kännslan du känner är för du fortfarande är kvar i den tiden då man fortfarande inte vill ses stående bredvid sin mamma eller pappa när andra kan ser.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

FAIL!

 

Hur kan man misslyckas med så mycket i ett så kort inlägg.

Skulle bli ytterst förvånad om chocolate har en IQ över 100.

 

 

 

 

Jag blir alldeles röd i ansiktet när jag läser den här posten, får den där känslan av att man vill gömma sig när man bevittnar någonting oerhört pinsamt.

Inte pga namnen du nämner utan hur du gör det.

 

Vad är det för fel på dig hampulito? Jag förstår mig verkligen inte på ditt känsloliv...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

FAIL!

 

Hur kan man misslyckas med så mycket i ett så kort inlägg.

Skulle bli ytterst förvånad om chocolate har en IQ över 100.

 

 

 

 

Jag blir alldeles röd i ansiktet när jag läser den här posten, får den där känslan av att man vill gömma sig när man bevittnar någonting oerhört pinsamt.

Inte pga namnen du nämner utan hur du gör det.

 

fy fan vad pinsam du e, tragiskt for dig och manskligheten med att du troligtvis inte ens fattar det heller....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...