Gå till innehåll

Nästa sätt att tjäna pengar?


Recommended Posts

Onlinepokern slog ju igenom enormt för några år sedan. Många hävdar att det inte finns värde att som mig, nybörjare som kommer att börja på NL10, börja spela poker nu.

 

Vilket är det kommande sättet att tjäna pengar på nätet? Är sportsbetting ett bättre alternativ för mig i min sits?

 

 

/Boney

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Onlinepokern slog ju igenom enormt för några år sedan. Många hävdar att det inte finns värde att som mig, nybörjare som kommer att börja på NL10, börja spela poker nu.

 

Vilket är det kommande sättet att tjäna pengar på nätet? Är sportsbetting ett bättre alternativ för mig i min sits?

 

 

/Boney

 

Sir yes sir!!! Har man tålamod och pengar till det så finns det vädligt mycket pengar att tjäna!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det kommer aldrig att bli lika lätt att tjäna pengar på spel som det var att göra det på pokern för 5-7 år sedan. Då var ett abc-spel hur vinstgivande som helst och väldigt lätt att lära sig.

 

Jag gav upp pokern helt för tre år sedan ( med några korta återfall):oops:.

Nu ägnar jag mig uteslutande åt att handla på Betfairs sportbörs. Där tennisen kan vara riktigt lukrativ. Men för att lyckas där krävs bra mycket större engagemang och kunskap än vad pokern gjorde under guldåren.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det kommer aldrig att bli lika lätt att tjäna pengar på spel som det var att göra det på pokern för 5-7 år sedan. Då var ett abc-spel hur vinstgivande som helst och väldigt lätt att lära sig.

 

Jag gav upp pokern helt för tre år sedan ( med några korta återfall):oops:.

Nu ägnar jag mig uteslutande åt att handla på Betfairs sportbörs. Där tennisen kan vara riktigt lukrativ. Men för att lyckas där krävs bra mycket större engagemang och kunskap än vad pokern gjorde under guldåren.

 

Salesma kommer ihåg dig från Ladbrokes. Det var tider det!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det kommer aldrig att bli lika lätt att tjäna pengar på spel som det var att göra det på pokern för 5-7 år sedan. Då var ett abc-spel hur vinstgivande som helst och väldigt lätt att lära sig.

Frågan är väl vad som kan tänkas erbjuda lika lätta pengar i framtiden som pokern gjorde under guldåren.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Frågan är väl vad som kan tänkas erbjuda lika lätta pengar i framtiden som pokern gjorde under guldåren.

 

 

Jag trodde att jag svarade på den frågan i och med att jag sa att det inte kommer att hända. Jag har väldigt svårt att se tex. 4 i rad bli en framtida inkomstkälla.

När nätpokern kom så gjorde den det helt rätt i tiden, det var ett spel som var relativt nytt på den här sidan av Atlanten, och många som hade sysslat med sportsbetting började att spela poker. Nu är det precis tvärtom, det pumpas in pengar på sportbörsen från pokern. Jag tror inte att pengarna kommer att flyttas över till 4 i rad-sajterna än på ett tag;-)

 

Vill man tjäna pengar under dom närmaste åren så tror jag helt klart att det görs på trading/betting live på tex. Betfair.

Det görs väldigt mycket misstag under livespel som det går att dra nytta av. Men som sagt jag tror att det är färre som klarar det än vad det var som bemästrade abc-poker för 7 år sedan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...