Gå till innehåll

Död dagbok, ta bort! : )


diazo

Recommended Posts

  • Svars 6,3k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

1. Vrf står jag fortf med i rubriken?

 

2. Ska man spela idag och backa 10-20BI sista dagen på sedvanligt vis?

 

3. Hur många pfare ska till Roskilde? Lobbar så smått i mina pokerkretsar. Som vanligt är det jag och Upandcoming än så länge. Samma visa alltid. Bangjävlar.

 

4. Nybliven singel innebär att god form i slutet på juli kan garanteras.

 

5. Nybliven singel innebär att det kommer ske fler besök på Harmyntan (bara titta och studera).

 

6. Jomensåatte...rullar på. Fick 10% löneförhöjning. Hoppas det överförs till pokerresultaten med.

 

7. Slutat snusa. Kommer jag klara det? (obv festsnusat och rökat vid varje tillfälle jag fått).

 

8. Blev snuvad på Amsterdam. Ser fram emot Berlin, Roskilde och Prag i sommar. Minst. Kanske Ryssland med Diazo. Kan bli översjukt.

 

9. Tack och puss och kram.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1. Vrf står jag fortf med i rubriken?

 

You can run but you can't hide.

 

2. Ska man spela idag och backa 10-20BI sista dagen på sedvanligt vis?

 

Jag backade 14 inköp. Trodde det var 30 dagar i maj så det var nog därför. Räknar med att backa 10 till idag. (Spela känns givet... alternativt kommer du till hbg kl 16 då det är bal och hela stadens 93or kommer stå uppklädda på Dunkerstorget i mer eller mindre tighta balblåsor.)

 

3. Hur många pfare ska till Roskilde? Lobbar så smått i mina pokerkretsar. Som vanligt är det jag och Upandcoming än så länge. Samma visa alltid. Bangjävlar.

 

Stejk?

 

4. Nybliven singel innebär att god form i slutet på juli kan garanteras.

 

Din högerarm kommer att vara i magnifik form! Fler turer till hbg imo (inte på tal om högerarmen dock).

 

5. Nybliven singel innebär att det kommer ske fler besök på Harmyntan (bara titta och studera).

 

Vi ska dansa i neooon

 

6. Jomensåatte...rullar på. Fick 10% löneförhöjning. Hoppas det överförs till pokerresultaten med.

 

http://www.youtube.com/watch?v=Gl4vsHlNdkg

 

7. Slutat snusa. Kommer jag klara det? (obv festsnusat och rökat vid varje tillfälle jag fått).

 

Jag försöker sluta röka, kanske ska köra nån deal för att motivera?

 

8. Blev snuvad på Amsterdam. Ser fram emot Berlin, Roskilde och Prag i sommar. Minst. Kanske Ryssland med Diazo. Kan bli översjukt.

 

Budapest? supaåsvina-resa i kroatien? Annars tummen upp på Berlin och Prag!

 

9. Tack och puss och kram.

 

Varsågod!

 

.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nähä ser du herr Level. Du kan inte hänga här och vara i "god form", då lägger jag in mitt veto. Antingen eller. Jag ska vara den enda på Harmyntan som är i någorlunda form, punkt slut. Om du tröstäter och blir tjock och äcklig istället så är du enormt välkommen på Myntan!

 

META, META, META!!

 

edit: also, trist med tjejen! :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

.

 

<3. Ses snart.

 

vilka och när? ska ev dit med lite IRL'are+pokrare

 

26:e juli är väl tanken. Många påkkers nere. Haka på.

 

Nähä ser du herr Level. Du kan inte hänga här och vara i "god form", då lägger jag in mitt veto. Antingen eller. Jag ska vara den enda på Harmyntan som är i någorlunda form, punkt slut. Om du tröstäter och blir tjock och äcklig istället så är du enormt välkommen på Myntan!

 

META, META, META!!

 

edit: also, trist med tjejen! :(

 

Mår ärligt talat dåligt över formen just nu men hänt mkt senaste månaden. Kommit in i helt rätt banor. Inga problem med kost. Tränar iaf 5 pass i veckan. Blir obv inte ngn cardio. Justera kosten ftw.

 

Krävs det att pappa Kenny reppar boende i AMS för att få ner er?

 

Åker man inte tåg reser man inte på riktigt!

 

resten av krapparna ska ju dit. Inte sett dödsballer lyan de chefat in? Jag måste jobba men möter upp i Berlin. Kan bli magiskt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...