Gå till innehåll

Mikes Liveturre. PICS I #366!! GRATTIS ILLVILLJA!!


MikeTime

Recommended Posts

  • Svars 437
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Så glad att du inte satte "" runt vänner :-D

 

Sovarrangemangen har vi veckor på oss att reda ut!

 

:mrgreen:

 

Vi tar helt enkelt och smäller upp ett par tält och ett gäng "knullburkar", sen är det bara att gå och lägga sig när man åkt ut!

Jag kan sova i hönshuset om det är så. :-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag hade min svensexa för ett par veckor sedan. Brorsan lade sig utanför sin bil och sov, tog tydligen merparten av natten för honom att inse att de va mindre mygg och mindre kallt inne i den... antar att jag kan köra på samma stil... annars bokar jag gärna en slaf hos ngn som har en över, känns lite overkill att köra hem på natten :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag hade min svensexa för ett par veckor sedan. Brorsan lade sig utanför sin bil och sov, tog tydligen merparten av natten för honom att inse att de va mindre mygg och mindre kallt inne i den... antar att jag kan köra på samma stil... annars bokar jag gärna en slaf hos ngn som har en över, känns lite overkill att köra hem på natten :)

 

Finns plats i tältet ( http://www.friluftsvaror.se/varor/venedig.htm ), släng med en sovsäck bara. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den där jädra Valterego åker nog hem till päronen och slafar nämnda kväll. Således iaf inte min knullburk på Micke T:s tomt

 

:(

 

 

Inte ett dugg om du har en bra sovsäck och ett acceptabelt tält som tål ev regn

 

Tältet testades i ett regnigt Dalarna i helgen, det höll bra. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Rätt säker på att jag inte kommer klara det ut till tältet, men vafan det måste ju finnas någon som kan bära 95 kilo.....

 

Alltså, vi spelar ju inomhus. Vi vräker bara ut dig ur själva pokerrummet, lindar ihop dig på betonggolvet i garaget och slänger över dig en sopsäck. Sov gott.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

För er som inte vill tälta eller bo i knullburk (Valteregos omskrivning av husvagn) finns det ett skojigt vandrarhem nån mil från turren: http://www.aftonbladet.se/nyheter/article5572196.ab
Kaninburen ser inte ut att komma med så jag bokar in mig i omalleys tält, som var den ursprungliga planen.

 

När drar turren igång? Om Crappy inte ska med åker jag kanske tåg och då är det lika bra att boka biljetter så snart som möjligt...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kaninburen ser inte ut att komma med så jag bokar in mig i omalleys tält, som var den ursprungliga planen.

 

När drar turren igång? Om Crappy inte ska med åker jag kanske tåg och då är det lika bra att boka biljetter så snart som möjligt...

 

Turren börjar 16:00 men omalley vill väl ha hjälp innan med tältet. :-D

 

F.ö fattar jag inte Skankes bildinlägg. Å andra sidan fattar jag väldigt sällan vad den karln menar så det är ju liksom som vanligt då.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Turren börjar 16:00 men omalley vill väl ha hjälp innan med tältet. :-D

 

F.ö fattar jag inte Skankes bildinlägg. Å andra sidan fattar jag väldigt sällan vad den karln menar så det är ju liksom som vanligt då.

 

En fri tolkning;

 

John Mayor = Mayor (Stor(t)) + hinder= Stort förhinder..eller liknande

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kaninburen ser inte ut att komma med så jag bokar in mig i omalleys tält, som var den ursprungliga planen.

 

När drar turren igång? Om Crappy inte ska med åker jag kanske tåg och då är det lika bra att boka biljetter så snart som möjligt...

 

Om du åker tåg så åker du 07.39 från Falkenberg, ankommer 11.00 i Jönköping där jag plockar upp dig med bilen. Då är vi hos Mike ca 13.15 lagom till framdukad lunch och gott om tid för tältuppsättning! :-D

 

Sounds like a plan?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det här ska bli jättekul, jag ser verkligen fram emot den här kvällen. "Tyvärr" bor jag ganska nära, så jag kör nog hem på kvällen/natten. Tyvärr för att då kan jag inte dricka nån alkohol och som vi alla vet blir allt mycket roligare med alkohol. ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...