MikeTime Postad 28 Juli , 2009 Författare Rapport Postad 28 Juli , 2009 Oj, min inkorg är nu översvämmad med intresseanmälningar. Jag kommer att svara alla imorgon eftermiddag. Citera
omalley Postad 28 Juli , 2009 Rapport Postad 28 Juli , 2009 Oj, min inkorg är nu översvämmad med intresseanmälningar. Jag kommer att svara alla imorgon eftermiddag. Dags att bygga ut kanske? Citera
MikeTime Postad 29 Juli , 2009 Författare Rapport Postad 29 Juli , 2009 Är det nån plats kvar ? Ja, än så länge. Precis som jag skrev i svarsPM:et till dig så anmäler du dig med namn och mailadress på PM. Först till kvarn liksom. Citera
TotalFarsa Postad 29 Juli , 2009 Rapport Postad 29 Juli , 2009 Dags att bygga ut kanske? Valterego kanske kan ta med sig förtältet? Citera
MikeTime Postad 29 Juli , 2009 Författare Rapport Postad 29 Juli , 2009 Uppdatering: Hittills anmälda forumiter: MikeTime Torax Valterego omalley TotalFarsa jm_j simonlofberg nordkvist Nice_Hand_GG Illvilja Hygglo hogge75 Appelsf JohnH Klubbspelare från trakten: Totti (Thomas73 på pf) Rogga Tommy SnyggJonas Erik H Om någon känner sig bortglömd, hojta till. Citera
MikeTime Postad 29 Juli , 2009 Författare Rapport Postad 29 Juli , 2009 Har jag inte kortet innan 26:e september så kommer jag känna mig så misslyckad med livet att jag hellre spelar ryskroulette. Vad ska jag plocka fram ur vapengarderoben? 22:an, 30-06:an, kanonen (9,3x62) eller ett harmlöst luftvapen? Citera
Thomas73 Postad 29 Juli , 2009 Rapport Postad 29 Juli , 2009 Totti, Rogga, Tommy och SnyggJonas kommer gärna från katrineholm om platser kvar. Citera
MikeTime Postad 29 Juli , 2009 Författare Rapport Postad 29 Juli , 2009 Totti, Rogga, Tommy och SnyggJonas kommer gärna från katrineholm om platser kvar. Bokar in er omgående. Vi måste ju ha med lite lösa galtar! Välkomna. PM:at dig Thomas73. Citera
MikeTime Postad 29 Juli , 2009 Författare Rapport Postad 29 Juli , 2009 Jag är med. Gäststuga eller tält? Citera
Illvillja Postad 29 Juli , 2009 Rapport Postad 29 Juli , 2009 W00t, de valet fick ju inte jag utan blev hänvisad till tältet på en gång! Här e de skillnad på de fina pojkarna från fjollträsk och småbarnspappor från Lysekil hör jag Citera
MikeTime Postad 29 Juli , 2009 Författare Rapport Postad 29 Juli , 2009 W00t, de valet fick ju inte jag utan blev hänvisad till tältet på en gång! Här e de skillnad på de fina pojkarna från fjollträsk och småbarnspappor från Lysekil hör jag Nja, John har förtur till gäststugan eftersom han bodde där sist... (Dessutom gäller det att hålla fiskarna nöjda eftersom de donerar mer då.) Citera
TotalFarsa Postad 29 Juli , 2009 Rapport Postad 29 Juli , 2009 W00t, de valet fick ju inte jag utan blev hänvisad till tältet på en gång! Här e de skillnad på de fina pojkarna från fjollträsk och småbarnspappor från Lysekil hör jag Börjar bli orolig att MT har någon plan med att han samlar alla pappor i tältet Citera
Illvillja Postad 29 Juli , 2009 Rapport Postad 29 Juli , 2009 Börjar bli orolig att MT har någon plan med att han samlar alla pappor i tältet Du menar att han har satt upp dolda kameror då han vet att småbarnspappor inte får till de så ofta så att de blir desperata efter ett par droppar alkoholhaltiga drycker och sen säljer filmerna dyrt? Citera
LappRoffe Postad 1 Augusti , 2009 Rapport Postad 1 Augusti , 2009 Jag lirar gärna, om jag får... Sover i bilen om jag nu sover alls... Hoppas bara att inte Klyka dyker upp och spöar upp mig. Citera
Pfoskariot Postad 1 Augusti , 2009 Rapport Postad 1 Augusti , 2009 Jag är gärna med... Jag tar med mina kompisar om nu är ok? Jag hör av mig senare Citera
