killerwolf Postad 24 September , 2009 Rapport Share Postad 24 September , 2009 Alltså jag vill inte se när de är på krogen! Så fruktansvärt pinsamt yep..., gillar dock att brian blev hyllad av boot-camp gänget, det stärker bara MDMA's uttalanden kring brian som teoretiker/spelare/coach. Sen förra episoden och denna är han nu min favorit av alla med ansky. Jay är en tönt numera som till och med står i skuggan av whitelime... jag som höll Jay högst av alla i gänget som "cool pokerspelare." vinden har vänt som nån jävel sa. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
brollesr Postad 24 September , 2009 Rapport Share Postad 24 September , 2009 hur bär jag mig åt för att se de på torrentsarna? är helt roookie på det? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snygglenn Postad 24 September , 2009 Rapport Share Postad 24 September , 2009 hur bär jag mig åt för att se de på torrentsarna? är helt roookie på det? Menar du de som är .rar? Dubbelklicka på vilken som helst och dra filen till en mapp så blir det .avi Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lemiux Postad 24 September , 2009 Rapport Share Postad 24 September , 2009 finns inte streamat? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Emilio Postad 25 September , 2009 Rapport Share Postad 25 September , 2009 hur bär jag mig åt för att se de på torrentsarna? är helt roookie på det? Du måste först ladda ner ett program som kan tanka torrents. Till exempel utorrent. Sedan när det är installerat går du in på den torrenten du vill tanka och tar ner den filen och startar det med utorrent. Det kommer sen börja ladda ner, ibland tar det långt tid innan nedladdningen hoppar igång och andra gånger hoppar den igång efter några timmar. Oklart för mig varför. När torrenten väl är nere brukar det vara en massa .rar filer. Ladda nu ned winrar om du inte redan har det. Packa upp en av filerna, vilken som helst, så kommer alla filerna göras om till en filmfil. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RedClay Postad 25 September , 2009 Rapport Share Postad 25 September , 2009 finns inte streamat? http://pokertube.se/ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
el_kryddo Postad 25 September , 2009 Rapport Share Postad 25 September , 2009 Det kommer sen börja ladda ner, ibland tar det långt tid innan nedladdningen hoppar igång och andra gånger hoppar den igång efter några timmar. Om några timmar är snabbt, hur lång tid kan det ta innan det drar igång med ditt 14.4-modem egentligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohAAn1 Postad 25 September , 2009 Rapport Share Postad 25 September , 2009 Om några timmar är snabbt, hur lång tid kan det ta innan det drar igång med ditt 14.4-modem egentligen? Det ska hoppa igång direkt mer eller mindre om det bara finns någon att ladda ifrån. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Emilio Postad 25 September , 2009 Rapport Share Postad 25 September , 2009 Om några timmar är snabbt, hur lång tid kan det ta innan det drar igång med ditt 14.4-modem egentligen? lol. skrev fel såklart. menade sekunder. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bananuz Postad 25 September , 2009 Rapport Share Postad 25 September , 2009 http://pokertube.se/Bra länk. Det finns inte på pokertube. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Caroline87 Postad 25 September , 2009 Rapport Share Postad 25 September , 2009 Bra länk. Det finns inte på pokertube. Jag har sett alla avsnitt utom ett på pokertube.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bentus Postad 25 September , 2009 Rapport Share Postad 25 September , 2009 Alla avsnitten finns på pokertube gör de. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ffredd Postad 26 September , 2009 Rapport Share Postad 26 September , 2009 Jag retar mig på den fåniga presentationen i början och slutet av varje program. Behöver man verkligen ägna de första 10 sekunderna åt att förklara vad som kommer att hända de kommande 20 minuterna, och dessutom ljuga om det? Nu senast så sade berättarrösten att gänget kommer att "lose their cool...and their cash", och så hade de sin bästa vecka hittills. Nästa vecka ska de tydligen drabbas av otur. Låt mig gissa, Brian förlorar en coin flip för 10K just innan de slutar veckan på +600K? Senaste avsnittet var dessutom det klart sämsta. Helt ointressant. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Captain Morgan Postad 26 September , 2009 Rapport Share Postad 26 September , 2009 Jay är en tönt numera som till och med står i skuggan av whitelime... jag som höll Jay högst av alla i gänget som "cool pokerspelare."QUOTE] lolololol, jay har ju varit ett ûbermongo sen första avsnittet dom borde sätta upp ett nytt mål på 100k, även det kan bli svettigt imo Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SunTzu Postad 26 September , 2009 Rapport Share Postad 26 September , 2009 Dom lär ju snarare sätt ett mål att nån av dom ska få ligga med en tjej som inte blivit påkörd av ett tåg... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
brainslicer Postad 26 September , 2009 Rapport Share Postad 26 September , 2009 The Poker Star, ny australisk tv-serie flyttade alltsammans till egen tråd då de nu är helt annan serie ändå http://pokerforum.nu/forum/poker-i-tv/57984-poker-star-tv-serie.html#post1345039 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SunTzu Postad 26 September , 2009 Rapport Share Postad 26 September , 2009 Den finns uppe på en del siter som torrent också, om nån vill ha. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 1 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 1 Oktober , 2009 Ska det inte finnas ny episod ute nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pepsi900 Postad 1 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 1 Oktober , 2009 Jag lyckas inte hitta det iaf. Är det nån som har fått hem avsnittet? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RobertL Postad 1 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 1 Oktober , 2009 är de nån som har hittat E10? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 1 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 1 Oktober , 2009 E7 är det väl vi letar efter? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slowboy Postad 1 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 1 Oktober , 2009 E7 är det väl vi letar efter? Korrekt =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 1 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 1 Oktober , 2009 Nu var de visserligen förra veckans avsnitt men rofl när de är på klubben och emil säger att vi hjälper dem med deras pokerspel, nu hjälper vi dem med brudarna också Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 1 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 1 Oktober , 2009 Nu var de visserligen förra veckans avsnitt men rofl när de är på klubben och emil säger att vi hjälper dem med deras pokerspel, nu hjälper vi dem med brudarna också Hahaha... började skratta med när jag hörde det... typ WAT? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
spinky Postad 1 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 1 Oktober , 2009 ep7 nån? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts