nordkvist Postad 22 September , 2009 Rapport Postad 22 September , 2009 I en levis store bör du också kunna hitta nåt. =) Citera
madken1 Postad 22 September , 2009 Rapport Postad 22 September , 2009 fan vilken kalabalik det blev över min post sorkoas tyst p12. tappat nappen ? Citera
Bluwajt Postad 22 September , 2009 Rapport Postad 22 September , 2009 Jävla jeanssnack det blev här. Behöver faktiskt ett par nya jag med Tja dagboken. Liret går rätt knackigt just nu men sitter och pillar dag in och ut med lite nya strategier så jag tror nog det ska gå att vända. Kul att det är så många som läser, hoppas man bara kan tagga till lite! Lycka till vid borden! snyggt, gl! Körde SöderKrippa-grinden (1 bord) men busta satten halvvägs typ Fick dock in mycket slösurf under tiden så nöjd med det iaf! Citera
Sorkoas Postad 22 September , 2009 Rapport Postad 22 September , 2009 sorkoas tyst p12. tappat nappen ? har du kommit fel kanske? here you go -> http://www.fragbite.se Citera
madken1 Postad 22 September , 2009 Rapport Postad 22 September , 2009 har du kommit fel kanske? here you go -> http://www.fragbite.se du behöver inte länka din startsida. Citera
Bluwajt Postad 22 September , 2009 Rapport Postad 22 September , 2009 Kesoskinka Ta en skina. Häll på keso. Rulla ihop som en pannkaka. Ät. Avnjutes bäst med ett glas mjölk och pokerfourms kvällsunderhållning. Citera
kraclob Postad 22 September , 2009 Rapport Postad 22 September , 2009 Ang Jeans .. April 77 imo Citera
jkkman Postad 23 September , 2009 Rapport Postad 23 September , 2009 Jävla jeanssnack det blev här. Behöver faktiskt ett par nya jag med snyggt, gl! Körde SöderKrippa-grinden (1 bord) men busta satten halvvägs typ Fick dock in mycket slösurf under tiden så nöjd med det iaf! Wp med slösurf i alla fall. När får vi se dig grinda pf på film? Tror väldigt många skulle kunna tjäna in en del tid på att använda din teknik. Citera
jkkman Postad 23 September , 2009 Rapport Postad 23 September , 2009 Såg detta mailet nu: Hello Mr. Man, Due to increasing complaints of players occupying many tables alone, Full Tilt Poker has introduced limitations on the number of heads-up cash games that a player can be sitting at while waiting for an opponent. Player is permitted to wait at only one table for each betting level and game type, and at most four tables in total. For example, you may sit and wait for an opponent at $5-10 NL Hold'em, $5-10 PL Hold'em, $10-20 NL Hold'em, and $10-20 PL Hold'em, but you may not sit and wait at more than one table of any one type, and not more than four tables in total... ... Vill runka lite då jag ser detta. Tycker andra siter men framförallt ipoker, b2b och prima borde göra likadant. Citera
SasaOmerbasic Postad 23 September , 2009 Rapport Postad 23 September , 2009 Såg detta mailet nu: ... Vill runka lite då jag ser detta. Tycker andra siter men framförallt ipoker, b2b och prima borde göra likadant. :-D Ett bra beslut av fulltilt. Lägg till pokerstars på din lista och vi är överens Citera
fhaugen Postad 23 September , 2009 Rapport Postad 23 September , 2009 Fan va nice, hoppas verkligen alla siter tar efter detta nu. edit: tjena Mr. Man! Citera
jkkman Postad 23 September , 2009 Rapport Postad 23 September , 2009 Fan va nice, hoppas verkligen alla siter tar efter detta nu. edit: tjena Mr. Man! Tja Fidde, man kan göra ett sånt köp i shoppen om man är vip så att dom kallar en vad man vill i sina mail edit. I wish. Det var jag som citerat dom fel Citera
kravmärkt Postad 23 September , 2009 Rapport Postad 23 September , 2009 Eftersom nudie är så mainstream som det kan bli och nu när iijin börjar gå åt samma håll så blev det inte några av dessa, inte D&G eller armani för den delen heller. Jag brukar gilla att bära stilrena kläder men eftersom jag gillar uppmärksamhet så valde jag annat denna gång. Det blev adrian hammond jeans vilka jag tyckte verkade vara rätt lik Armani och D&G men snyggare och något billigare. De såg alltså väldigt osmakliga ut men något mer uppseendeväckande än std nudies. Köpte även RÖDA skor som grym kicker till uppmärksamheten! Citera
