ViktorH Postad 10 Juni , 2012 Rapport Postad 10 Juni , 2012 Tog precis bort 131gig spel från datorn så nu ska de förhoppningsvis bli mer fokus på grind LIKE!
cab Postad 11 Juni , 2012 Rapport Postad 11 Juni , 2012 Sjukt att dina händer står this, torskar alltid mot dessa
Starfitter Postad 11 Juni , 2012 Rapport Postad 11 Juni , 2012 http://sv.wikipedia.org/wiki/Selektiv_perception
ViktorH Postad 11 Juni , 2012 Rapport Postad 11 Juni , 2012 minns inte helt vem det var men det var poker något i nicket PokerJoey, älskar honom
Level Postad 11 Juni , 2012 Rapport Postad 11 Juni , 2012 PokerJoey, älskar honom Vi kommer inte på fre, lillpöjken min. Plir studentfezt i Kristianstad med alla pokerspelares favoritbrorsdotter A. Sen dirr hem till Lund för matchen. När i helvete ska man hinna grinda? BE över riktigt många händer nu, ännu värre för Diazo där det börjar springa iväg mot rekord-BE. Edit: ser ut som jag blir kvar i dbn ändå. . Diazo går igenom livs-ATL så får backa honom.
Mecklenburgare Postad 11 Juni , 2012 Rapport Postad 11 Juni , 2012 Vi kommer inte på fre, lillpöjken min. Plir studentfezt i Kristianstad med alla pokerspelares favoritbrorsdotter A. Sen dirr hem till Lund för matchen. När i helvete ska man hinna grinda? BE över riktigt många händer nu, ännu värre för Diazo där det börjar springa iväg mot rekord-BE. Har min inbjudan kommit bort i posten?
ViktorH Postad 11 Juni , 2012 Rapport Postad 11 Juni , 2012 Vi kommer inte på fre, lillpöjken min. Plir studentfezt i Kristianstad med alla pokerspelares favoritbrorsdotter A. Sen dirr hem till Lund för matchen. När i helvete ska man hinna grinda? BE över riktigt många händer nu, ännu värre för Diazo där det börjar springa iväg mot rekord-BE. Edit: ser ut som jag blir kvar i dbn ändå. . Diazo går igenom livs-ATL så får backa honom. Hade jag inte själv haft fest så hade jag varit där, två tummar upp!
Level Postad 11 Juni , 2012 Rapport Postad 11 Juni , 2012 Har min inbjudan kommit bort i posten? Jag rev sönder din, easylifes, starfitters, Viktorhs mfl när jag var där sist. Ni är så vidriga
ViktorH Postad 11 Juni , 2012 Rapport Postad 11 Juni , 2012 Jag rev sönder din, easylifes, starfitters, Viktorhs mfl när jag var där sist. Ni är så vidriga Det är lugnt, jag fick en personlig av A på facebook.
Metaddict Postad 11 Juni , 2012 Rapport Postad 11 Juni , 2012 Hade jag inte själv haft fest så hade jag varit där, två tummar upp! Två tummar upp vardå?
ViktorH Postad 11 Juni , 2012 Rapport Postad 11 Juni , 2012 Två tummar upp vardå? ahh märks att vi bott ihop ett tag nu, och du tolkade de såklart som det var avsett
Level Postad 11 Juni , 2012 Rapport Postad 11 Juni , 2012 ahh märks att vi bott ihop ett tag nu, och du tolkade de såklart som det var avsett Lol första gången vi träffades talade du om att stoppa tummar i flickors rumpor och hur nice det hade varit att vara homosexuell. Jag höll såklart med då du har rätt.
Metaddict Postad 11 Juni , 2012 Rapport Postad 11 Juni , 2012 4k hands avklarade idag och det är dags för mat & fotboll, behöver få in 3600 hands om dagen om jag ska klara månadsmålet på 100k hands, borde inte vara så svårt. dagen slutade 2.2k upp efter att ha suttit i 4k hålet ett bra tag Snyggt jobbat!
Level Postad 12 Juni , 2012 Rapport Postad 12 Juni , 2012 Kommer och hjälper dig sen. Måste få in volym. Miserabel sådan denna månad
Recommended Posts