Gå till innehåll

Recommended Posts

• Svars 134
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
Pokerfinnkampen

flyttas – till Åland

Efter tre år i Tallinn ser Pokerfinnkampen ut att flyttas.

– Nästa år kanske det blir på Åland, säger Jens Jadbäck, 29.

Enligt rubriken så är det klart, enligt Jens så är det "kanske"... och extremt viktigt i sammanhanget är attnämna att Jens är hela 29 år gammal.

Postad
Enligt rubriken så är det klart, enligt Jens så är det "kanske"... och extremt viktigt i sammanhanget är attnämna att Jens är hela 29 år gammal.

Precis som jag sa i msn-gruppen häromdagen så hade det varit nödvändigt om det varit en bild med på Jens. Ingen tror ju liksom att han är under 41, så det är ju snällt av Jim att skriva ut åldern.

Postad

Läste detta i Lina Olofssons blogg förut. Är detta verkligen sth omaha tänk?

Har man tre kungar i omaha så gäller det att antingen få in allt pre eller lägga sig. Jag fick in det, träffade set men fi fick stege...

Postad
Läste detta i Lina Olofssons blogg förut. Är detta verkligen sth omaha tänk?

Har man tre kungar i omaha så gäller det att antingen få in allt pre eller lägga sig. Jag fick in det, träffade set men fi fick stege...

Så har man 3 kungar ska man få in det pre, KKK2 = nuts 8-)

• 1 month later...
Postad

Men Jim Baas är världens sämsta skribent orkar inte ens läsa vad han skriver längre. Läste någon artikel för ett tag sen då han hela tiden skulle förklara alla pokertermer efter han använde dom. Kändes som att han skrev till ett barn där man är tvungen att samtidigt som man berättar något också förklara va det betyder.

Postad
Spelar du poker?

- Ja, nästan varje kväll. Typ gratisturneringar, eller på sin höjd några dollar, på nätet är min nivå. Har känts viktigt att vara inne i den världen för att veta vad jag skriver om. Kommer att fortsätta spela!

ggg-new.gif