valterego Postad 22 Oktober , 2009 Rapport Postad 22 Oktober , 2009 Den här frågan har jag snott från ett annat forum jag är medlem på, men den är så jäkla bra så jag kan inte riktigt låta bli den. En imagebrytare är något som du kanske inte skyltar med jättehårt utåt, och som rätt starkt avviker från din övriga profil. Du kanske är en emokille som tycker att Vikingarna är Sveriges mest underskattade band? Eller måhända är Stureplanskillen som tycker att Lena Hjelm-Wallén är Sveriges mest intressanta profil? Som ett exempel kan jag nämna att trots en bakgrund som musikrecensent och musikofil tycker jag att både konserter och festivaler är rätt ointressanta i allmänhet. Citera
Drunken_Penguin Postad 22 Oktober , 2009 Rapport Postad 22 Oktober , 2009 Rent spontant: jag gillar inte pingviner något nämnvärt egentligen. Citera
devalanteriel Postad 22 Oktober , 2009 Rapport Postad 22 Oktober , 2009 Jag vet inte om jag har någon. Ingen jag känner tar mig för given längre ändå. Citera
valterego Postad 22 Oktober , 2009 Författare Rapport Postad 22 Oktober , 2009 Jag vet inte om jag har någon. Ingen jag känner tar mig för given längre ändå. Vore kul om du avslöjade att du höll på med Cagefighting, Dev. Citera
Jennez Postad 22 Oktober , 2009 Rapport Postad 22 Oktober , 2009 Kul fråga men inga roliga svar. Jag vet inte heller om jag kan leverera ngt bra. Jag stör mig egentligen inte det minsta på barn men det visste nog de flesta (hoppas jag). Citera
lolzor Postad 22 Oktober , 2009 Rapport Postad 22 Oktober , 2009 Jag gillar diverse droger såsom jag gillar schack och allteftersom på sistone allehanda facklitteratur, hur vet man vilket av det som är ens 'imagebrytare'? Citera
Loveless Postad 22 Oktober , 2009 Rapport Postad 22 Oktober , 2009 När man var ung så hade man väl ett par. Lyssna på synt fast man var rocker och liknande. Nu orkar jag inte bry mig om att upprätthålla en image (förutom lös-passiv på pokerborden då). Citera
ebisumaru Postad 22 Oktober , 2009 Rapport Postad 22 Oktober , 2009 Kul fråga men inga roliga svar. Jag vet inte heller om jag kan leverera ngt bra. Jag stör mig egentligen inte det minsta på barn men det visste nog de flesta (hoppas jag). vafan! Citera
TotalFarsa Postad 22 Oktober , 2009 Rapport Postad 22 Oktober , 2009 Tror att det stora flertalet av mina intressen skulle klassas som andras imagebrytare. ja, jag är helt enkelt så nördig. Citera
XeroxFin Postad 22 Oktober , 2009 Rapport Postad 22 Oktober , 2009 Kul fråga men inga roliga svar. Jag vet inte heller om jag kan leverera ngt bra. Jag stör mig egentligen inte det minsta på barn men det visste nog de flesta (hoppas jag). Nä, egentligen är det ju föräldrarna man inte tål, som alltid ska slingra sig ur allt och förväntar sig att få förmåner hela tiden. Citera
Jennez Postad 22 Oktober , 2009 Rapport Postad 22 Oktober , 2009 Nä, egentligen är det ju föräldrarna man inte tål, som alltid ska slingra sig ur allt och förväntar sig att få förmåner hela tiden. Riktigt. Men let's not go there. Fan vad svårt det här ska vara då. Jag vill verkligen komma på ngt smarrigt men det är väl som ngn sa - man är helt enkelt för gammal för att bry sig om sin image. Citera
elvis77 Postad 22 Oktober , 2009 Rapport Postad 22 Oktober , 2009 Jag älskar barnens musik, smurfhits, hits for kids mm Citera
MikeTime Postad 22 Oktober , 2009 Rapport Postad 22 Oktober , 2009 ...och jag har Mats Rådberg & Rankarnas samtliga album på hårddisken. Fast å andra sidan kanske det är just den imagen jag har och visar upp..? Citera
Ola Brandborn Postad 22 Oktober , 2009 Rapport Postad 22 Oktober , 2009 Vet inte om det är en imagebrytare eller en imagecementerare att jag har en jävligt fin samling brev Bayersk utlandspost 1840-1875. Det senare antar jag Citera
devalanteriel Postad 22 Oktober , 2009 Rapport Postad 22 Oktober , 2009 I ditt fall är det nog lolcats som är din imagebrytare, Ola. Citera
valterego Postad 22 Oktober , 2009 Författare Rapport Postad 22 Oktober , 2009 Ja, eller den där lilla hunden du går runt med. Att du brottades med min son senast du var här går nog också in som imagebrytare tror jag. Citera
schoolbook Postad 22 Oktober , 2009 Rapport Postad 22 Oktober , 2009 Jag har just påbörjat en meditationskurs. Vore ännu bättre imagebrytare om det inte vore "Meditation utan mystik" Citera
Ola Brandborn Postad 22 Oktober , 2009 Rapport Postad 22 Oktober , 2009 Ja, eller den där lilla hunden du går runt med. Att du brottades med min son senast du var här går nog också in som imagebrytare tror jag.Nja, det är väl allmänt känt att barn och djur gillar mig? Fast hunden är ju inte den manligaste hunden på jorden, där har du nog rätt Citera
MJ Postad 23 Oktober , 2009 Rapport Postad 23 Oktober , 2009 Det enda jag kan komma på är att jag gillar att titta på "skräp-tv" som "Svenska Hollywood fruar", "Ensam mamma söker" och "mammas pojkar". När det gäller film skulle jag aldrig kunna sätta mig framför något som "Fast and the furious" för att bli underhållen för stunden. Det här kanske är ganska vanligt, men min sambos bror blev förvånad när jag och hans tjej började analysera den här säsongens "Ensam mamma söker". Den enda och kanske ganska vanlig imagebrytaren jag kunde komma på. Ska höra efter med kompisar om de noterat något lite roligare i klass med Emo-Vikingarna. Citera
mr-flow Postad 23 Oktober , 2009 Rapport Postad 23 Oktober , 2009 Vem droppar Den? Pokerspelaren som betalar skatt? Citera
honest99 Postad 23 Oktober , 2009 Rapport Postad 23 Oktober , 2009 Borde inte ett gäng "jag hatar poker" kommentarer komma? Själv älskar jag kvinnor, om nu någon har lyckats tro något annat. Citera
eurythmech Postad 24 Oktober , 2009 Rapport Postad 24 Oktober , 2009 Jag är väldigt trevlig och gillar ofta att umgås med okända U:n. Citera
Crappy Postad 24 Oktober , 2009 Rapport Postad 24 Oktober , 2009 Räknas att man lyssnar på WilmerX och Nisse Hellberg i smyg, trots att man inte är skåning? Citera
eurythmech Postad 24 Oktober , 2009 Rapport Postad 24 Oktober , 2009 Njae. Det finns så mycket skånsksång som är bra. Bob Hund, Peps, Alf, osv. Citera
Recommended Posts