bomben69 Postad 11 April , 2006 Rapport Postad 11 April , 2006 nu har du fått svar bilda din egen uppfattning,nästan att jag blev sugen igen hahah skojar bara ha en bra dag Citera
Njordir Postad 11 April , 2006 Rapport Postad 11 April , 2006 Hehe, i värsta fall kan du ju köra lite med play-money innan du gör en insättning, människor har ju veldigt olika uppfattningar om de flesta klienter......Själv är jag t.ex inte alls förtjust i Partypokers klient , banna blinkande pilar *hehe*. Citera
bomben69 Postad 12 April , 2006 Rapport Postad 12 April , 2006 Hehe, i värsta fall kan du ju köra lite med play-money innan du gör en insättning, människor har ju veldigt olika uppfattningar om de flesta klienter......Själv är jag t.ex inte alls förtjust i Partypokers klient , banna blinkande pilar *hehe*. bra sagt Citera
Donner Postad 25 April , 2006 Rapport Postad 25 April , 2006 Tänkte ge mig på ett uttag med bank wire från Betsson. Man ska fylla i följande: 1) Ammount 2) Bank 3) sort code 4) Account number Punkt 1,2 och 4 klarar t.o.m jag av att fylla i, men vad ska det stå i "sort code" fältet om man ska ha degen till personkontot, Nordea? Citera
Njordir Postad 25 April , 2006 Rapport Postad 25 April , 2006 Sort code är samma som clearing nummer, men trycker du på loggan uppe i vänster hörn får du upp en meny där du kan välja svenska så blir det klarare . Citera
Donner Postad 25 April , 2006 Rapport Postad 25 April , 2006 Sort code är samma som clearing nummer, men trycker du på loggan uppe i vänster hörn får du upp en meny där du kan välja svenska så blir det klarare . Ja det var inte dumt, nu blev det solcleart Citera
b9meer Postad 3 Augusti , 2006 Rapport Postad 3 Augusti , 2006 Deras support är ju döseg. 2timmar har gått innan jag skickade iväg mitt e.mail. Citera
dj_feel Postad 3 Augusti , 2006 Rapport Postad 3 Augusti , 2006 Deras support är ju döseg. 2timmar har gått innan jag skickade iväg mitt e.mail. Hade du inte väntat 2 timmar med att skicka mailet hade det säkert gått fortare Citera
mgps Postad 20 Augusti , 2006 Rapport Postad 20 Augusti , 2006 hur mycket rake tar de? hur många deltagare är det i deras största turneringar och hur mycket är 1:a-priset? Citera
Laser Postad 24 Augusti , 2006 Rapport Postad 24 Augusti , 2006 hur mycket rake tar de? Om du kollar på denna sida kan du läsa om raken https://www.betsson.com/sv/poker/faq/ Citera
Jennez Postad 27 Augusti , 2006 Rapport Postad 27 Augusti , 2006 hur många deltagare är det i deras största turneringar och hur mycket är 1:a-priset? Den största jag lirat på OnGame (alltså Betsson) hade drygt 9000 deltagare. Kom tvåa (så fick jag det sagt!). Hur mycket förstapriset ligger på beror på inköpet. Hur stor procent av prispoolen som går till vilken placering beror på om prisstrukturen är plan eller brant. Lycka till! Citera
Laser Postad 1 September , 2006 Rapport Postad 1 September , 2006 Någon som råkat ut för att de inte kan logga in på betsson och får svaret att alla playmoney platser är fulla och man ska öppna ett real money account? Har ett realmoney så fattar inte riktigt vad problemet är. Citera
Aeis Postad 1 September , 2006 Rapport Postad 1 September , 2006 Någon som råkat ut för att de inte kan logga in på betsson och får svaret att alla playmoney platser är fulla och man ska öppna ett real money account? Har ett realmoney så fattar inte riktigt vad problemet är. Får samma idag på Hollywoodpoker. Så är säkert något med hela Ongame. Citera
