Drunken_Penguin Postad 9 November , 2009 Rapport Share Postad 9 November , 2009 Det är lite mer än en månad skulle tippa på drygt 5 veckor, har fått ihop nånstans mellan 50 och 60k, som tidigare nämnt så kan jag inte använda Hold em manager tillsammans med den klienten jag spelar på nu, så jag kan inte veta exakt, men nånstans mellan 50-60k händer nånstans där! Hur många bb/100 blir det i ~ räknat? Runt 10-15bb/100, beroende på hur många händer du faktiskt spelat och hur mycket som var NL25. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ferna Postad 9 November , 2009 Författare Rapport Share Postad 9 November , 2009 Runt 10-15bb/100, beroende på hur många händer du faktiskt spelat och hur mycket som var NL25. Okej, men nånstans runt där då alltså, tack för uträkningen btw Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Leooo Postad 10 November , 2009 Rapport Share Postad 10 November , 2009 Vad hade du yrat om i chatten idag lol?? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ferna Postad 10 November , 2009 Författare Rapport Share Postad 10 November , 2009 Vad hade du yrat om i chatten idag lol?? Chatten? Va? Yrat? Nä men du fick mig att yra nu, har ingen aning om vad du pratar om Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Leooo Postad 10 November , 2009 Rapport Share Postad 10 November , 2009 Chatten? Va? Yrat? Nä men du fick mig att yra nu, har ingen aning om vad du pratar om En kompis sa att du snackat på hans bord om mig, jeck och anteen. Fattade nada av vad han sa du kanske vet bättre? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ferna Postad 10 November , 2009 Författare Rapport Share Postad 10 November , 2009 En kompis sa att du snackat på hans bord om mig, jeck och anteen. Fattade nada av vad han sa du kanske vet bättre? Hahha vafan snackar du om? Vilket bord? Vilken klient? Du gör mig nervös, sluta med det.. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lobo Postad 10 November , 2009 Rapport Share Postad 10 November , 2009 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ferna Postad 10 November , 2009 Författare Rapport Share Postad 10 November , 2009 Vad vet ni som inte jag vet? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nicklaslid Postad 10 November , 2009 Rapport Share Postad 10 November , 2009 vilken klient spelar du på då? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 10 November , 2009 Rapport Share Postad 10 November , 2009 vilken klient spelar du på då? lol har du inte railat honom senaste dygnen? han är upp en del mot durr sas... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ferna Postad 10 November , 2009 Författare Rapport Share Postad 10 November , 2009 Asså seriöst vad pratar ni om? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 10 November , 2009 Rapport Share Postad 10 November , 2009 Vad vet ni som inte jag vet? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Phyre Postad 10 November , 2009 Rapport Share Postad 10 November , 2009 haha, skulle bara vilja hälsa till morsan i linköping, kom igen nu britt-marie kör för faaaan epic Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Njursparven Postad 10 November , 2009 Rapport Share Postad 10 November , 2009 Nickar du Isildur1 på ftp? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ferna Postad 10 November , 2009 Författare Rapport Share Postad 10 November , 2009 Nickar du Isildur1 på ftp? menar du mig? Nej det gör jag inte. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ferna Postad 10 November , 2009 Författare Rapport Share Postad 10 November , 2009 haha, skulle bara vilja hälsa till morsan i linköping, kom igen nu britt-marie kör för faaaan epic Vi kör den igen Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kenan83 Postad 10 November , 2009 Rapport Share Postad 10 November , 2009 menar du mig? Nej det gör jag inte. som om att du skulle erkänna Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ferna Postad 10 November , 2009 Författare Rapport Share Postad 10 November , 2009 som om att du skulle erkänna Det är inte jag, och vadfan spelar det för roll? Vad är det ni/du vill veta?? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kenan83 Postad 10 November , 2009 Rapport Share Postad 10 November , 2009 Det är inte jag, och vadfan spelar det för roll? Vad är det ni/du vill veta?? vill bara önska dig lycka till. durrrr väntar på dig på förresten , in o ge han Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haslo Postad 10 November , 2009 Rapport Share Postad 10 November , 2009 Det är inte jag, och vadfan spelar det för roll? Vad är det ni/du vill veta?? haha du kan inte lura oss. Vi vet att det är du. Spelstilen är exakt lika. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 10 November , 2009 Rapport Share Postad 10 November , 2009 epic Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tottyville Postad 10 November , 2009 Rapport Share Postad 10 November , 2009 skottar ferna? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kenan83 Postad 10 November , 2009 Rapport Share Postad 10 November , 2009 skottar ferna? Han utnyttjar variansen. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pastan Postad 10 November , 2009 Rapport Share Postad 10 November , 2009 sick att du levlat hela tiden! gogogo ferna! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
easylife Postad 10 November , 2009 Rapport Share Postad 10 November , 2009 gg wp ska raila Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts