Anderssson Postad 7 December , 2009 Rapport Share Postad 7 December , 2009 Sugkuk Vad Tråkigt Livet är!1´Skaffa en unge, det är därför du är här. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lobo Postad 7 December , 2009 Rapport Share Postad 7 December , 2009 Sjukt störande att vi varit ALL IN på floppen och dom har ENBART haft färgdrag och dom har vunnit varje gång, så jävla sick! Vad snackar du om? Helt plötsligt kommer det ett inlägg 8 timmar senare efter att du har gjort reklam för en film. Är du ens säker på att din hand var favorit att hålla hela vägen? Om inte, räkna på det. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ferna Postad 7 December , 2009 Författare Rapport Share Postad 7 December , 2009 Vad snackar du om? Helt plötsligt kommer det ett inlägg 8 timmar senare efter att du har gjort reklam för en film. Är du ens säker på att din hand var favorit att hålla hela vägen? Om inte, räkna på det. Klart jag var, klienten jag spelar på har aktiv oddskalkylator vid all-in situationer, och var all in 4 gånger som favorit 70/30 / 60/40 och förlora alla! (Vilket är ganska standard) För att vara ärlig så är det inte ofta jag får in pengarna som underdog. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 7 December , 2009 Rapport Share Postad 7 December , 2009 Du kanske borde fundera på det. De bästa spelarna får in det dåligt en hel del. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ferna Postad 7 December , 2009 Författare Rapport Share Postad 7 December , 2009 Du kanske borde fundera på det. De bästa spelarna får in det dåligt en hel del. Vad ska det vara bra för?? Ge mig ett seriöst svar. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haslo Postad 7 December , 2009 Rapport Share Postad 7 December , 2009 Du losar ju? bättre att spela så du vinner? hEhEHEheheHE Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ferna Postad 7 December , 2009 Författare Rapport Share Postad 7 December , 2009 Du losar ju? bättre att spela så du vinner? hEhEHEheheHE Hmm nej? Har plussat sedan några månader tillbaka, och vad skulle jag vinna på att få in det som 20/80 underdog? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haslo Postad 7 December , 2009 Rapport Share Postad 7 December , 2009 Du losar ju? bättre att spela så du vinner? hEhEHEheheHE Sjukt störande att vi varit ALL IN på floppen och dom har ENBART haft färgdrag och dom har vunnit varje gång, så jävla sick! . Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ferna Postad 7 December , 2009 Författare Rapport Share Postad 7 December , 2009 . Ja, igår ja men varians aight? Dom får ju gärna fortsätta med samma visa jag vinner ju i längden.. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haslo Postad 7 December , 2009 Rapport Share Postad 7 December , 2009 Ja, igår ja men varians aight? Dom får ju gärna fortsätta med samma visa jag vinner ju i längden.. varför tycker du det är så konstigt då? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tottyville Postad 7 December , 2009 Rapport Share Postad 7 December , 2009 Hmm nej? Har plussat sedan några månader tillbaka, och vad skulle jag vinna på att få in det som 20/80 underdog? spelar väl ingen roll hur dåligt du får in det om du aldrig får syn? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ferna Postad 7 December , 2009 Författare Rapport Share Postad 7 December , 2009 spelar väl ingen roll hur dåligt du får in det om du aldrig får syn? Vem har sagt att jag aldrig får syn? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haslo Postad 7 December , 2009 Rapport Share Postad 7 December , 2009 being ferna Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lobo Postad 7 December , 2009 Rapport Share Postad 7 December , 2009 Först påstår du om att det är standard att du förlorar som favorit. Sen säger du ändå att du vinner i längden om de synar. Hur ska du ha det? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ferna Postad 7 December , 2009 Författare Rapport Share Postad 7 December , 2009 Först påstår du om att det är standard att du förlorar som favorit. Sen säger du ändå att du vinner i längden om de synar. Hur ska du ha det? Förlåt, mena självklart Standardavvikelse Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
madken1 Postad 7 December , 2009 Rapport Share Postad 7 December , 2009 Hmm nej? Har plussat sedan några månader tillbaka, och vad skulle jag vinna på att få in det som 20/80 underdog? om du spelar på svenskaspel är det då du vinner iaf. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ferna Postad 7 December , 2009 Författare Rapport Share Postad 7 December , 2009 om du spelar på svenskaspel är det då du vinner iaf. Haha lol nej spelar inte där.. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
madken1 Postad 7 December , 2009 Rapport Share Postad 7 December , 2009 Haha lol nej spelar inte där.. tur som fan det, tomtesida egentligen.. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tottyville Postad 7 December , 2009 Rapport Share Postad 7 December , 2009 nu vet jag varför vissa gillar dig ferna, du är lite som ullared. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lappen Postad 7 December , 2009 Rapport Share Postad 7 December , 2009 nu vet jag varför vissa gillar dig ferna, du är lite som ullared. Du menar korkad men samtidigt charmig? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 7 December , 2009 Rapport Share Postad 7 December , 2009 nu vet jag varför vissa gillar dig ferna, du är lite som ullared. as baller as it gets ffs! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ferna Postad 7 December , 2009 Författare Rapport Share Postad 7 December , 2009 as baller as it gets ffs! Va? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 7 December , 2009 Rapport Share Postad 7 December , 2009 Va? ullared=baller Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ferna Postad 7 December , 2009 Författare Rapport Share Postad 7 December , 2009 ullared=baller Vad är baller då? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Izy Postad 7 December , 2009 Rapport Share Postad 7 December , 2009 läste den här dbn en gång förut och tyckte den sög eftersom du inte skriver annat än skit, men tänkte ge den en till chans. läser 3 inlägg och kan konstatera att inget har förändrats. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts