speltorsk_LOL Postad 8 December , 2009 Rapport Postad 8 December , 2009 Berätta mer Tja, jag kan langa i dig massa skoj droger och ge dig bästa helgen i ditt liv. Sen när det är dags för dig att kliva av så kommer misären under ett apr dagar
Ferna Postad 8 December , 2009 Författare Rapport Postad 8 December , 2009 Tja, jag kan langa i dig massa skoj droger och ge dig bästa helgen i ditt liv. Sen när det är dags för dig att kliva av så kommer misären under ett apr dagar Haha det slår aldrig fel
Ferna Postad 8 December , 2009 Författare Rapport Postad 8 December , 2009 Funderar starkt på att casha ut hela rullen och byta klient, men jag vet inte vilken, dessa krav söker jag efter: Bra trafik Lätt att få HU motstånd på lowstake multi tables Bra rakeback eller annat bra VIP system Snabba överföringar Bra support Vart ska jag sätta in rullen? Kom med förslag!
Haslo Postad 8 December , 2009 Rapport Postad 8 December , 2009 Bra trafik Lätt att få HU motstånd på lowstake multi tables Bra rakeback eller annat bra VIP system Snabba överföringar Bra support 55% rb, 2-3 dagar cashout direkt till visa och bra trafik på low stakes hu. = Victor Chandler på ipoker nätverket
Ferna Postad 8 December , 2009 Författare Rapport Postad 8 December , 2009 55% rb, 2-3 dagar cashout direkt till visa och bra trafik på low stakes hu. = Victor Chandler på ipoker nätverket Hmm startade ett konto där nyligen med den rbn du beskriver men kan inte påstå att det var mycket hu trafik, men kanske ska kolla igen då!
Haslo Postad 8 December , 2009 Rapport Postad 8 December , 2009 Hmm startade ett konto där nyligen med den rbn du beskriver men kan inte påstå att det var mycket hu trafik, men kanske ska kolla igen då! action dygnet runt i stort sett om du sätter dig på ett bord och väntar. Runt 5-8 på morgonen är det som svårast att få action men igår 4tablade jag hu den tiden så.
Ferna Postad 8 December , 2009 Författare Rapport Postad 8 December , 2009 action dygnet runt i stort sett om du sätter dig på ett bord och väntar. Runt 5-8 på morgonen är det som svårast att få action men igår 4tablade jag hu den tiden så. Mot samma person eller olika?
Haslo Postad 8 December , 2009 Rapport Postad 8 December , 2009 Mot samma person eller olika? just den sessionen blev det ca 1500 händer mot 5 olika personer.
Myssion Postad 8 December , 2009 Rapport Postad 8 December , 2009 Vart får man bäst HU action på low stakes vart är en riktning, inte en plats!!!!
AnteSvante Postad 8 December , 2009 Rapport Postad 8 December , 2009 vart är en riktning, inte en plats!!!! För du fattade inte vad han menade va? ajabaja aldrig kul med ordpoliser
Starfitter Postad 8 December , 2009 Rapport Postad 8 December , 2009 obv entraction ferna, dock har jag noll koll på HU motstånd men 6max är grindigt as hell.. dock bra deals och bästa klienten(förtuom ftp obv)
Ferna Postad 8 December , 2009 Författare Rapport Postad 8 December , 2009 obv entraction ferna, dock har jag noll koll på HU motstånd men 6max är grindigt as hell.. dock bra deals och bästa klienten(förtuom ftp obv) Okej, har du kollat in min well? http://pokerforum.nu/forum/well-brunnen/59235-well-ferna.html
AnteSvante Postad 8 December , 2009 Rapport Postad 8 December , 2009 obv entraction ferna, dock har jag noll koll på HU motstånd men 6max är grindigt as hell.. dock bra deals och bästa klienten(förtuom ftp obv) Och den sjukaste doom/godlike-switcen på nätet! Gl med entraction:D
Ferna Postad 8 December , 2009 Författare Rapport Postad 8 December , 2009 Och den sjukaste doom/godlike-switcen på nätet! Gl med entraction:D Förklara?
AnteSvante Postad 8 December , 2009 Rapport Postad 8 December , 2009 Förklara? Antingen springer du godlike på siten eller så känns det som om Lucifer står och stångar upp sin treudd i arslet på dig medans du brinner i helvetet. Detta allt som oftast utfört av israeler, finnar och italienare som spelar som om de egentligen spelade dinns i sjön. Och gissa vad? Det finns ALLTID i sjön! Så nu fick man rensa ur många gamla entraction cg-sessioner:lol:
Myssion Postad 8 December , 2009 Rapport Postad 8 December , 2009 För du fattade inte vad han menade va? ajabaja aldrig kul med ordpoliser jag ser mig själv som upplysare, inte polis. (vart är väl iofs dialektalt)
Recommended Posts