Gå till innehåll

Recommended Posts

• Svars 6,3k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
  ViktorH säger:
PokerJoey, älskar honom :)

Vi kommer inte på fre, lillpöjken min. Plir studentfezt i Kristianstad med alla pokerspelares favoritbrorsdotter A. Sen dirr hem till Lund för matchen. När i helvete ska man hinna grinda? BE över riktigt många händer nu, ännu värre för Diazo där det börjar springa iväg mot rekord-BE.

Edit: ser ut som jag blir kvar i dbn ändå. :). Diazo går igenom livs-ATL så får backa honom.

Postad
  Level säger:
Vi kommer inte på fre, lillpöjken min. Plir studentfezt i Kristianstad med alla pokerspelares favoritbrorsdotter A. Sen dirr hem till Lund för matchen. När i helvete ska man hinna grinda? BE över riktigt många händer nu, ännu värre för Diazo där det börjar springa iväg mot rekord-BE.

Har min inbjudan kommit bort i posten?

Postad
  Level säger:

Edit: ser ut som jag blir kvar i dbn ändå. :). Diazo går igenom livs-ATL så får backa honom.

Hade jag inte själv haft fest så hade jag varit där, två tummar upp!

Postad
  Mecklenburgare säger:
Har min inbjudan kommit bort i posten?

Jag rev sönder din, easylifes, starfitters, Viktorhs mfl när jag var där sist. Ni är så vidriga :S

Postad
  ViktorH säger:
ahh märks att vi bott ihop ett tag nu, och du tolkade de såklart som det var avsett :)

Lol första gången vi träffades talade du om att stoppa tummar i flickors rumpor och hur nice det hade varit att vara homosexuell. Jag höll såklart med då du har rätt.

Postad
  diazo säger:
4k hands avklarade idag och det är dags för mat & fotboll, behöver få in 3600 hands om dagen om jag ska klara månadsmålet på 100k hands, borde inte vara så svårt.

dagen slutade 2.2k upp efter att ha suttit i 4k hålet ett bra tag

Snyggt jobbat! :-)

• Skapa nytt...