Gå till innehåll

Starbreeze railtråd


Chofritz

Recommended Posts

Tror på Starbreeze jao, funderar på att köpa in lite till om jag får handla för 50 öre.

 

New York äger förövrigt. Står i kön för att hämta ut min nya Macbook pro klockan ett på natten, sen ska jag ta tåget tillbaka till mysiga Brooklyn o sova lite på mitt hotell 100 meter från Brooklyn Boulders, ett episkt klättergym. Festade faktiskt med 50 cent igår och blev rätt full tillsammans med en Ukrainsk söt fotograf som guidade mig runt bland brooklyns hemliga barer och ökade mitt fultal med typ 30% :roffe:

Imorrn ska hon guida runt mig på Coney Island (:

 

o9I0r5P.jpg

 

Har förutom datorn bara shoppat perfekta saker:

De perfekta hörlurarna - Bang & Olufsen Earset 3i

De perfekta lackskorna från Crocket & Jones samt

den perfekta halsduken för 330 dollar från Georgio Armani lol =D

 

 

Xoxo!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

GJ! Vilka nivåer reggar du numera och vilket nivå skedde skottet på? :)

 

Lite blandat ;)

 

dollarsh antar jag? :-)

 

Yes, hatar kronor osv

 

Fint! WP =)

 

Ty

 

Haha du och dina fylleskott, nice när det faller väl ut iaf (=

 

Är så löjligt plus på mitt fyllespel =) och så löjligt back på dagenefterspel =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

75% av volymen på fyllan? ggwp osv!

 

Ty, jo då hade man varit rik =) Hur sluta novembern för dig?

 

Spelade sm och lite randomturrar idag. Lyckades casha i en så blev bara 900 dollar stuck för dagen. Åkte in till stan efteråt med opteron och bustade flippen om musslorna på bistro rigoletto. Det hela får ändå anses lyckat för att vara en dag som innefattar turneringar och framförallt pokerSM.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Fått in lite dålig volym denna månad än så länge, men fick sitegula senaste tidens hu-motståndare häromdagen. Är väl upp runt 15k i dec. Han hade depositat idag igen såg jag, återstår att se om han ger action också =)

 

Ikväll kokar jag och opteron glögg till ett gäng, ska bli kul! Mobilupdate så orkar inte skriva så mycket :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fått in lite dålig volym denna månad än så länge, men fick sitegula senaste tidens hu-motståndare häromdagen. Är väl upp runt 15k i dec. Han hade depositat idag igen såg jag, återstår att se om han ger action också =)

 

Ikväll kokar jag och opteron glögg till ett gäng, ska bli kul! Mobilupdate så orkar inte skriva så mycket :)

 

 

15k upp redan är respektabelt ! tappa det inte vid löningshelgen bara:-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Updates?!

 

Jag köpte nyss en portabel 4g router från 3 och har således ett portabelt kontor och ska börja grinda.

 

IRL är dock mycket mer spännande. Hade en helt fantastiskt helg i helgen och i onsdags var det somsagt dags att bjuda på glögg. Lägenheten mer städad än när jag flyttade in för 5 år sedan och stearinljusen tända. Taggen på topp och efter ihärdigt flamberande har hopkoket av:

 

Två flaskor portugisiskt rödvin

en flaska absolut

en halv flaska Calvados

Dadlar, muscvadosocker, karamelliserat muscvadosocker, fikon, vaniljstång, kanel, kardemumma, sjärnanis, ingefära och säkert något mer faktiskt blivit riktigt njutbart och flera timmar av supermysig julstämning avnjutes. Får den värmande komplimangen "wow, du har så himla underbara vänner" av en ny bekant som är hemma hos mig för första gången =)

 

Förlorar vidare taxi-flippen till klassikern baba sonic där jag ägnar 40 minuter åt att vara (oförtjänt) utslängd men är snart inne igen och känner att allt är nice. En halv-bekant BD-lyssnande halv-knäpp söt tjej som jag tidigare nekat att få ligga två gånger föreslår efterfest hos mig och eftersom jag sällan kämpar emot universum numera tar jag synen =). Hon tar självklart med sig sina sex kompisar också men jag är inte den som klagar så snart sitter vi hemma hos mig, går loss på mitt vinförråd, pussas lite o har det rätt nice.

 

 

vj5x.jpg

 

 

Här trodde man att inget mer spännande skulle hända men en ny höjdpunkt på kvällen hittas helt klart en timme in i efterfesten när jag iklädd min kaninpäls och en lånad BOY-keps inser att den minsta, gulligaste rådjurs-artonåringen med knallblåa ögon och svart hår på något sätt smugit sig med obemärkt till festen.:shock:

Överraskningen är total på samma sätt som när man vinner en bad beat jackpot och känner att ord är överflödiga. Hon känner samma sak och på några ögonblick är vi i varandras armar =)

 

Eftersom jag upptäckte igår att någon gjorde sig besväret att dokumentera hela sekvensen med min kamera och inget mer passande forum för dessa bilder finns får dem hamna i denna outnings-spoiler =)

 

 

dgjx.jpgajbk.jpg

aey2.jpg

viz7.jpg

y9mw.jpg

l4cs.jpg

0nk8.jpg

v7nf.jpg

xwqt.jpg

 

 

Det hela slutar försås lika lyckligt som det borde då alla förstår kärleken i luften och känner att det är precis rätt läge att röra sig hemåt :-)

 

Nu blir det klättertävling och en till utgång hihi :roffe:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...