Djorgo Postad 28 December , 2005 Rapport Share Postad 28 December , 2005 Läste Doyle tidningen. 36/114 helsidor annonser. Sen är det reklam i de överiga sidorna också. Reklam återfinns ju även i de fåtaliga artiklarna. Ska man betala 50 spänn för ett reklamutskick? Vad ska redan någotlunda insatt pokerspelare med den här ytligga tidningen till? Tacka vet jag elgiganten som ger ut sin tidninge gratis Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jimenez Postad 28 December , 2005 Rapport Share Postad 28 December , 2005 Läste Doyle tidningen. 36/114 helsidor annonser. Sen är det reklam i de överiga sidorna också. Reklam återfinns ju även i de fåtaliga artiklarna. Ska man betala 50 spänn för ett reklamutskick? Vad ska redan någotlunda insatt pokerspelare med den här ytligga tidningen till? Tacka vet jag elgiganten som ger ut sin tidninge gratis Det är väl smart av Poker Magazine att ta 50 spänn för reklamen om det finns människor som är så dumma att de går och ger 50 kr för tidningen. (Är iofs själv en av dem , men jag föjer reklamen på tv slaviskt med!!) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Eddie88 Postad 28 December , 2005 Rapport Share Postad 28 December , 2005 Ser forfarande inga artiklar om låg limit spel, allt handlar om proffs o deras förmögna hus o bilar. 90% reklam- o ingen läsning---Ett ord---S.k.it. Samt Kens ständiga tjat om norrmänn o badbeats.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MrPitch Postad 28 December , 2005 Rapport Share Postad 28 December , 2005 Grymt bra senaste nummer, riktigt nice interjuv med Phil Ivey också... Imponerande. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kollikock Postad 29 December , 2005 Rapport Share Postad 29 December , 2005 Det enda som är riktigt sinnesjukt är att tidningen fortfarande kryllar av stavfel, särskrivningar, utelämnade ord och felaktiga meningsbyggnader. Vem fan är det som korrekturläser egentligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AKQJTh Postad 29 December , 2005 Rapport Share Postad 29 December , 2005 Behållningen med tidningen är reportagen från turneringar. Mer sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
thestonk Postad 30 December , 2005 Rapport Share Postad 30 December , 2005 Det enda som är riktigt sinnesjukt är att tidningen fortfarande kryllar av stavfel, särskrivningar, utelämnade ord och felaktiga meningsbyggnader. Vem fan är det som korrekturläser egentligen? Jag har sagt det sedan det första numret, det är faktiskt pinsamt för en trycksak att vara så belamrad med felaktigheter. Då hoppades jag att det var barnsjukdomar, vid det här laget borde dessa ha åtgärdats. Ansvaret vilar på chefredaktören, så vi får hoppas att det blir bättre nu! Man sköter inte en tidskrift för att det är en kul grej och man är insatt - tvärtom, det är generell kunskap och prestigelöshet som gör en bra redaktör. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
toppace Postad 8 Januari , 2006 Rapport Share Postad 8 Januari , 2006 Det är ingen som nämnt den fin fina artikeln om seminariet än Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
OzzzaJa Postad 8 Januari , 2006 Rapport Share Postad 8 Januari , 2006 alla artikalar är ju bra imo Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nisse hult Postad 9 Januari , 2006 Rapport Share Postad 9 Januari , 2006 Åsikter om Christer Johanssons syn med ATs? Tycker den var helt otroligt dålig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Poker Magazine Postad 13 Februari , 2006 Rapport Share Postad 13 Februari , 2006 Hej alla. Om lite mer än en vecka kommer nästa nummer av Poker Magazine. Nya numret innehåller mycket spännande läsning. Bland annat intervjuer med världsmästaren Joe Hachem, The Grinder och Bad Girl. Reportagen blir bland annat från WPT på Bahamas och EPT i Köpenhamn, detta blandar vi upp med lite annat smått och gott. Vi är naturligtvis intresserade av vad ni här på pokerforum tycker om tidningen. Ge oss både ris och ros. Kom även gärna med idéer på vad just du vill läsa om i tidningen. Vem vill du helst se på nästa omslag? Vi hörs o ses Poker Magazine Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 14 Februari , 2006 Rapport Share Postad 14 Februari , 2006 Jag personligen skulle vilja läsa mer om Layne Flack. Tycker eran tidning är riktigt bra, men har mycket småfel att korrigera fortfarande. Artiklar från turneringar är alltid intressant samt även "dödarns" pokerdagbok. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hakflem Postad 14 Februari , 2006 Rapport Share Postad 14 Februari , 2006 Nån djuplodande artikel om turneringsstrategi hade varit väldigt intressant. Gärna hur flera olika spelare resonerar, då jag tror de flesta glada amatörer (som jag) är lite väl insnöade på Harringtons strategier. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sagge Postad 14 Februari , 2006 Rapport Share Postad 14 Februari , 2006 På pokermagazine.se går det att läsa att det är Ken L är chefsredaktör. Stämmer det? Har för mig att jag läste att han skulle lämna denna tjänst då han skulle börja göra kortkonster med Svenska Spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