jm_j Postad 2 Augusti , 2009 Rapport Postad 2 Augusti , 2009 Jaha, måste man fundera på var man ska sova med... antar att däcka på pokerbordet inte e ngt alternativ? Försök däcka under pokerbordet eller annan ställe. Fungerade bra för mig i Linköping. ;-} Finns plats i tältet ( http://www.friluftsvaror.se/varor/venedig.htm ), släng med en sovsäck bara. Inte för mig dock, snarkar som fan i fyllan. Sovsäck vid fårskallarna får nog duga för mig... 26:e September... är inte det lite sent för att tälta i Sverige? Klena svennar............. Rätt säker på att jag inte kommer klara det ut till tältet, men vafan det måste ju finnas någon som kan bära 95 kilo..... Alltså, vi spelar ju inomhus. Vi vräker bara ut dig ur själva pokerrummet, lindar ihop dig på betonggolvet i garaget och slänger över dig en sopsäck. Sov gott. Tror nog att Skanke klarar sig bra med myggorna eller var än han däckar efter 5 liter "bantningssprit". Nice Hand GG Vad ska jag plocka fram ur vapengarderoben? 22:an, 30-06:an, kanonen (9,3x62) eller ett harmlöst luftvapen? Jag kan ta med min P90-replika... Den vill man inte bli skuten av om jag fixar ny batteri till den... Jag är med. Finns det plats i das bobarbaggage den här gången? Jag lirar gärna, om jag får...Sover i bilen om jag nu sover alls... Hoppas bara att inte Klyka dyker upp och spöar upp mig. Dyker Klyka upp och spöar upp dig (fysiskt) ska jag sponsra spelgänget på något kul. Citera
MikeTime Postad 2 Augusti , 2009 Författare Rapport Postad 2 Augusti , 2009 Uppdatering: Hittills anmälda forumiter: MikeTime Torax Valterego omalley TotalFarsa jm_j simonlofberg nordkvist Nice_Hand_GG Illvilja Hygglo hogge75 Appelsf JohnH Klubbspelare från trakten: Totti (Thomas73 på pf) Rogga Tommy SnyggJonas Erik H Doris J Lilja Om någon känner sig bortglömd, hojta till. Citera
valterego Postad 2 Augusti , 2009 Rapport Postad 2 Augusti , 2009 Kuken. Det har skitit sig big time med barnvakt den aktuella kvällen. Frun är bortrest och föräldrarna är på bokmässa. Citera
MikeTime Postad 2 Augusti , 2009 Författare Rapport Postad 2 Augusti , 2009 Jag är gärna med... Jag tar med mina kompisar om nu är ok? Jag hör av mig senare Nehe... -> Skicka ett PM så får du mer information. (Antalet platser är begränsade och de forumiter som var med i juni har företräde. 15 platser är dessutom reserverade för medlemmar i vår klubb samt andra klubbar i närheten.) Kuken. Det har skitit sig big time med barnvakt den aktuella kvällen. Frun är bortrest och föräldrarna är på bokmässa. Det får du banne mig styra upp! Din loverboy TF kommer ju enbart för att få hångla upp dig - tänk vad ledsen han ska bli annars! Citera
Pfoskariot Postad 2 Augusti , 2009 Rapport Postad 2 Augusti , 2009 Med andra ord så är jag inte välkommen? Citera
MikeTime Postad 2 Augusti , 2009 Författare Rapport Postad 2 Augusti , 2009 Med andra ord så är jag inte välkommen? Lol. Står att du ska skicka PM för mer info innan anmälan. Nu behöver du inte göra det - PM med info kommer strax. Hittills anmälda forumiter: MikeTime Torax Valterego omalley TotalFarsa jm_j simonlofberg nordkvist Nice_Hand_GG Illvilja Hygglo hogge75 Appelsf JohnH Lapp-Roffe Klubbspelare från trakten: Totti (Thomas73 på pf) Rogga Tommy SnyggJonas Erik H Doris Nu saknas bara Klyka, Djens och Jello så kommer det här att bli en toppenkväll! Citera
LappRoffe Postad 2 Augusti , 2009 Rapport Postad 2 Augusti , 2009 Ska bli oerhört intressant att träffa min gamla granne Illvilja. Tyvärr låg han i barnvagn på den tiden och jag hann aldrig hustla av honom nappflaskan... Citera
Recommended Posts