Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad
Slänger in en spotify playlist, tror den passar:

Vågar inte öppna okända spellistor sedan någon hade lagt in ketchup song och den var fast i mitt huvud konstant i 2 veckor, men tack iaf ;)

Postad
Slänger in en spotify playlist, tror den passar:

Vafan, bytte du lista? :) första gången jag klickade upp den så fick jag fram typ 100 Rick astley-låtar så jag trodde jag blev rickrollad, därav releveln ;) får lyssna sen, nu klättring.

Postad
Vafan, bytte du lista? :) första gången jag klickade upp den så fick jag fram typ 100 Rick astley-låtar så jag trodde jag blev rickrollad, därav releveln ;) får lyssna sen, nu klättring.

listan var ok ända till This years love med David gray

Postad

Ge mig Rick Astley, att jag inte tänkt på det =(

För övrigt så behöver varje playlist några sköna cheesy låtar, väga upp lite.

Postad

nötflushdrag i 3kpotten trevägs på turn på knappen. checkat till mig o trycker timebank men inser några sekunder senare att internet har dött. Panik-drarfram Iphonen, internetdelning på, byta nätverk, reconnecta klienten.

kommer in med 1 sekund kvar på mätaren på river. Har självklart klonkat nöten och det har gått bet-syn. instaklickar minraise o får lol och fold. 5k Iphone-profit =D

Postad
nötflushdrag i 3kpotten trevägs på turn på knappen. checkat till mig o trycker timebank men inser några sekunder senare att internet har dött. Panik-drarfram Iphonen, internetdelning på, byta nätverk, reconnecta klienten.

kommer in med 1 sekund kvar på mätaren på river. Har självklart klonkat nöten och det har gått bet-syn. instaklickar minraise o får lol och fold. 5k Iphone-profit =D

Tycker du ska berätta det i heltoks dagbok med tanke på pågående diskussion :D Är du ens vinnande btw?

Postad

Pussades med en söt tjej igår som jag faktiskt tänkte ringa. Det finns inget trick för att lista ut när någon i ens telefonbok las till? Minns inte hennes namn o min telefonbok är rörig =S

Postad
Pussades med en söt tjej igår som jag faktiskt tänkte ringa. Det finns inget trick för att lista ut när någon i ens telefonbok las till? Minns inte hennes namn o min telefonbok är rörig =S

Ring alla :D

Postad
När dyker herrarna upp i det vacka men än tomma Hultsfred?

Oklart, men förmodligen på onsdag natt om allt går som det ska.

vad heter erat camp? (hultsfred)

Inget namn ännu, själv?

Haha ;-) Ganska lätthittat här :-) Antar det är festivalen ni ska gå på?

Blir nog mycket trevligt isf.

Japp festivalen. Kommer du dit?

För övrigt rekordbackdag idag. Känner mig lite lätt less på poker =)