Rebonius Postad 23 September , 2009 Rapport Postad 23 September , 2009 Diesel är najs också (Y) Det med HU-borden på FTP är väl inte nytt? Har för mig att det redan har varit så ett par månader. Citera
jkkman Postad 23 September , 2009 Rapport Postad 23 September , 2009 Diesel är najs också (Y) Det med HU-borden på FTP är väl inte nytt? Har för mig att det redan har varit så ett par månader. Okej, kanske var någon slags varning till Mr. Man Citera
padrinosftw Postad 23 September , 2009 Rapport Postad 23 September , 2009 Acne, Hugo Boss, Tiger of Sweden, Sweet? Kom igen nu, öppna jeansrangerna lite och få in lite balans wtf. Citera
Rooney Postad 23 September , 2009 Rapport Postad 23 September , 2009 Acne, Hugo Boss, Tiger of Sweden, Sweet? Kom igen nu, öppna jeansrangerna lite och få in lite balans wtf. Filippa K också, bra märken! Inte så mkt bull mer cleant Citera
JohnH Postad 23 September , 2009 Rapport Postad 23 September , 2009 jeans.. Det är mer vad man har för kroppstyp och hur fit man vill att de ska sitta. Snacka me snubben/bruden i affären så får de plocka fram lite olika så får du testa. Köp inte bara vad polarn har el vad som står i tråden.. Värdelöst. Jag har haft ett par jävligt sköna jeans en vända. Read ear hette de. Har inte hittat det märket igen. Nu sitter jag i ett par Pour. Jag är smal och vill ha slim fit o cleana, inget jox på bakfickor å sånt. Många jeans är sjukt lika. Det som skiljer sig åt är sömmfärg el nån äcklig logga. Citera
madken1 Postad 23 September , 2009 Rapport Postad 23 September , 2009 jeans.. Det är mer vad man har för kroppstyp och hur fit man vill att de ska sitta. Snacka me snubben/bruden i affären så får de plocka fram lite olika så får du testa. Köp inte bara vad polarn har el vad som står i tråden.. Värdelöst. logga. så du är fullt allvarlig att du skulle ta på dig ett par bastini(stavning)? från dressman... ? Citera
Snygglenn Postad 23 September , 2009 Rapport Postad 23 September , 2009 så du är fullt allvarlig att du skulle ta på dig ett par bastini(stavning)? från dressman... ? Svårt att se ner på någon när man tycker att armani och D&G är det bästa som finns. Imo gör Dior snyggast jeans men har bara ett par eftersom de är så fruktansvärt dyra =/ Citera
JohnH Postad 23 September , 2009 Rapport Postad 23 September , 2009 så du är fullt allvarlig att du skulle ta på dig ett par bastini(stavning)? från dressman... ? Om de sitter bra och ser shysta ut.. ja. Generellt så sitter dressmans och hms kläder sämre än diors och DGs på mig. Dressman ska spotta ur sig en miljard plagg/ombud som ska passa så många som möjligt medan DG säljer en S en M och en L. Thats it. Vilken passar bäst? Tjejen påtalade i helgen.. igen.. att jag är sjukt petig på kläder i bedömningen "..oavsett om det är en t-shirt på HM för 39kr el en jacka på Armani för 5000kr så glor du efter detaljer och passform. Hur fan orkar du?". Det är en skada jag har. Antagligen skulle jag må bra i livet i mjukbyxor också.. Citera
Snygglenn Postad 23 September , 2009 Rapport Postad 23 September , 2009 Filippa K också, bra märken! Inte så mkt bull mer cleant Filippa K gör riktigt snygga kläder. Synd att deras S är som en vanlig L bara för mig som inte är så stor =/ Citera
emilio_15 Postad 23 September , 2009 Författare Rapport Postad 23 September , 2009 Jag hatar att köpa jeans. Det tar lång tid och jag har stor röv. Köpte ett par armani exchange för 125 bucks i usa för att göra mamma glad. Tyvärr så skulle jag behöva gå ner några kilon för att dom ska sitta bra EDIT: Idag har jag varit på sjukhuset i lindesberg hos hudläkaren för att kolla upp om man kan behandla mina ärr på axlarna efter mina akneproblem. Hon sprutade in cortison i ärren och nu ska jag gå runt med silikonplåster på axlarna i 6-12 månader HEHE Citera
kravmärkt Postad 23 September , 2009 Rapport Postad 23 September , 2009 tack för tipsen! skulle som sagt ha trashiga jeans så. Nu vill jag ha tips på en busfrilla!!!!!!!!!!!!!! edit: suttit i 30 min och sagt att jag ska ut och springa med mina heltokskor så nu ska jag göra det Citera
Recommended Posts