Gå till innehåll

Deltagare till ett surebettingprojekt sökes


Recommended Posts

Vi är några forumiter som tänkte dra igång ett projekt inom surebetting/arbitrage och därför söker vi 3-6 personer som vill vara med.

 

Det hela går ut på att vi kommer att ha en chatkanal där vi hjälper och tipsar varandra om nya surebets/arbitrage.

 

För att passa in i gruppen krävs att du:

- inte är nybörjare inom surebetting/arbitrage. Vi har inte tid att lära upp dig.

- har ett kapital på 30.000 till 150.000 kr som du kan låsa upp.

- kan avsätta några timmar varje dag på projektet.

- är villig att dela på eventuella/vissa gruppuppgifter.

- har en snabb och pålitlig internetuppkoppling + dator. :)

- snabb på tangenterna och

 

Det finns ganska mycket mer att berätta om detta projekt, men det är hemligheter som jag inte vill dela med mig av för alla. :-P

 

Vi kan inte lova någon garanterad avkastning på dina pengar, men med kunskap och övning går det att tjäna hyggliga pengar på surebetting/arbitrage (allt är relativt). Det är ändå gratis pengar vi snackar om.

 

Om du är intresserad av att vara med ska du skicka ett pm till mig. Skriv lite om vem du är och om dina kunskaper inom betting osv. Det är inte så viktigt om du har 30k eller 1 miljon som du kan betta med. Ditt engagemang och din tid är mycket viktigare.

 

/Cyntax

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...
  • Svars 55
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Inte fan kan det varaq lönt att ha en sådan rulle för surebetting. Man borde bli tämligen hårt limiterad. Går väl bara göra smågrus på det i dagens läge?

Allt är relativt. Vad som är smågrus för dig är big bucks för andra.

Förra veckan drog jag in 2600 kr, det blir drygt 10k i månaden.

10k i månaden i gratis pengar är iaf inte smågrus för mig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Allt är relativt. Vad som är smågrus för dig är big bucks för andra.

Förra veckan drog jag in 2600 kr, det blir drygt 10k i månaden.

10k i månaden i gratis pengar är iaf inte smågrus för mig.

 

Allting är relativt som du säger. Så det hela beror väl på hur mycket tid du lägger för att få in dina 10K. Det vore kul att veta...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Allt är relativt. Vad som är smågrus för dig är big bucks för andra.

Förra veckan drog jag in 2600 kr, det blir drygt 10k i månaden.

10k i månaden i gratis pengar är iaf inte smågrus för mig.

 

10k = gratispengar?

 

Citerar dig: Kan avsätta några timmar var dag åt projeket.

 

"Några Timmar", cirka 3!?! = 180 i månaden = 55kr/h :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

10k = gratispengar?

 

Citerar dig: Kan avsätta några timmar var dag åt projeket.

 

"Några Timmar", cirka 3!?! = 180 i månaden = 55kr/h :mrgreen:

 

3x30 är 90 timmar.

 

Dessutom är pengarna skattefria och utan risk. Jag kan ingenting om sportsbetting men om jag kunde göra 110 kr/h utan risk skulle jag gärna sportsbetta runt 100 timmar i månaden.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur svårt ska det vara att lära sig spela poker?
Jag drar inte in 10k kr i månaden på internetpoker. Internetpoker är jävligt tråkigt också.

Man kan surebetta samtidigt som man spelar poker.

Jag höll på lite med det här för 6-7 år sedan, då var det ganska så lukrativt. Nu måste det vara ett rusktigt jagande mot limitar osv.

Hur många bookies jobbar ni med Cyntax?

Jo, det har säkert förändrats en hel del. Jag tror dig.

Jag har 12 sajter igång just nu, men måste nog dumpa 2 av dem (IW och Ladbrokes). På min lista över sajter jag ska gå in i har jag 8 stycken.

Allting är relativt som du säger. Så det hela beror väl på hur mycket tid du lägger för att få in dina 10K. Det vore kul att veta...
Datorn står på hela tiden. Kan man då säga att jag lägger ner 24h/dygnet? Nej. Även om datorn står på och jag sitter vid den 8 timmar så är det ju inte 8 timmar om dagen jag lägger ner på surebetting.

 

Mina program/ark är automatiska. Jag kan ha datorn på och surebetta samtidigt som jag spelar poker, diskar, ser tv, chattar, pluggar... när ett intressant surebet dyker upp så plingar datorn. Om jag då gjort något annat i 58 minuter och det tar 2 minuter att lägga ett surebet... hur mycket tid ska jag räkna som nedlagd tid då?

 

Gissningsvis tar jag 5-15 surebets om dagen. Om varje surebet tar 2 min i anspråk så blir det alltså 10-30 minuter om dagen... eller 5 till 15 timmar i månaden... för att tjäna 10000 kr.

 

Eller om man vill räkna på den tid jag sitter vid datorn eller har datorn på, så borde det bli upp till 240 effektiva timmar i månaden.

 

5, 15 eller 240?

Det är ju skitsvårt att hitta rätt odds till surebetting?? Det måste ta en stor del av din lediga tid?
Ja, skitsvårt :roll:
10k = gratispengar?

 

Citerar dig: Kan avsätta några timmar var dag åt projeket.

 

"Några Timmar", cirka 3!?! = 180 i månaden = 55kr/h :mrgreen:

Vi ska ju inte sitta och leta surebets för hand.

 

Vad jag menar med "några timmar" är att vi kanske ska diskutera betting i allmänhet, hjälpa till att täcka upp misslyckade bets, komma med tips, tricks och förslag. Jag märker ju redan nu att de flesta av er inte tycks vara speciellt pålästa i ämnet... vilket innebär att jag och Kikkoman troligen skulle behöva ganska många timmar för att lära er. Värt det? Knappast.

 

 

Nu är det så att ett av huvudsyftena med surebttinggruppen ser ut att misslyckas. Meningen var att vi skulle ha en chatkanal på mIRC med en bot som automatiskt spottade fram surebets till oss. Boten skulle hämta surebets från en betalsajt. Dom där tjänsterna för surebetting kan vara ganska dyra, och tanken var då att dela på den kostnaden. Men boten fungerar inte... Så innan vi ens startat kanske vi måste lägga ner. :-(

 

För mig spelar det ingen roll. Jag hinner fan inte ens med att ta alla surebets mina egna program fixar.

 

Den som inte tror mig kan fråga Krippa. Han satt här en eftermiddag och tittade. :-P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Betbrain är helt värdelöst. Många gånger har de helt felaktiga odds på, odds från sajter som är svartlistade samt att de inte håller reda på vilka regler som gäller inom exempelvis tennis.

 

Inte hindrat mig ifrån att ha surebettat in 220k i år iaf..

 

hidden brag

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skaffa betbrain istället?

Har redan.

Betbrain är helt värdelöst. Många gånger har de helt felaktiga odds på, odds från sajter som är svartlistade samt att de inte håller reda på vilka regler som gäller inom exempelvis tennis.
Helt värdelöst var väl lite att ta i. Men jag håller med... BB är inte bra.
Inte hindrat mig ifrån att ha surebettat in 220k i år iaf..

 

hidden brag

SÅJA! :-P
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...