marcamannen Postad 14 Februari , 2006 Rapport Share Postad 14 Februari , 2006 Repotage om de bästa svenska onlinespelarna, gamla skrönor om old school-spelarna, som det om Amarillo Slim i senaste numret uppskattas. Jag tycker det är mindre intressant att läsa om de stora tävlingarna (EPT, WPT), då man redan vet hur dessa tävlingar slutar. Det hade varit roligare om man följt någon duktig spelare genom hela turneringen, istället för att bara skriva om resultatet i tävlingen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hakflem Postad 14 Februari , 2006 Rapport Share Postad 14 Februari , 2006 Jag tycker det är mindre intressant att läsa om de stora tävlingarna (EPT, WPT), då man redan vet hur dessa tävlingar slutar. Det hade varit roligare om man följt någon duktig spelare genom hela turneringen, istället för att bara skriva om resultatet i tävlingen. Jamen precis. En turneringsrapport likt dem från 2+2 forum vore onekligen kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Peder.A Postad 14 Februari , 2006 Rapport Share Postad 14 Februari , 2006 Jag skulle gärna läsa fler artiklar om spelstrategi. Visst är det kul med spelarrepotage (intervjun med Phil Ivey senast var kanon) men det känns som att en pokertidning bör innehålla lite mer om hur man förbättrar sitt spel. Nu säger jag inte att PM inte innehåller strategitips för det gör den. Tycker dock det borde vara mer av den varan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jimbolito Postad 14 Februari , 2006 Rapport Share Postad 14 Februari , 2006 Jag skulle gärna läsa fler artiklar om spelstrategi. Visst är det kul med spelarrepotage (intervjun med Phil Ivey senast var kanon) men det känns som att en pokertidning bör innehålla lite mer om hur man förbättrar sitt spel. Nu säger jag inte att PM inte innehåller strategitips för det gör den. Tycker dock det borde vara mer av den varan. Vill du förbättra ditt spel, läs en pokerbok. Tycker inte det är en tidnings uppgift. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Loveless Postad 14 Februari , 2006 Rapport Share Postad 14 Februari , 2006 Varför inte en homegame skola, hur mycket marker, perioder, flera bord osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nidot Postad 14 Februari , 2006 Rapport Share Postad 14 Februari , 2006 Varför inte intervjua en svensk bra spelare? Likt Gdaily(Ola), Ector(Magnus Betnér) eller varför inte uppstickaren Iremmats(Mats Iremark)? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gahlster Postad 14 Februari , 2006 Rapport Share Postad 14 Februari , 2006 Varför inte en homegame skola, hur mycket marker, perioder, flera bord osv. Var en i Nr -05 (s62-65), så tror inte det blir någon mer. Annars finns det två artiklar om detta på http://www.poker.se/. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rickie Postad 14 Februari , 2006 Rapport Share Postad 14 Februari , 2006 Varför inte intervjua en svensk bra spelare? Likt Gdaily(Ola), Ector(Magnus Betnér) eller varför inte uppstickaren Iremmats(Mats Iremark)? Eh, sist jag titta i PM så fanns det gott om sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rockefeller Postad 14 Februari , 2006 Rapport Share Postad 14 Februari , 2006 Seriöst, skaffa en riktig korrekturläsare. Eller skicka texten till mig så gör jag det Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sagge Postad 15 Februari , 2006 Rapport Share Postad 15 Februari , 2006 Seriöst, skaffa en riktig korrekturläsare. Eller skicka texten till mig så gör jag det Detta är humor på hög nivå. Sorry att det är lite OT. Ska du skaffa en riktig korrekturläsare om dom skickar texten till dig? Det är humoristiskt med ett syftningsfel av den kalibern i ett inlägg om just korrekturläsning. Tror du att du får jobbet? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rockefeller Postad 15 Februari , 2006 Rapport Share Postad 15 Februari , 2006 Seriöst, skaffa en riktig korrekturläsare. Eller skicka texten till mig så gör jag det Detta är humor på hög nivå. Sorry att det är lite OT. Ska du skaffa en riktig korrekturläsare om dom skickar texten till dig? Det är humoristiskt med ett syftningsfel av den kalibern i ett inlägg om just korrekturläsning. Tror du att du får jobbet? Öhm, tror du att jag får jobbet? Det var lite av ett skämt, jag är värdelös på korrekturläsning. Ironin på forumet har växt till oanade höjder på senare tid om du inte märkt det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts