Gå till innehåll

Jackpot på Bomben på SvS


Recommended Posts

  • Svars 562
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

En hyfsad intressant kombination...ger just nu cirka 10 000 ggr pengarna...

 

 

Tror Djurgården kommer att åka sönder HV kombinerat med ett bra målvaktsspel. Hv är däremot ett bättre lag med bättre spelare och kommer ändå kunna trycka in 1om inte 2 puckar i pp.

 

Linköping mot Modo är svårare. Modo har fått tillbaka sin älskade foppa och vann senast i en jämn match, tror även denna match kommer bli grymt tight, men Modo vinner tack vare självförtroende ifrån förra matchen och med en spelsugen foppa i laget. Sista i öppen kasse.

 

Rögle mot tälje är ju en riktig bottenmatch där jag tror att hemmalaget har enorm fördel. Rögle kommer att komma ut revanshsugna efter 4 raka förluster inför en lika sugen hemmapublik. Och jag tror dom kommer att vinna ganska enkelt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tror Djurgården kommer att åka sönder HV kombinerat med ett bra målvaktsspel. Hv är däremot ett bättre lag med bättre spelare och kommer ändå kunna trycka in 1om inte 2 puckar i pp.

 

Linköping mot Modo är svårare. Modo har fått tillbaka sin älskade foppa och vann senast i en jämn match, tror även denna match kommer bli grymt tight, men Modo vinner tack vare självförtroende ifrån förra matchen och med en spelsugen foppa i laget. Sista i öppen kasse.

 

Rögle mot tälje är ju en riktig bottenmatch där jag tror att hemmalaget har enorm fördel. Rögle kommer att komma ut revanshsugna efter 4 raka förluster inför en lika sugen hemmapublik. Och jag tror dom kommer att vinna ganska enkelt.

 

Wow, jag tror typ exakt tvärtom! :-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blev väl typ oavgjort mellan oss igår, du kan dock få segern eftersom MoDo var svårare att hitta än SSK... Idag är vi nog helt överens! Vad betyder det...? :-D

 

Haha det såg ju riktigt åt helvete ut efter första perioderna:-) Men sen blev det väl lite bättre. Förhppningsvis betyder det att det går som jag skrev 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Idag försöker vi igen!

 

3-matchers hockeybomb med 500 000 i påslag!

 

Luleå-Brynäs

Skellefteå-Färjestad

Timrå-Frölunda

 

Det är för övrigt rullpotter hela veckan med kulmen imorgon med

hela 1,9 mille i påslag!!! Men det ska jag återkomma till.....

 

Var kan man få information om kommande rullpotter?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var kan man få information om kommande rullpotter?

 

På Svenska spels hemsida. De lägger ut programmet för några dagar i stöten.

 

På Måndag och torsdag kan man se nästkommande program.

Klicka på "Bomben" därefter under "sport-meny" välj "speltjänster" och sedan "kommande oddset-program"

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dagens fotbollsbomb har alltså ett påslag på drygt 1,9 mille!

 

Trolig slutomsättning på 5 mille vilket skulle innebära en totalpott på 5 miljoner och det är mig veterligt rekord!

 

Vem vill bli miljonär? Nu kör vi racet!!!

 

Matcherna är alltså:

 

Aston Villa-Arsenal

Chelsea-Birmingham

Manchester U-Manchester C

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Någon som har en plats i sitt bolag till kvällens bomb? Är villig att lägga upp till 1000kr på en andel så länge raden är "smart" dvs inget favoritspelande rakt igenom..

 

email: jaroiten@hotmail.com

 

Pröva: https://svenskaspel.se/p4.aspx?pageid=Forum%20-%20Sport%20-%20L%E4s%20inl%E4gg&topicID=965&dname=null

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kommer täcka det mesta och är nästan säker på att vi i sämsta fall får hälften av insatsen tillbaks och i bästa gör en REJÄL hacka =) Systemet kommer visas i bolaget.

Tack för tipset, men gillar inte det fetmarkerade. De raderna som ger halva insatsen tillbaka lär inte vara särskilt bra i långa loppet.

 

Edit: fast visst kan ju kolla med honom hur hans tankar går.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack för tipset, men gillar inte det fetmarkerade. De raderna som ger halva insatsen tillbaka lär inte vara särskilt bra i långa loppet.

 

Edit: fast visst kan ju kolla med honom hur hans tankar går.

 

Du kan ju också försöka dra igång ett bolag själv. Det har gjorts förut på detta forum och borde vara enkelt en sådan här dag när det är sådan här magarullpott.

 

Som bekant så administreras ju detta av SvS så det är ju ingen risk att ni blåser varandra....

 

Jag kan också ge dig och alla andra ett generellt tips: Använd funktionen "egna rader" på Svenska spel. Ett mycket kraftfullt verktyg jämfört med det traditionella "klumpa ihop stora system" som bara medför att många skräprader kommer med....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du kan ju också försöka dra igång ett bolag själv. Det har gjorts förut på detta forum och borde vara enkelt en sådan här dag när det är sådan här magarullpott.

 

Som bekant så administreras ju detta av SvS så det är ju ingen risk att ni blåser varandra....

Det är sant.

 

Finns det några som skulle vara intresserad av att lägga mellan 1000 och 1500 kronor var?

 

edit: raderna finns på bolagets diskussionsforum. bolaget är redan fullt så ni som är intresserade av att spela ett liknande system får gärna göra det. men det vore ju idiotiskt att spela samma spikar (både för oss och er..) eftersom vi i så fall får dela på samma utdelning.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...