Gå till innehåll

2months2millions


MacDaddy

Recommended Posts

Vill ni ha folk här på pf borde ni allifall kanske ge folk det dom vill ha? Speciellt när ni inte bryter några lagar eller annat. Men jag vet varför. Det handlar om pengar. Om ni släpper några länkar med torrents till pokershows där era forum partners är sponsorer så blir dom arga och kanske inte ger er mer reklam pengar. Dock väldigt lamt är det. Det är ändå användarna här på pf som gör värdet på siten med vad dom skriver. Låt dom få ha sina torrents länkar och skit i vad ev forum partners tycker. Pengar är inte allt.

 

Nu ska jag krypa tillbaka under min sten. Hej!

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 619
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Ok, nu har frågan, vad gäller megaupload och liknande uppladdningstjänster, gått en sväng internt. Följande gäller:

 

1. Att länka till filer på megaupload som innehåller filer motsvarande de man hittar på torrentsiter är ej tillåtet. Det är såklart ok att länka till filer innehållandes filmer som man själv spelat in, till exempel med Camtasia, på sitt eget spel i syfte att få feedback.

 

2. Att länka till streamingtjänster som youtube och pokertube är tillåtet, precis som tidigare.

 

Tillägg: Vad som avses i punkt ett, första meningen, är alltså filer/filmer som får antas vara upphovsrättskyddade.

 

Har man synpunkter på det här så ber jag er att skapa en tråd om det i gruppen "Om poker.se och pokerforum.nu" så slipper vi spamma ner den här tråden.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Laddade hem det från en sida som bara har HD material, första bokstäverna på sidan är HDbxxx. Är ni inte medlemmar, så blir det tyvärr svårt, då det inte är öppen reg och dom har stängt ner invites.

 

Skumt dock att det inte kommer på andra ställen, kom nämligen för 4 timmar sedan på HDbxxx

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

*********************

 

SPOIL

 

 

*********************

 

 

 

 

Galen session för Jay.Men jag förstår inte, trots lockdown osv hade brian bara 9k skrivet på tavlan? Spelar han ingenting?

 

Ett av de bättre avsnitten tkr jag

 

Verkligen!

 

Tusen tack till bobby.. bland de bästa torrentsfilen.. gick sjukt fort. Han dra iväg och hämta te, när jag var tillbaka var det klart :shock:.

 

Är det någon som vet hur många avsnitt det är kvar av 2m2mm? Klarar de 2m2mm är det bara riggat så att det blir bra underhållning... men gör inget. Håller tummarna för dem :mrgreen:

 

gogogo

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jupp lätt ett av dem bättre avsnitten, bara jag som garva när brian sa "soofter plz!"? trodde han va ironisk först mtp Emil :).

 

Sen är ju pottbets tellen typ nl20 nivå av Peat, men va på tiden att KRANTZ började vinna.

 

Detta visar ju hur sjukt det faktiskt kan variera i poker, tänk om peat hade droppat när han va runt 200k upp, då hade det blivit intressant...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...