Gå till innehåll

Emilio_15 + hangaround


emilio_15

Recommended Posts

jeans..

 

Det är mer vad man har för kroppstyp och hur fit man vill att de ska sitta. Snacka me snubben/bruden i affären så får de plocka fram lite olika så får du testa. Köp inte bara vad polarn har el vad som står i tråden.. Värdelöst.

 

Jag har haft ett par jävligt sköna jeans en vända. Read ear hette de. Har inte hittat det märket igen. Nu sitter jag i ett par Pour. Jag är smal och vill ha slim fit o cleana, inget jox på bakfickor å sånt.

 

Många jeans är sjukt lika. Det som skiljer sig åt är sömmfärg el nån äcklig logga.

 

Pour gör riktigt schyssta jeans, har en del semitrashiga modeller också. Sköna som fan dessutom. =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 1,8k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Jag hatar att köpa jeans. Det tar lång tid och jag har stor röv. Köpte ett par armani exchange för 125 bucks i usa för att göra mamma glad. Tyvärr så skulle jag behöva gå ner några kilon för att dom ska sitta bra :-(

 

EDIT: Idag har jag varit på sjukhuset i lindesberg hos hudläkaren för att kolla upp om man kan behandla mina ärr på axlarna efter mina akneproblem. Hon sprutade in cortison i ärren och nu ska jag gå runt med silikonplåster på axlarna i 6-12 månader HEHE

 

Lägg av. Inte fan är du fet din lilla räka.

 

LJUGPOTTA!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Wp med slösurf i alla fall.

När får vi se dig grinda pf på film? Tror väldigt många skulle kunna tjäna in en del tid på att använda din teknik.

 

Får väl recca en filmjävel snart då. Lite osäker dock då jag har mycket luckor som är lättexploaterbara men behöver hjälp med att täppa dom också iofs.

 

Hugo Boss är riktigt nice. Bra för oss åldringar som inte vill sticka ut alltför mycket!

 

Sant. Hade ett par vita boss när jag gick ut nian. Var stiligt klädd då enligt farmor 8-)

 

har jag inte märkt:-D

 

orka underreppen :(

 

Övningskörde för första gången idag lol. Det mesta gick bra förutom att det alltid hackar när jag ska starta bilfan för sätter inte lyftet av koppling och trycket på gasen rätt :S Blev livrädd när jag mötte min första och enda bil också men vafan, första gången ju :oops:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

det måste uppenbarligen vara en liten minidefekt ( :-) ) på mina smaklökar, jag får verkligen inte ihop apelsin med någonting typ. Det är gott som apelsin och i juicer, men i mat och choklad eller apelsinsmaksgodis är ju bara värdelöst.

 

det vidrigaste måste ändå vara apelsin (eller citron) i sockerkaka - helt oätbart...

 

nae, B&J e bara hypat slisk. Haegendaaz is nuts.

 

Det som är gott ju. Fast håller med lite iaf, mår semikasst nu...

Vet inte riktigt var jag vill komma med denna posten men skit samma...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

det vidrigaste måste ändå vara apelsin (eller citron) i sockerkaka - helt oätbart......

 

Muffins? :-(:cry::-(

 

 

Det som är gott ju. Fast håller med lite iaf, mår semikasst nu...

Vet inte riktigt var jag vill komma med denna posten men skit samma...

 

Gott njae, inte till det priset. Halva priset på en burk finansierar nog reklam, och då räknar jag lågt. Haegendaaz är värt sitt höga pris. Sen som en riktig livsnjutare kan jag passa på att tipsa om Lejonet & Björnen(göteborgsglass) Underbar! Synd att den är svår att få tag på nuförtiden :cry:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Muffins? :-(:cry::-(

ja samma där, blir vidrigt

 

Gott njae, inte till det priset. Halva priset på en burk finansierar nog reklam, och då räknar jag lågt. Haegendaaz är värt sitt höga pris. Sen som en riktig livsnjutare kan jag passa på att tipsa om Lejonet & Björnen(göteborgsglass) Underbar! Synd att den är svår att få tag på nuförtiden :cry:

 

Äter inte tillräckligt med haegendazz, men är nog lite mer klass på den smakmässigt sas. Annars diggar jag carte dor crema di mascarpone, löjligt god. Dom andra carte dor jag testat är rätt medelmåttiga dock.

 

Aldrig hört talas om :S Äpple e ju dock gott som fan i sockerkaka.

 

Alltså citron/apelsin i sockerkaka är när dom typ har i lite skal eller saft eller något som ger en enligt mig vidrig smak. Äpple är väl när dom har klyftor i och det är jävligt najs : )

 

edit,

drack ett glas vatten och nu vart jag sugen på half baked igen, fast morsan gör riktig middag nu så får väl vänta

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...