ibmachine Postad 11 Augusti , 2009 Rapport Postad 11 Augusti , 2009 Suck. Fick mina $ från igår, tänkte att om jag håller mig ifrån sitngo så... Då bryts min mtt, som jag rebuyat lite hawaii i... Brukar man få tillbaka sina buyin+rebuys då, ni som lidit igenom detta förr? Jag som kvalat in till en helrolig söndagsturre med finfin livevinster, törs fan inte spela den... (bwin) Citera
Chillarn7 Postad 12 Augusti , 2009 Rapport Postad 12 Augusti , 2009 NL200 borden har varit nere hela dagen idag. Det går inte starta nya men alla andra stakes verkar funka fint.. Sjukt att det kommer nya problem varje dag på ongay. Citera
ibmachine Postad 14 Augusti , 2009 Rapport Postad 14 Augusti , 2009 Nån som vet om klienten krånglar lika mycket? Jag har fått ersättning (med dricks!) för avbruten turnering, men undrar om jag törs lira en fet-live-kvalis på söndag... Citera
pastan Postad 14 Augusti , 2009 Rapport Postad 14 Augusti , 2009 NL200 borden har varit nere hela dagen idag. Det går inte starta nya men alla andra stakes verkar funka fint.. Sjukt att det kommer nya problem varje dag på ongay. Det här så otroligt sick. Hur kan dem bara ta bort en hel nivå ? Oj nu är dem tillbaka Citera
pastan Postad 14 Augusti , 2009 Rapport Postad 14 Augusti , 2009 Hehe konstigt att alla bord på ongame är 5max förutom NL200 som är 6max. Citera
aglo Postad 16 Augusti , 2009 Rapport Postad 16 Augusti , 2009 Hehe konstigt att alla bord på ongame är 5max förutom NL200 som är 6max. Hmm experimenterar de med 6-manna bord? Citera
byling Postad 16 Augusti , 2009 Rapport Postad 16 Augusti , 2009 Älskade Bwin innan uppdateringen,men efter allt strul lägger jag snart ner den. Jag tycker att när dom gör fel så ska dom kompensera spelarna,men det var inte intressant. Jag spelar Yellowturren idag,sen avinstallerar jag. Citera
Recommended Posts