Macke_ Postad 14 September , 2009 Rapport Postad 14 September , 2009 AccesGranted är den nya RiggDevil/Ferna/DrRoland Citera
AccessGranted Postad 14 September , 2009 Rapport Postad 14 September , 2009 AccesGranted är den nya RiggDevil/Ferna/DrRolandMacke är Macke. Räcker ganska långt med det. Du är som ett svagt djur som ansluter dig till flocken när du tror att det blir bråk. Svaga människa. Ja, jag är irriterad. Ja, jag är lite arg. Men du är en svag och feg människa, lev med det svaga flockdjur. Citera
mr-flow Postad 14 September , 2009 Rapport Postad 14 September , 2009 jello har underpresterat i den här tråden imo. sorkoas vet jag inte vad han går för då han allt som oftast har en osund inställning till andra människor verkar det som. Citera
Stormen_Per Postad 14 September , 2009 Rapport Postad 14 September , 2009 Skulle vara intressant om någon tog sig tid att göra en lista över jojje2k's alla nick. plz? Citera
Emilio Postad 15 September , 2009 Rapport Postad 15 September , 2009 Möts två spelare på 25/50 och är i princip lika bra så bör ju killen med den betydligt större rullen ha en "edge" för att han i långa loppet kommer kunna klara av oturen vilket nykomlingen inte kommer göra (trots att han är lika bra) om han åker på en bad run som håller i sig ett tag? Den med större rulle kommer inte ha en större edge, det förändrar ingenting av hans edge. Citera
pablosebbe Postad 15 September , 2009 Rapport Postad 15 September , 2009 Mina ögon blöder efter att ha läst den här tråden. Citera
Memory Postad 15 September , 2009 Rapport Postad 15 September , 2009 Mina ögon blöder efter att ha läst den här tråden. http://www.aftonbladet.se/webbtv/nyheter/utrikes/article5735370.ab Citera
TiltTONY Postad 15 September , 2009 Rapport Postad 15 September , 2009 Macke är Macke. Räcker ganska långt med det. Du är som ett svagt djur som ansluter dig till flocken när du tror att det blir bråk. Svaga människa. Ja, jag är irriterad. Ja, jag är lite arg. Men du är en svag och feg människa, lev med det svaga flockdjur. haha lol Citera
psykologas Postad 15 September , 2009 Rapport Postad 15 September , 2009 Macke är Macke. Räcker ganska långt med det. Du är som ett svagt djur som ansluter dig till flocken när du tror att det blir bråk. Svaga människa. Ja, jag är irriterad. Ja, jag är lite arg. Men du är en svag och feg människa, lev med det svaga flockdjur. mkt snyggt men ännu roligare när du käftar med påvarna synd att så få antagligen inser vem som är idioten. Citera
bossbaver Postad 15 September , 2009 Rapport Postad 15 September , 2009 varför VISSTE jag att den här tråden skulle sluta i en total OT-orgie. suck eller pratar ni fortfarande handanalys? möjligtvis handanalys , fniss. åter till topic: all in wp gg. Citera
dekutree Postad 15 September , 2009 Rapport Postad 15 September , 2009 kan väl inte bli annat än 5 ***** på den här tråden! grattis pf! Citera
MikeTime Postad 15 September , 2009 Rapport Postad 15 September , 2009 mkt snyggtmen ännu roligare när du käftar med påvarna synd att så få antagligen inser vem som är idioten. Att användaren Macke är en gammal bannad forumit kan väl knappast undgått någon. Citera
edison Postad 15 September , 2009 Rapport Postad 15 September , 2009 varför VISSTE jag att den här tråden skulle sluta i en total OT-orgie. suck eller pratar ni fortfarande handanalys? möjligtvis handanalys , fniss. åter till topic: all in wp gg. bra där, riktigt bra inlägg. riktigt roligt skämt också! Citera
dooley123 Postad 15 September , 2009 Rapport Postad 15 September , 2009 Den med större rulle kommer inte ha en större edge, det förändrar ingenting av hans edge. Om du och jag var lika bra och du får börja med €300 medan jag börjar med €3,000 så lirar vi €10/€20 mot varann så kommer ju jag ha edgen att vinna dina pengar mer än du har at vinna mina pengar mpt min stack klarar av betydligt med varians än din stack, det påverkar ju edgen. Citera
okocha Postad 15 September , 2009 Rapport Postad 15 September , 2009 Om du och jag var lika bra och du får börja med €300 medan jag börjar med €3,000 så lirar vi €10/€20 mot varann så kommer ju jag ha edgen att vinna dina pengar mer än du har at vinna mina pengar mpt min stack klarar av betydligt med varians än din stack, det påverkar ju edgen. fast när han vinner får han 10x så mycket pengar som dig så ert EV är samma. Citera
psykologas Postad 15 September , 2009 Rapport Postad 15 September , 2009 Att användaren Macke är en gammal bannad forumit kan väl knappast undgått någon. mm verkar ju inte va nån stjärna men ville helst att några till skulle inse vilken tomte jello är Citera
Drunken_Penguin Postad 15 September , 2009 Rapport Postad 15 September , 2009 Stänger tråden eftersom den har spårat ur helt. Citera
Recommended Posts