padrinosftw Postad 13 September , 2013 Rapport Postad 13 September , 2013 Rushrik och quotar Ye, glad jag blir (= Citera
Opteron Postad 13 September , 2013 Rapport Postad 13 September , 2013 Rushrik och quotar Ye, glad jag blir (= :-D Citera
Opteron Postad 13 September , 2013 Rapport Postad 13 September , 2013 Vad har du i glaset? Var nykter då, för 6min sen hde jag dock detta magiskt goda sista (söta vita) vin från en hipster-popup-avsmakningsmeny jag just fått i födelsedagpresent ((: Citera
Chofritz Postad 14 September , 2013 Författare Rapport Postad 14 September , 2013 Fick in månadens första plusdag i EV, 3k evpengar upp =) Tyvärr har inte den gröna linjen börjat svara ännu så första plusdagen får vänta. Är dock bara 14k back i ev och 31k i winnings nu så det kanske finns hopp iaf! Citera
Strlxen Postad 14 September , 2013 Rapport Postad 14 September , 2013 The Power of Now =) Vilket sammanträffande, läste precis ut den.finns väl egentligen en radda mindfulnessböcker osv som ofta säger ungefär samma saker. Kan lägga mitt strå till stacken och nämna satsangs du kan hitta på youtube, med Mooji, eller någon som jag själv gillar, Burt Harding. Citera
Chofritz Postad 15 September , 2013 Författare Rapport Postad 15 September , 2013 Vilket sammanträffande, läste precis ut den.finns väl egentligen en radda mindfulnessböcker osv som ofta säger ungefär samma saker. Kan lägga mitt strå till stacken och nämna satsangs du kan hitta på youtube, med Mooji, eller någon som jag själv gillar, Burt Harding. Coolt, får kolla upp det sen =) Angående pokern så är det nog dags att börja fila på stejkansökningarna.... 4k back för dagen och gulen är nu otroligt nära Citera
Opteron Postad 15 September , 2013 Rapport Postad 15 September , 2013 Vad heter artisten som gjort de episka låtarna som bl.a går "I just had som cocain" och "times so slow" när han blir smekt och riven av av en tjej med långa naglar Citera
Opteron Postad 18 September , 2013 Rapport Postad 18 September , 2013 11okt ska jag operera bort strängen på min penis, ska bli himla spännande! Idag köpte jag Starbreeze-aktier för mina sista IRL-pengar för 51öre, all in sas. Har 5k dollar online som ska förvaltas klokt samt några tusen att köpa mat för =) Citera
Nstradamus Postad 18 September , 2013 Rapport Postad 18 September , 2013 Satsar du mer i aktien för att du tror på närliggande uppköp? Jag är inte speciellt insatt i aktien fn men kan inte se några större triggers nu framöver. Citera
Nilzzon86 Postad 18 September , 2013 Rapport Postad 18 September , 2013 låter som det med strängen kan göra ont som fan... Citera
Opteron Postad 18 September , 2013 Rapport Postad 18 September , 2013 låter som det med strängen kan göra ont som fan... Tror jag med Satsar du mer i aktien för att du tror på närliggande uppköp? Jag är inte speciellt insatt i aktien fn men kan inte se några större triggers nu framöver. Njae, tror att den är brutalt undervärderad allmänt bara. Redan bekräftat att vi gjort en ren vinst på 100m sek första 30 dagarna efter payday 2 släpptes. Om vi visualiserar att det är årets totala resultat skulle bolaget med p/e 15 vara korrekt värderat på 55 öre. Men vi har brothers, payday säljer fortsatt lika bra baserat på steam-topplistan, vi har ett tilläggspaket som ska ut i år, julförsäljning etc. Rapporten kommer 22a november, tror aktien långsamt kommer krypa närmare 1kr fram till den och efter rapporten tror jag inte det finns en chans att vi håller oss under kronan. Sen finns det förstås förhoppningar om payday 3 etc som borde kunna bli ett drömspel mtp att deras utveckligsbudget nu är rätt fet och ta över världen typ. = p/e borde vara typ 30 ? Tror inte på närliggande uppköp baserat på vad folk i starbreezeforumet säger Mina 2 cent Citera
