Ola Brandborn Postad 19 November , 2009 Författare Rapport Share Postad 19 November , 2009 länka gärnaLänka inte... listan är bara till för att den sajten ska dra trafik. Det går att klicka sig vidare från aftonhoran. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 19 November , 2009 Rapport Share Postad 19 November , 2009 Tror att han menade till tråden. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Drunken_Penguin Postad 19 November , 2009 Rapport Share Postad 19 November , 2009 Gissar också att det var PF-tråden han menade. Länken till själva listan citerar han ju själv. Hur som helst var jag snäll och letade upp tråden (som jag antar inte hjälper aftonbladet att länka till). http://pokerforum.nu/forum/poker-off-topic/58497-norinder-maektigast-i-poker-sverige.html Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 19 November , 2009 Författare Rapport Share Postad 19 November , 2009 Pokerfinnkampen flyttas – till Åland Efter tre år i Tallinn ser Pokerfinnkampen ut att flyttas. – Nästa år kanske det blir på Åland, säger Jens Jadbäck, 29. Enligt rubriken så är det klart, enligt Jens så är det "kanske"... och extremt viktigt i sammanhanget är attnämna att Jens är hela 29 år gammal. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 19 November , 2009 Rapport Share Postad 19 November , 2009 Enligt rubriken så är det klart, enligt Jens så är det "kanske"... och extremt viktigt i sammanhanget är attnämna att Jens är hela 29 år gammal. Precis som jag sa i msn-gruppen häromdagen så hade det varit nödvändigt om det varit en bild med på Jens. Ingen tror ju liksom att han är under 41, så det är ju snällt av Jim att skriva ut åldern. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ignatius Postad 19 November , 2009 Rapport Share Postad 19 November , 2009 Aftonbladet håller den här nivån rakt igenom. Tyvärr fattar ni bara det när det gäller poker som ni vet något om. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 19 November , 2009 Rapport Share Postad 19 November , 2009 Jag tycker kultur- och ledarsidorna ofta är rätt bra. Det finns okej bitar inom nöje också. Då framför allt recensioner, av t.ex Steen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 19 November , 2009 Rapport Share Postad 19 November , 2009 Jag tycker kultur- och ledarsidorna ofta är rätt bra. Det finns okej bitar inom nöje också. Då framför allt recensioner, av t.ex Steen. Tycker att väl valda bitar av sporten funkar. Bank har sina stunder. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 19 November , 2009 Rapport Share Postad 19 November , 2009 Givetvis, kanondumt av mig att missa det. Gillar Bank och Alfelt, men allra mest Niva. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
honest99 Postad 19 November , 2009 Rapport Share Postad 19 November , 2009 Jag tycker de roliga sidorna är bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Drunken_Penguin Postad 19 November , 2009 Rapport Share Postad 19 November , 2009 Aftonbladet håller den här nivån rakt igenom. Tyvärr fattar ni bara det när det gäller poker som ni vet något om. Eller så pratas det om poker-delen för att vi är på ett pokerforum i avdelningen om pokermedia. Är en vild gissning från min sida. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 19 November , 2009 Rapport Share Postad 19 November , 2009 De flesta delar av AB som inte är sensationsjournalistik håller helt okej klass, faktiskt. Särskilt då Niva. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Erikk Postad 19 November , 2009 Rapport Share Postad 19 November , 2009 Läste detta i Lina Olofssons blogg förut. Är detta verkligen sth omaha tänk? Har man tre kungar i omaha så gäller det att antingen få in allt pre eller lägga sig. Jag fick in det, träffade set men fi fick stege... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 19 November , 2009 Rapport Share Postad 19 November , 2009 Skrev Lina det? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Erikk Postad 19 November , 2009 Rapport Share Postad 19 November , 2009 ja det gjorde hon Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
owster Postad 19 November , 2009 Rapport Share Postad 19 November , 2009 Läste detta i Lina Olofssons blogg förut. Är detta verkligen sth omaha tänk? Har man tre kungar i omaha så gäller det att antingen få in allt pre eller lägga sig. Jag fick in det, träffade set men fi fick stege... Så har man 3 kungar ska man få in det pre, KKK2 = nuts Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 15 Januari , 2010 Rapport Share Postad 15 Januari , 2010 Återigen berättar Jim Baas en historia som inte är sann. http://www.aftonbladet.se/sportbladet/poker/article6417640.ab Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 15 Januari , 2010 Rapport Share Postad 15 Januari , 2010 Det känns ju onekligen lite konstigt att en så spridd skribent inte tycks ha sett ett pokerbord före 2007 eller så. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stevebc Postad 19 Januari , 2010 Rapport Share Postad 19 Januari , 2010 Alla säger I love youAHAHAHAHAHahahhaha Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PokerPlogg Postad 19 Januari , 2010 Rapport Share Postad 19 Januari , 2010 Undrar om all "journalistik" på aftonbladet är som så att skribenten bara hittar på. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
m1978 Postad 19 Januari , 2010 Rapport Share Postad 19 Januari , 2010 Men Jim Baas är världens sämsta skribent orkar inte ens läsa vad han skriver längre. Läste någon artikel för ett tag sen då han hela tiden skulle förklara alla pokertermer efter han använde dom. Kändes som att han skrev till ett barn där man är tvungen att samtidigt som man berättar något också förklara va det betyder. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
XeroxFin Postad 20 Januari , 2010 Rapport Share Postad 20 Januari , 2010 http://www.pokermagazine.se/pokernyheter/nyheter/8063 Man ska sluta när man är på toppen! "- Med all respekt för att folk får tycka vad de vill - läs inte kommentarer och forum där de pratar om dig. Det har funkat bra för mig!" :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
XeroxFin Postad 20 Januari , 2010 Rapport Share Postad 20 Januari , 2010 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lolzor Postad 20 Januari , 2010 Rapport Share Postad 20 Januari , 2010 Spelar du poker?- Ja, nästan varje kväll. Typ gratisturneringar, eller på sin höjd några dollar, på nätet är min nivå. Har känts viktigt att vara inne i den världen för att veta vad jag skriver om. Kommer att fortsätta spela! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Terribleturk Postad 20 Januari , 2010 Rapport Share Postad 20 Januari , 2010 Återigen berättar Jim Baas en historia som inte är sann. http://www.aftonbladet.se/sportbladet/poker/article6417640.ab Vad är inte sant i denna story, kan du vara mer specifik är du snäll? MVH/ TerribleTurk Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts