Gå till innehåll

Recommended Posts

• Svars 6,3k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

Micropokern lever <3

Grabbed by Holdem Manager

NL Holdem $5(BB) Boss

BB ($1,118)

($1,106)

UTG ($1,030)

Hero ($689)

CO ($660)

BB posts (SB) $2.50

Dealt to Hero Q:spade: Q:diamond:

fold, Hero raises to $14.37, fold, fold, calls $9.37

FLOP ($31.24) 7:spade: 7:club: 2:heart:

bets $1,092 (AI), Hero calls $674 (AI)

TURN ($1,381) 7:spade: 7:club: 2:heart: J:spade:

RIVER ($1,381) 7:spade: 7:club: 2:heart: J:spade: 9:diamond:

shows 2:diamond: 6:diamond:

(Pre 17%, Flop 8.3%, Turn 4.5%)

Hero shows Q:spade: Q:diamond:

(Pre 83%, Flop 91.7%, Turn 95.5%)

Hero wins $1,366

Postad

Magiskt dÅlig volym denna månad. Vann 4 lusentappar idag iaf. Träning och socialt umgänge tar största delen av tiden. Måste försöka få in bättre volym dock. Mycket skoj som ska köpas och göras i sommar. Ska lägga några k på att kvala in till Prag-turren i sommar. Reser troligtvis ivfs men spelar inte om jag misslyckas att kvala.

Postad
episkt!

*Video*

Sjukt, satt och vevade igenom en massa gamla spel på youtube för mindre än en vecka sen, mest för musiken och snubblade över den..

Blev obv massa sök efter sköna omgjorda videos ist :-P

Blev nåt av en favorit:

Postad

Skånska spel jämförde stats idag. De ENDA av std-statsen som avvek var turn-statsen som jag har betydligt högre på. Är väl iofs ganska väntat då vi spelar ihop iaf 4 ggr per vecka och diskuterar XX antal spots och händer varje gång.

Postad
Skånska spel jämförde stats idag. De ENDA av std-statsen som avvek var turn-statsen som jag har betydligt högre på. Är väl iofs ganska väntat då vi spelar ihop iaf 4 ggr per vecka och diskuterar XX antal spots och händer varje gång.

Så att Herr diazo är bäst på nivån handlar egentligen bara om hur fint han springer? ;)

• Skapa nytt...