Gå till innehåll

Frirulle till English Poker Open 2009 $1,000,000 Gtd


Recommended Posts

  • Svars 63
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Jag säger bojkotta WH.. har inte fått svar om varför jag blev blånekad till en token som jag redan ska ha fått.

 

Jag håller med om att det är dåligt av Will Hill och problemet verkar ju ha drabbat flera. Detta har ju sajtreppen själv bekräftat.

 

Men ........... du måste ju faktiskt ha lite framförhållning själv. Du borde kanske ha upptäckt lite tidigare att du inte fått den aktuella biljetten.

 

/#LOUDmouth#

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ehhhh va? reggade mig imorse loggar in erbjuder supporten mig 15 dollar gratis vid första insättning + alla tokens.

 

Samma var det för mig när jag först reggad å gjorde deposit.. såg sen idag att jag inte fått den token jag skulle få, då ber supporten mig att sätta in pengar för att få den..

 

jag skriver snällt till supporten att jag redan satt in pengar och blivit lovad en sån token .. då ber supporten mig att sätta in pengar för att få den..

 

Jag berättar om pokerforum och att en william hill representant egentligen delar ut tokens till forummedlemmar men kunde inte dela ut länge utan bad en support dela ut den istället.. då ber supporten mig att sätta in pengar för att få den..

 

Fattar ni?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag håller med om att det är dåligt av Will Hill och problemet verkar ju ha drabbat flera. Detta har ju sajtreppen själv bekräftat.

 

Men ........... du måste ju faktiskt ha lite framförhållning själv. Du borde kanske ha upptäckt lite tidigare att du inte fått den aktuella biljetten.

 

/#LOUDmouth#

 

Upptäckte detta vid lunch idag och såg att massa andra fått samma tokens idag för att dom upptäckt dom med att dom inte hade fått den än..

Och alla dom fick varsin, alla utom jag?!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag håller med om att det är dåligt av Will Hill och problemet verkar ju ha drabbat flera. Detta har ju sajtreppen själv bekräftat.

 

Men ........... du måste ju faktiskt ha lite framförhållning själv. Du borde kanske ha upptäckt lite tidigare att du inte fått den aktuella biljetten.

 

/#LOUDmouth#

 

Jag säger bojkotta WH.. har inte fått svar om varför jag blev blånekad till en token som jag redan ska ha fått.

 

Det är ju snurrigt värre! Jag blev kontaktad av support och dom frågade om jag ville ha en token till EPO, och jag min DUMMA JÄVEL sa att jag redan fått en!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej Freddeman,

 

Du skall nu kunna regga dig!

 

Hör av dig om det är problem.

 

Mvh

Sajtreppen

 

Tack så mycket för hjälpen!

 

Tackar!

 

Tack tack sajtreppen!

 

/#LOUDmouth#

 

Tack för hjälpen

Lassew

 

Ehhhh va? reggade mig imorse loggar in erbjuder supporten mig 15 dollar gratis vid första insättning + alla tokens.

 

Tycker det verkar som att både supporten och sajtreppen är rätt ok...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det någon som vet om det var någon från "oss" som vann inatt?? I så fall grattis. Jag åkte andra handen. K Q suit och jag träffade 2 paret på flopp. Andra killen går all in jag synar. Han sitter med A A och träffar tredje esset på river. Stort :-D

 

Hehe åkte på 29.e plats i ireland turneringen, spelade som en donk gick all in me alla händer typ, ville busta fort men jag vann varje flip var uppe i 50k chips som mest

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej Alla,

 

Jag beklagar till Er som av någon anledning inte fick hjälp av supporten.

 

Jag gjorde allt jag kunde för att hjälpa så många som möjligt men tyvärr var det några som inte fick bra hjälp av supporten.

 

Vi på William Hill och Pokerforums representanter vill inget annat än att ni skall trivas och få bra mervärde och rent spel.

 

Tyvärr händer dessa saker ibland och jag/vi kommer fortsätta att försöka hjälpa alla så snabbt som möjligt.

 

Jag har imorgon ett möte angående detta och jag kommer följa upp med er här.

 

Mvh

Reppen

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej Alla,

 

Jag beklagar till Er som av någon anledning inte fick hjälp av supporten.

 

Jag gjorde allt jag kunde för att hjälpa så många som möjligt men tyvärr var det några som inte fick bra hjälp av supporten.

 

Vi på William Hill och Pokerforums representanter vill inget annat än att ni skall trivas och få bra mervärde och rent spel.

 

Tyvärr händer dessa saker ibland och jag/vi kommer fortsätta att försöka hjälpa alla så snabbt som möjligt.

 

Jag har imorgon ett möte angående detta och jag kommer följa upp med er här.

 

Mvh

Reppen

 

Tack det hjälper kanske andra spelare i framtiden..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...