tågrånarn Postad 18 September , 2013 Rapport Postad 18 September , 2013 Att operera bort strängen borde inte vara nån större fara. Jag blev av med min "in action" i danmark för ett antal år sedan, sure det sved till som fan och blödde en del. Men man läker ju orealistiskt fort där nere så man var ju på banan igen inom en vecka, om än lite lugnare. Hade nog varit mest "rädd" för sprutan då jag gissar att du kommer få lokalbedövning? Nålar i de trakterna är ju bara så jävla fel !! Citera
Namehere Postad 18 September , 2013 Rapport Postad 18 September , 2013 En annan hade nerver av kobajs eller nåt. Köpte på 51, sålde på 54 och fick kalla fötter. Köpte tillbaka på 57, lol.. Citera
Nstradamus Postad 18 September , 2013 Rapport Postad 18 September , 2013 Njae, tror att den är brutalt undervärderad allmänt bara. Redan bekräftat att vi gjort en ren vinst på 100m sek första 30 dagarna efter payday 2 släpptes. Om vi visualiserar att det är årets totala resultat skulle bolaget med p/e 15 vara korrekt värderat på 55 öre. Men vi har brothers, payday säljer fortsatt lika bra baserat på steam-topplistan, vi har ett tilläggspaket som ska ut i år, julförsäljning etc. Rapporten kommer 22a november, tror aktien långsamt kommer krypa närmare 1kr fram till den och efter rapporten tror jag inte det finns en chans att vi håller oss under kronan. Sen finns det förstås förhoppningar om payday 3 etc som borde kunna bli ett drömspel mtp att deras utveckligsbudget nu är rätt fet och ta över världen typ. = p/e borde vara typ 30 ? Tror inte på närliggande uppköp baserat på vad folk i starbreezeforumet säger Mina 2 cent Ja du har förhoppningsvis så god översikt som möjligt och jag har bara skumläst om bolaget efter senaste rapporten. Dock finns det väl 1,4 miljarder aktier i bolaget efter senaste nyemmisionen och den har stigit otroligt mycket så den ser ut att ha nått sitt egentliga värde nu med de positiva resultat den visat. Vad menar du med att p/e borde vara 30? Skulle sälja snabbt som fasen om du såg ett sådant p/e tal framför dig. Citera
Opteron Postad 18 September , 2013 Rapport Postad 18 September , 2013 Ser jag p/e på 30 om ett år säljer jag ja, lär vara rik då Citera
Nstradamus Postad 18 September , 2013 Rapport Postad 18 September , 2013 Tolkade dig fel.. lycka till iaf Citera
Opteron Postad 18 September , 2013 Rapport Postad 18 September , 2013 [ x ] grönt boulder-problem :D [ ] före chofritz Citera
Chofritz Postad 18 September , 2013 Författare Rapport Postad 18 September , 2013 [ x ] grönt boulder-problem :D[ ] före chofritz Sick, grattis! Video or it didn't happen =) Citera
Opteron Postad 21 September , 2013 Rapport Postad 21 September , 2013 Sick, grattis! Video or it didn't happen =) Dagsflasha den idag: Citera
Chofritz Postad 21 September , 2013 Författare Rapport Postad 21 September , 2013 Ser ju väldigt lätt ut, men antar att det är något som är hårt på den Grattis! Citera
Opteron Postad 21 September , 2013 Rapport Postad 21 September , 2013 Ser ju väldigt lätt ut, men antar att det är något som är hårt på den Grattis! Startmovet som är hårt bara, två flytt. Citera
Opteron Postad 24 September , 2013 Rapport Postad 24 September , 2013 Jag vill köpa en golvstående klädstång, dvs en konstruktion att hänga galgar på. Var hittar man en sådan? Gärna i koppar eller mässing. Citera
Eblinho Postad 24 September , 2013 Rapport Postad 24 September , 2013 http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/50231630/ Citera
RoyleAxe Postad 24 September , 2013 Rapport Postad 24 September , 2013 Jag vill köpa en golvstående klädstång, dvs en konstruktion att hänga galgar på. Var hittar man en sådan? Gärna i koppar eller mässing. Ngn av dessa kanske? http://www.blocket.se/stockholm/Ny_kladstallning_fran_Danmark_48560748.htm?ca=11&w=1 http://www.blocket.se/stockholm/Kladhast__Kladstallning__Kopparstallning_49548731.htm?ca=11&w=1 Citera
Recommended Posts