diazo Postad 10 Juni , 2012 Författare Rapport Share Postad 10 Juni , 2012 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ViktorH Postad 10 Juni , 2012 Rapport Share Postad 10 Juni , 2012 Tog precis bort 131gig spel från datorn så nu ska de förhoppningsvis bli mer fokus på grind LIKE! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 10 Juni , 2012 Författare Rapport Share Postad 10 Juni , 2012 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 10 Juni , 2012 Rapport Share Postad 10 Juni , 2012 Men lol Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
m1978 Postad 10 Juni , 2012 Rapport Share Postad 10 Juni , 2012 Sjukt att dina händer står Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dalton Postad 10 Juni , 2012 Rapport Share Postad 10 Juni , 2012 Är det a1940as eller vad han hette? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cab Postad 11 Juni , 2012 Rapport Share Postad 11 Juni , 2012 Sjukt att dina händer står this, torskar alltid mot dessa Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 11 Juni , 2012 Rapport Share Postad 11 Juni , 2012 http://sv.wikipedia.org/wiki/Selektiv_perception Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 11 Juni , 2012 Författare Rapport Share Postad 11 Juni , 2012 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ViktorH Postad 11 Juni , 2012 Rapport Share Postad 11 Juni , 2012 minns inte helt vem det var men det var poker något i nicket PokerJoey, älskar honom Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Level Postad 11 Juni , 2012 Rapport Share Postad 11 Juni , 2012 PokerJoey, älskar honom Vi kommer inte på fre, lillpöjken min. Plir studentfezt i Kristianstad med alla pokerspelares favoritbrorsdotter A. Sen dirr hem till Lund för matchen. När i helvete ska man hinna grinda? BE över riktigt många händer nu, ännu värre för Diazo där det börjar springa iväg mot rekord-BE. Edit: ser ut som jag blir kvar i dbn ändå. . Diazo går igenom livs-ATL så får backa honom. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mecklenburgare Postad 11 Juni , 2012 Rapport Share Postad 11 Juni , 2012 Vi kommer inte på fre, lillpöjken min. Plir studentfezt i Kristianstad med alla pokerspelares favoritbrorsdotter A. Sen dirr hem till Lund för matchen. När i helvete ska man hinna grinda? BE över riktigt många händer nu, ännu värre för Diazo där det börjar springa iväg mot rekord-BE. Har min inbjudan kommit bort i posten? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ViktorH Postad 11 Juni , 2012 Rapport Share Postad 11 Juni , 2012 Vi kommer inte på fre, lillpöjken min. Plir studentfezt i Kristianstad med alla pokerspelares favoritbrorsdotter A. Sen dirr hem till Lund för matchen. När i helvete ska man hinna grinda? BE över riktigt många händer nu, ännu värre för Diazo där det börjar springa iväg mot rekord-BE. Edit: ser ut som jag blir kvar i dbn ändå. . Diazo går igenom livs-ATL så får backa honom. Hade jag inte själv haft fest så hade jag varit där, två tummar upp! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Level Postad 11 Juni , 2012 Rapport Share Postad 11 Juni , 2012 Har min inbjudan kommit bort i posten? Jag rev sönder din, easylifes, starfitters, Viktorhs mfl när jag var där sist. Ni är så vidriga Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ViktorH Postad 11 Juni , 2012 Rapport Share Postad 11 Juni , 2012 Jag rev sönder din, easylifes, starfitters, Viktorhs mfl när jag var där sist. Ni är så vidriga Det är lugnt, jag fick en personlig av A på facebook. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 11 Juni , 2012 Rapport Share Postad 11 Juni , 2012 Hade jag inte själv haft fest så hade jag varit där, två tummar upp! Två tummar upp vardå? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ViktorH Postad 11 Juni , 2012 Rapport Share Postad 11 Juni , 2012 Två tummar upp vardå? ahh märks att vi bott ihop ett tag nu, och du tolkade de såklart som det var avsett Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Level Postad 11 Juni , 2012 Rapport Share Postad 11 Juni , 2012 ahh märks att vi bott ihop ett tag nu, och du tolkade de såklart som det var avsett Lol första gången vi träffades talade du om att stoppa tummar i flickors rumpor och hur nice det hade varit att vara homosexuell. Jag höll såklart med då du har rätt. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 11 Juni , 2012 Författare Rapport Share Postad 11 Juni , 2012 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 11 Juni , 2012 Rapport Share Postad 11 Juni , 2012 4k hands avklarade idag och det är dags för mat & fotboll, behöver få in 3600 hands om dagen om jag ska klara månadsmålet på 100k hands, borde inte vara så svårt. dagen slutade 2.2k upp efter att ha suttit i 4k hålet ett bra tag Snyggt jobbat! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 12 Juni , 2012 Författare Rapport Share Postad 12 Juni , 2012 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Level Postad 12 Juni , 2012 Rapport Share Postad 12 Juni , 2012 Kommer och hjälper dig sen. Måste få in volym. Miserabel sådan denna månad Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 12 Juni , 2012 Författare Rapport Share Postad 12 Juni , 2012 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Limmet Postad 12 Juni , 2012 Rapport Share Postad 12 Juni , 2012 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts