Wayne Postad 18 Augusti , 2009 Rapport Postad 18 Augusti , 2009 Onlinepokern slog ju igenom enormt för några år sedan. Många hävdar att det inte finns värde att som mig, nybörjare som kommer att börja på NL10, börja spela poker nu. Vilket är det kommande sättet att tjäna pengar på nätet? Är sportsbetting ett bättre alternativ för mig i min sits? /Boney Citera
heltok Postad 18 Augusti , 2009 Rapport Postad 18 Augusti , 2009 undvik alla spel där du spelar mot huset. tror att prediction markets kan vara lönsamma, adanthar på 2+2 förvandlade väl $10k till $40k på ingen tid alls på presidentvalet. Citera
Gummo Postad 18 Augusti , 2009 Rapport Postad 18 Augusti , 2009 undvik alla spel där du spelar mot huset. tror att prediction markets kan vara lönsamma, adanthar på 2+2 förvandlade väl $10k till $40k på ingen tid alls på presidentvalet. Tips på bra sidor för dessa spel? Citera
heltok Postad 18 Augusti , 2009 Rapport Postad 18 Augusti , 2009 Tips på bra sidor för dessa spel? http://www.intrade.com Citera
edsf Postad 18 Augusti , 2009 Rapport Postad 18 Augusti , 2009 undvik alla spel där du spelar mot huset. tror att prediction markets kan vara lönsamma, adanthar på 2+2 förvandlade väl $10k till $40k på ingen tid alls på presidentvalet. och vad var hans EV Citera
heltok Postad 18 Augusti , 2009 Rapport Postad 18 Augusti , 2009 och vad var hans EV fråga i hans wellpost, men först läs: http://www.daily-chuck.com/2009/07/interview-with-adanthar.html Citera
Soni Postad 18 Augusti , 2009 Rapport Postad 18 Augusti , 2009 Onlinepokern slog ju igenom enormt för några år sedan. Många hävdar att det inte finns värde att som mig, nybörjare som kommer att börja på NL10, börja spela poker nu. Vilket är det kommande sättet att tjäna pengar på nätet? Är sportsbetting ett bättre alternativ för mig i min sits? /Boney Sir yes sir!!! Har man tålamod och pengar till det så finns det vädligt mycket pengar att tjäna! Citera
Batch Postad 18 Augusti , 2009 Rapport Postad 18 Augusti , 2009 Skill gaming (spela webspel om pengar) har ju börjat komma de senaste åren. Inga större summor att tjäna där dock. Inte än iaf... Citera
litch Postad 18 Augusti , 2009 Rapport Postad 18 Augusti , 2009 fråga i hans wellpost, men först läs:http://www.daily-chuck.com/2009/07/interview-with-adanthar.html Intressant läsning. Tack för den! Citera
Lobo Postad 18 Augusti , 2009 Rapport Postad 18 Augusti , 2009 Sir yes sir!!! Har man tålamod och pengar till det så finns det vädligt mycket pengar att tjäna! Enligt bolagen så är det 2-5% som plussar på sportbetting. Har sysslat med sportbetting i flera år, och precis som med poker var det lättare för. Citera
archtila Postad 19 Augusti , 2009 Rapport Postad 19 Augusti , 2009 Börja spela poker. när online poker blommar ut i asien kommer ända kravet att bli proffs: att du är scandinav Citera
Torben__ Postad 19 Augusti , 2009 Rapport Postad 19 Augusti , 2009 Börja spela poker. när online poker blommar ut i asien kommer ända kravet att bli proffs: att du är scandinav Asien kan vi knappast hoppas på. Citera
easylife Postad 19 Augusti , 2009 Rapport Postad 19 Augusti , 2009 (redigerade) . Redigerad 21 Juni , 2016 av easylife Citera
honest99 Postad 19 Augusti , 2009 Rapport Postad 19 Augusti , 2009 Tror inte live-poker kommer att dö. Träna on-line och dra in cash live, borde fungera länge. Citera
Weedobooty Postad 19 Augusti , 2009 Rapport Postad 19 Augusti , 2009 Börja skriva Nigeriabrev kanske. Citera