vetgirig Postad 1 September , 2006 Rapport Postad 1 September , 2006 Någon som råkat ut för att de inte kan logga in på betsson och får svaret att alla playmoney platser är fulla och man ska öppna ett real money account? Har ett realmoney så fattar inte riktigt vad problemet är. Ongame hade lite problem så hela nätverket gick inte så bra. Citera
Uppenberg Postad 1 September , 2006 Rapport Postad 1 September , 2006 har betsson sparkat alla spelare utom karin lundgren lr? ser bara henne på sidan Citera
Jennez Postad 6 September , 2006 Rapport Postad 6 September , 2006 har betsson sparkat alla spelare utom karin lundgren lr? ser bara henne på sidan Ja, typ. Manga sajter som drar ner pa sina "team" nu. Helt enkelt inte lonsamt. Citera
Tompa66 Postad 7 September , 2006 Rapport Postad 7 September , 2006 Nån som lirar med mobilen på Betsson,, har funkat felfritt tills för en vecka sedan,loggade in och inga pengar fanns kvar att spela för,blev lite kall en stund men loggade in på min dator när jag kom hem,och där fanns dom,,,mailade support som inte visste ett dugg (som vanligt) ,har testat på en annan 3Gtelefon åxå att logga in men funkar nada,,inte ens playmoney finns? ,,,, nån mer som har, eller haft samma problem? Citera
Alkberg Postad 29 September , 2006 Rapport Postad 29 September , 2006 Kan man ta ut pengar via VISA på betsson? Citera
mutha666 Postad 14 Oktober , 2006 Rapport Postad 14 Oktober , 2006 Försvann vid överföring från pokerkontot till baskontot. Vad i h-vete är det frågan om?? Nån som varit med om samma? Inget svar från supporten, men iofs så är det lördagkväll - men satan, man blir ju stressad! Citera
mik-all Postad 16 Oktober , 2006 Rapport Postad 16 Oktober , 2006 Hela betsson verkar kack för tillfället. Sambon skulle föra över pengar till pokerkontot och dom fastnade på vägen. Nu sitter dom fast i "pending withdrawal" och hon kan inte göra ett smack. Samma sak hände i lördags och det tog dem 2 dagar att besvara/åtgärda detta. Nu när hon provar igen händer exakt samma sak. Pengarna fastnar någonstans mittemellan! URDÅLIGT!!! Citera
mutha666 Postad 16 Oktober , 2006 Rapport Postad 16 Oktober , 2006 Hela betsson verkar kack för tillfället.Sambon skulle föra över pengar till pokerkontot och dom fastnade på vägen. Nu sitter dom fast i "pending withdrawal" och hon kan inte göra ett smack. Samma sak hände i lördags och det tog dem 2 dagar att besvara/åtgärda detta. Nu när hon provar igen händer exakt samma sak. Pengarna fastnar någonstans mittemellan! URDÅLIGT!!! Nu har jag i varje fall fått pengarna.. Tekniska problem sa dom. Skoja inte Citera
nickupptaget Postad 31 Oktober , 2006 Rapport Postad 31 Oktober , 2006 är amerikanerna avstängda nu? hur mycket mindre trafik kommer det att innebära? Citera
Wharic Postad 10 November , 2006 Rapport Postad 10 November , 2006 Ok.. när man blåst bort halva stacken på en skithand.. hur i #!" för man över mer till bordet? Cashier rutan är ju grå! Mycket frustrerande Citera
robster80 Postad 10 November , 2006 Rapport Postad 10 November , 2006 Ok.. när man blåst bort halva stacken på en skithand.. hur i #!" för man över mer till bordet? Cashier rutan är ju grå! Mycket frustrerande Sit out och sedan cashier Citera
rotbag Postad 10 November , 2006 Rapport Postad 10 November , 2006 Du måste "sit out" för att kunna fylla på markerstapeln men summan du skriver in är det totala du vill ha på bordet. Har du 40 kvar och vill ha 100 så skriver du 100. så är det på Eurobet och jag tror att det är likadant på Betsson. Mvh Robert Citera
Recommended Posts