Gå till innehåll

Starbreeze railtråd


Chofritz

Recommended Posts

sådana här alltså?

41SpZ6Q62lL._SX160_.jpg

 

jag kommer lätt köpa ett par contrarian som man är.

 

 

1.Open the drawstring by releasing it from the cord adjuster lock and open the pocket.

 

2. Once the trunks are on, place your genitals inside the pocket. Don’t put the drawstring in the cord adjuster.

 

3. Stand up straight, adjust the drawstring so you don’t feel it. Lock it. Now sit down to feel the tension of the drawstring. Release the cord from the adjuster to loosen the cord further so that you can not feel it at all.

 

Lock it.

 

Låter spännande, Im game!

 

Edit: lät ju vara mer bekvämt än suspen från tkd osv.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

PMa din adress och önskad storlek slaktavfall så får du hem ett par på posten om nån dag, Heltok får självklart ett par också..

 

"pungpåse"... är det ett annat ord för susp? isåfall kan du få min adress så lovar jag testa dem 4ggr i veckan, lägger in ett gott ord till alla på klubben som hatar standard susparna. 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inte ännu, men ska försöka hinna igenom det eftersom det är flera personer i min närhet som envisas med att prisa honom. Är dock generellt lite skeptisk till religion / mysticism / new age (även om anhängarna i det här fallet hävdar vetenskapligt stöd)

 

Han verkar ju onekligen ha en känsla för trancendental meditation iaf "it clears your throat too!" :-)

 

 

 

Hur går det med osho? Läser hans autobiography just nu och den är mycket spännande. Han är definitivt en mystiker men hävdar sig vara 100% ateist iaf. Att han använder god/jesus och annan religiös vokabulär så mycket för att lura religiösa människor att lyssna för att religiösa har en inbyggd wall mot uttalade ateister. Han förklarar också teorin bakom hastigheten och konstpauserna när han talar. Ger sig själv rätt att motsäga sig själv, dissar kommunism och ger rimliga argument för varför han är "master of humanity itself".

 

och vill du ha ett par gratiskallingar?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gick in på swedbank imorse för att skapa ett dollarkonto. Gick ut med en personlig bankman. Dollarkonto. Tre svarta bankkort - visa, mastercard och amex utan årsavgrift med 100k sek i kredit och löfte om att fixa ett bolån om jag ville köpa lägenhet.

 

Skönt när folk tror på en =)

 

hoho, jag får avslag på alla mina ansökningar. kan bero på att jag bara söker de med obegränsad kredit, men men. inte för att jag bryr mig om kredit, tänker inte spendera pengar jag inte har lagt undan för att spendera och är inte så nitig med ränta en månad eller ej.

 

SEB går med på att ge mig eurocard platina om jag kan visa att jag har 180 000kr/år i ränta så får välja börja spara, 6M*3% och jag kan få kredit jag med. lol

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Länge sen man postade en pokerhand, så här kommer dagens största pott. In before Opteron citerar mig från gårdagen när jag sa att jag skulle sluta skotta =)

 

SB ($10,425)

BB ($5,421)

UTG ($12,890)

Hero ($10,000)

CO ($10,100)

BTN ($9,710)

 

Dealt to Hero 9:spade: 8:spade:

 

fold, Hero raises to $300, fold, fold, SB raises to $1,100, fold, Hero calls $800

 

FLOP ($2,300) 7:heart: T:club: J:diamond:

 

SB bets $1,250, Hero calls $1,250

 

TURN ($4,800) 7:heart: T:club: J:diamond: 4:spade:

 

SB bets $2,250, Hero calls $2,250

 

RIVER ($9,300) 7:heart: T:club: J:diamond: 4:spade: 3:heart:

 

SB bets $5,825 (AI), Hero calls $5,400 (AI)

 

Hero shows 9:spade: 8:spade:

(Pre 22%, Flop 95.1%, Turn 100.0%)

 

SB shows A:diamond: A:spade:

(Pre 78%, Flop 4.9%, Turn 0.0%)

 

Hero wins $20,096

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men lol, grindat efter krogen två kvällar i rad nu och hittat 18 respektive 24k-backsessioner, KK vs AA mot nykter chofritz bl.a. Sista handen som var AKo vs AA btn vs BB för 20k gjorde dessutom faktiskt lite ont en sekund ^^...

 

Pluspoäng är dock att chanel egoiste tillsammans med min svett/hud luktar pepparkaka vilket tre pers påpeka ikväll medans jag dansa sönder ace.

 

 

(:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mot ultrafisken :-D

 

SB ($12,859)

BB ($24,674)

Hero ($19,712)

UTG+1 ($16,336)

CO ($10,000)

BTN ($34,931)

 

Dealt to Hero T:heart: T:diamond:

 

Hero raises to $300, fold, fold, fold, SB calls $250, fold

 

FLOP ($700) 7:heart: T:spade: 8:diamond:

 

SB checks, Hero bets $425, SB calls $425

 

TURN ($1,550) 7:heart: T:spade: 8:diamond: 8:heart:

 

SB checks, Hero bets $1,162, SB calls $1,162

 

RIVER ($3,875) 7:heart: T:spade: 8:diamond: 8:heart: 8:club:

 

SB bets $10,972 (AI), Hero calls $10,972

 

SB shows 5:heart: 8:spade:

(Pre 15%, Flop 3.3%, Turn 2.3%)

 

Hero shows T:heart: T:diamond:

(Pre 85%, Flop 96.7%, Turn 97.7%)

 

SB wins $25,815

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är verkligen synen horribel? jag har ingen erfarenhet av dina nivåer och/eller fi men i min värld hade jag också synat.

 

Det hade mer med hur han spelar att göra. I hans range där på river finns extremt många kombinationer av 8or eftersom han synade öppningar i med ca 75% av sina händer i BB och aldrig vek ett par på floppen mot ett cbet. Självklart viker han inte heller en triss heller på turn vilket betyder att alla 8or har tagit sig till river.

 

När han väl donkar 3 ggr pott så tänker jag att han är absolut most likely att göra det med en 8a, följt av AA, KK QQ (0% 3bet), kanske kanske en tia och någon gång ibland ren luft. Han har dock fler kombinationer av 8or än vad han har höga par och det är ju dessutom mycket mer troligt att han gör såhär med en 8a än ett överpar. Han hade heller inte levererat några stora bluffar innan den handen vad jag hade sett vilket ju viktar honom åt värde

 

Det är ju inte en situation som kommer uppkomma speciellt ofta så jättemycket påverkar det nog inte long-term winraten att syna =)

 

Edit: Vi måste stå 44% av gångerna för att en syn ska vara profitabel. Skulle nog säga att vi står lite mer sällan i det här fallet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...