Memory Postad 19 Augusti , 2009 Rapport Postad 19 Augusti , 2009 Jobba kanske? Går att göra såväl live som online. Citera
Mr.Lajban Postad 19 Augusti , 2009 Rapport Postad 19 Augusti , 2009 Klart att det fortfarande kommer att finnas värde i pokern. Bara man blir bra nog. Sedan kan man komplettera och bli t ex aktieproffs Citera
Salesma Postad 19 Augusti , 2009 Rapport Postad 19 Augusti , 2009 Det kommer aldrig att bli lika lätt att tjäna pengar på spel som det var att göra det på pokern för 5-7 år sedan. Då var ett abc-spel hur vinstgivande som helst och väldigt lätt att lära sig. Jag gav upp pokern helt för tre år sedan ( med några korta återfall). Nu ägnar jag mig uteslutande åt att handla på Betfairs sportbörs. Där tennisen kan vara riktigt lukrativ. Men för att lyckas där krävs bra mycket större engagemang och kunskap än vad pokern gjorde under guldåren. Citera
D Postad 19 Augusti , 2009 Rapport Postad 19 Augusti , 2009 Börja spela poker. när online poker blommar ut i asien kommer ända kravet att bli proffs: att du är scandinav ROFL! Tröttnar aldrig på den där fantasin som aldrig dör. Citera
mrmaster Postad 19 Augusti , 2009 Rapport Postad 19 Augusti , 2009 Det kommer aldrig att bli lika lätt att tjäna pengar på spel som det var att göra det på pokern för 5-7 år sedan. Då var ett abc-spel hur vinstgivande som helst och väldigt lätt att lära sig. Jag gav upp pokern helt för tre år sedan ( med några korta återfall). Nu ägnar jag mig uteslutande åt att handla på Betfairs sportbörs. Där tennisen kan vara riktigt lukrativ. Men för att lyckas där krävs bra mycket större engagemang och kunskap än vad pokern gjorde under guldåren. Salesma kommer ihåg dig från Ladbrokes. Det var tider det! Citera
Burning Postad 19 Augusti , 2009 Rapport Postad 19 Augusti , 2009 Det kommer aldrig att bli lika lätt att tjäna pengar på spel som det var att göra det på pokern för 5-7 år sedan. Då var ett abc-spel hur vinstgivande som helst och väldigt lätt att lära sig. Frågan är väl vad som kan tänkas erbjuda lika lätta pengar i framtiden som pokern gjorde under guldåren. Citera
Salesma Postad 19 Augusti , 2009 Rapport Postad 19 Augusti , 2009 Frågan är väl vad som kan tänkas erbjuda lika lätta pengar i framtiden som pokern gjorde under guldåren. Jag trodde att jag svarade på den frågan i och med att jag sa att det inte kommer att hända. Jag har väldigt svårt att se tex. 4 i rad bli en framtida inkomstkälla. När nätpokern kom så gjorde den det helt rätt i tiden, det var ett spel som var relativt nytt på den här sidan av Atlanten, och många som hade sysslat med sportsbetting började att spela poker. Nu är det precis tvärtom, det pumpas in pengar på sportbörsen från pokern. Jag tror inte att pengarna kommer att flyttas över till 4 i rad-sajterna än på ett tag;-) Vill man tjäna pengar under dom närmaste åren så tror jag helt klart att det görs på trading/betting live på tex. Betfair. Det görs väldigt mycket misstag under livespel som det går att dra nytta av. Men som sagt jag tror att det är färre som klarar det än vad det var som bemästrade abc-poker för 7 år sedan. Citera
heltok Postad 19 Augusti , 2009 Rapport Postad 19 Augusti , 2009 Frågan är väl vad som kan tänkas erbjuda lika lätta pengar i framtiden som pokern gjorde under guldåren. skriva pruttprogram till iPhone.... http://www.edibleapple.com/ifart-developer-makes-40000-in-2-days/ Citera
Salesma Postad 19 Augusti , 2009 Rapport Postad 19 Augusti , 2009 Eller städa offentliga toaletter Citera
Recommended Posts