Chofritz Postad 2 Juli , 2011 Författare Rapport Share Postad 2 Juli , 2011 -10k, ikea 17 händer, full +10k, quit Harmonisk jämviktskänsla Skönt att får börja månaden med rungood. Nu ska jag skruva möbler hela dagen =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RuchYa Postad 2 Juli , 2011 Rapport Share Postad 2 Juli , 2011 Slänger in en spotify playlist, tror den passar: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Chofritz Postad 2 Juli , 2011 Författare Rapport Share Postad 2 Juli , 2011 Slänger in en spotify playlist, tror den passar: Vågar inte öppna okända spellistor sedan någon hade lagt in ketchup song och den var fast i mitt huvud konstant i 2 veckor, men tack iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Chofritz Postad 2 Juli , 2011 Författare Rapport Share Postad 2 Juli , 2011 Slänger in en spotify playlist, tror den passar: Vafan, bytte du lista? första gången jag klickade upp den så fick jag fram typ 100 Rick astley-låtar så jag trodde jag blev rickrollad, därav releveln får lyssna sen, nu klättring. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Slaskhink Postad 2 Juli , 2011 Rapport Share Postad 2 Juli , 2011 Vafan, bytte du lista? första gången jag klickade upp den så fick jag fram typ 100 Rick astley-låtar så jag trodde jag blev rickrollad, därav releveln får lyssna sen, nu klättring. listan var ok ända till This years love med David gray Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RuchYa Postad 3 Juli , 2011 Rapport Share Postad 3 Juli , 2011 Vafan, bytte du lista? första gången jag klickade upp den så fick jag fram typ 100 Rick astley-låtar så jag trodde jag blev rickrollad, därav releveln får lyssna sen, nu klättring. Ge mig Rick Astley, att jag inte tänkt på det =( För övrigt så behöver varje playlist några sköna cheesy låtar, väga upp lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eddor Postad 4 Juli , 2011 Rapport Share Postad 4 Juli , 2011 Slänger in en spotify playlist, tror den passar: +1 playlist. Lite sådär never ending o skönt o ha igång Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Opteron Postad 4 Juli , 2011 Rapport Share Postad 4 Juli , 2011 gah, macbook air har inte optisk utgång i hörlursutgången... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jlnsn Postad 4 Juli , 2011 Rapport Share Postad 4 Juli , 2011 gah, macbook air har inte optisk utgång i hörlursutgången... Dagens i-landsproblem:-) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Chofritz Postad 5 Juli , 2011 Författare Rapport Share Postad 5 Juli , 2011 Dags att testa ip:n i London. Siktar på semihård grind eftersom det lär bli dåligt med det på Hultsfred och Emmaboda. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Opteron Postad 5 Juli , 2011 Rapport Share Postad 5 Juli , 2011 nötflushdrag i 3kpotten trevägs på turn på knappen. checkat till mig o trycker timebank men inser några sekunder senare att internet har dött. Panik-drarfram Iphonen, internetdelning på, byta nätverk, reconnecta klienten. kommer in med 1 sekund kvar på mätaren på river. Har självklart klonkat nöten och det har gått bet-syn. instaklickar minraise o får lol och fold. 5k Iphone-profit =D Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Chofritz Postad 5 Juli , 2011 Författare Rapport Share Postad 5 Juli , 2011 nötflushdrag i 3kpotten trevägs på turn på knappen. checkat till mig o trycker timebank men inser några sekunder senare att internet har dött. Panik-drarfram Iphonen, internetdelning på, byta nätverk, reconnecta klienten. kommer in med 1 sekund kvar på mätaren på river. Har självklart klonkat nöten och det har gått bet-syn. instaklickar minraise o får lol och fold. 5k Iphone-profit =D Tycker du ska berätta det i heltoks dagbok med tanke på pågående diskussion Är du ens vinnande btw? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Chofritz Postad 6 Juli , 2011 Författare Rapport Share Postad 6 Juli , 2011 Tål fan inte alkohol längre, 4 öl och redan borta :SSS: nu köööör vi. Blev just bumhuntad när jag fylleskottade lite. Feelsgoodman.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
exxent Postad 7 Juli , 2011 Rapport Share Postad 7 Juli , 2011 Dags att testa ip:n i London. Siktar på semihård grind eftersom det lär bli dåligt med det på Hultsfred och Emmaboda. Jasså är ni ett gäng som ska ner till lilla Emmaboda? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Opteron Postad 7 Juli , 2011 Rapport Share Postad 7 Juli , 2011 Pussades med en söt tjej igår som jag faktiskt tänkte ringa. Det finns inget trick för att lista ut när någon i ens telefonbok las till? Minns inte hennes namn o min telefonbok är rörig =S Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Chofritz Postad 7 Juli , 2011 Författare Rapport Share Postad 7 Juli , 2011 Jasså är ni ett gäng som ska ner till lilla Emmaboda? Indeed =) Fixar du guidad tur genom stan? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Chofritz Postad 7 Juli , 2011 Författare Rapport Share Postad 7 Juli , 2011 Pussades med en söt tjej igår som jag faktiskt tänkte ringa. Det finns inget trick för att lista ut när någon i ens telefonbok las till? Minns inte hennes namn o min telefonbok är rörig =S Ring alla Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bjoelle Postad 7 Juli , 2011 Rapport Share Postad 7 Juli , 2011 När dyker herrarna upp i det vacka men än tomma Hultsfred? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Slaskhink Postad 7 Juli , 2011 Rapport Share Postad 7 Juli , 2011 vad heter erat camp? (hultsfred) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
exxent Postad 7 Juli , 2011 Rapport Share Postad 7 Juli , 2011 Indeed =) Fixar du guidad tur genom stan? Haha Ganska lätthittat här Antar det är festivalen ni ska gå på? Blir nog mycket trevligt isf. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Chofritz Postad 8 Juli , 2011 Författare Rapport Share Postad 8 Juli , 2011 När dyker herrarna upp i det vacka men än tomma Hultsfred? Oklart, men förmodligen på onsdag natt om allt går som det ska. vad heter erat camp? (hultsfred) Inget namn ännu, själv? Haha Ganska lätthittat här Antar det är festivalen ni ska gå på? Blir nog mycket trevligt isf. Japp festivalen. Kommer du dit? För övrigt rekordbackdag idag. Känner mig lite lätt less på poker =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Opteron Postad 8 Juli , 2011 Rapport Share Postad 8 Juli , 2011 Kanske du släpper tanken att ha med datorn till hultsfred o grinda i tältet? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Chofritz Postad 8 Juli , 2011 Författare Rapport Share Postad 8 Juli , 2011 Kanske du släpper tanken att ha med datorn till hultsfred o grinda i tältet? Om jag åker direkt från flyget så ser jag inte riktigt hur jag inte ska få med mig datorn? =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
exxent Postad 8 Juli , 2011 Rapport Share Postad 8 Juli , 2011 Får se om det blir festival, om polarna här är sugna så kanske det blir av, isåfall hade det varit kul att hälsa iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eddor Postad 8 Juli , 2011 Rapport Share Postad 8 Juli , 2011 Om jag åker direkt från flyget så ser jag inte riktigt hur jag inte ska få med mig datorn? =) Standard. Dra på festival -kröka-grinda-lyssna på ipod-isolera sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts