TGrinder Postad 20 Juli , 2014 Rapport Share Postad 20 Juli , 2014 Tänk på reglerna angående outning av svenska pokerspelare på forumet. Bjud på bilden mannen, bjuder på helrör om du joinar CC-Sthlm nästa helg som tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Travkungen Postad 20 Juli , 2014 Rapport Share Postad 20 Juli , 2014 Det var inget särskilt. 2 skärmar, några risifrutti och mathematics of poker på ett ek-bord. Blir inget cc nästa helg då jag ska på trav. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TGrinder Postad 20 Juli , 2014 Rapport Share Postad 20 Juli , 2014 Det var inget särskilt. 2 skärmar, några risifrutti och mathematics of poker på ett ek-bord. Blir inget cc nästa helg då jag ska på trav. Ok, skulle du ändra dig och dyker upp är det bara dra iväg ett PM eller kolla efter den med störst stack på 25-25 borden. Mvh Ödmjuk 08:a Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kallekrigare Postad 13 Augusti , 2014 Rapport Share Postad 13 Augusti , 2014 Skickar väl upp mitt grindhörn med. 'Grindhörnan' Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts