Gå till innehåll

2months2millions


MacDaddy

Recommended Posts

Alltså jag vill inte se när de är på krogen! Så fruktansvärt pinsamt

 

yep..., gillar dock att brian blev hyllad av boot-camp gänget, det stärker bara MDMA's uttalanden kring brian som teoretiker/spelare/coach. Sen förra episoden och denna är han nu min favorit av alla med ansky.

Jay är en tönt numera som till och med står i skuggan av whitelime... jag som höll Jay högst av alla i gänget som "cool pokerspelare."

 

vinden har vänt som nån jävel sa.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 619
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

hur bär jag mig åt för att se de på torrentsarna? är helt roookie på det?

 

Du måste först ladda ner ett program som kan tanka torrents. Till exempel utorrent. Sedan när det är installerat går du in på den torrenten du vill tanka och tar ner den filen och startar det med utorrent. Det kommer sen börja ladda ner, ibland tar det långt tid innan nedladdningen hoppar igång och andra gånger hoppar den igång efter några timmar. Oklart för mig varför.

 

När torrenten väl är nere brukar det vara en massa .rar filer. Ladda nu ned winrar om du inte redan har det. Packa upp en av filerna, vilken som helst, så kommer alla filerna göras om till en filmfil.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag retar mig på den fåniga presentationen i början och slutet av varje program. Behöver man verkligen ägna de första 10 sekunderna åt att förklara vad som kommer att hända de kommande 20 minuterna, och dessutom ljuga om det? Nu senast så sade berättarrösten att gänget kommer att "lose their cool...and their cash", och så hade de sin bästa vecka hittills. Nästa vecka ska de tydligen drabbas av otur. Låt mig gissa, Brian förlorar en coin flip för 10K just innan de slutar veckan på +600K?

 

Senaste avsnittet var dessutom det klart sämsta. Helt ointressant.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...