Gå till innehåll

Vad har hänt med Ongame?


Ezkash

Recommended Posts

  • Svars 57
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Grindar PLO på Heypoker. Idag har de börjat "highcarda for the button" typ var tredje hand. Och då är det cash game. Saldot på kontot verkar uppdateras lite hipp som happ, men jag har inte kunnat beslå dem med stöld även om det ofta känns så efter en sittning, oavsett om man vinner eller förlorar.

 

Men klienten fungerar i alla fall, spelen rullar.

 

EDIT: Det mest irriterande är väl när man lämnar bordet med ett plussaldo och sedan vill sätta sig igen. Då får man beskedet att man måste köpa in för det högre beloppet man hade när man lämnade bordet (korrekt) - det är bara det att dialogrutan bara tillåter standardupptag. Man är i praktiken bannad från bordet tills "pluslåsningen" släpper.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Yes hann med en session på 20 minuter nu innan det slutade delas ut kort på alla bord och borden tömdes. Under dessa 20 minuter hann ongame med att en gång stänga ner sig så man måste logga in på klienten igen. En gång ge mig "this table has closed" och behålla pengarna på det bordet, får väl de pengarna om ett dygn eller något. Två ggr ge mej "account temporarily unavailable" när jag vill fylla på mina stackar och så till sist sluta dela ut kort så att jag inte kunde spela mer.

 

Nu har updaten varit lanserad ett bra tag och jag har minsann inte märkt en enda skillnad på kvalitén på klienten. Som alla redan konstaterat, århundradets fiasko är ett faktum. Så jävla skönt att ongame förlorar sjukt mkt pengar på sin nya "grymma" pokerklient, det kan dom fan ha.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fick ett mail från Bwin idag, där dom bad om ursäkt för allt strul och talade om att nu fungerar klienten felfritt....not.:evil:

 

hehe, samma mail, så tänkte testa lite sng/dons då

 

med resultatet:

-att några inte starta pga error när man reggade sig men pengarna drogs då ändå :evil::evil::evil:

- av dom som nu startade och jag vann fick jag inga prispengar för:evil::evil::evil:

 

D'oH

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Saknar 2 bi efter dagens session enligt HEM, hoppas verkligen man får tillbaka dom. Någon mer som förlorat pengar idag?

 

jo, men de brukar nog ordna sig, om det nu sedan tar en eller några dar men otroligt irriterande

 

kolla på sajten om du har några turneringar "hängande", gissningsvis dom som inte kommit in

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

I mitt mail stod att jag skulle ha en 250 dollars bonus. Kan dock inte hitta något om någon bonus i lobbyn eller i mitt account. Fanns ingen kod i mailet heller.

 

Och där dog samtliga 4 bord jag hade igång.

 

Verkar vara en fin site.

 

Klicka dig till siten från mailet. Jag gjorde det och fick då uppgift att fylla i två bokstäver i en ruta. Då kom bonusen.

 

Men ikväll är Bwin ett skämt. Nån uppdatering verkar ha gått rejält snett.

 

Vänta innan du spelar, man får inga vinster och inga fpp!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Prata just med supporten på ongame. Det skall ta upp till 48h att få sina vinster från SNGs. Bad supporten att hälsa till de ansvariga att dra igång den gamla klienten igen tills de har betat testat den nya klienten färdigt.

 

Kommer lämna ongame ett tag och köra nån annanstans tills det börja funka igen. Är ju fan sjukt hur mkt strul det har varit sen de bytte programvara.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har oxå fått degen från igår nu. Men inte mina player points, är ju inte hela världen om de inte kommer, men är ju alltid värda några dollars.

 

Tycker ongame bör dra igång gamla klienten igen tills de har beta testat den nya klart. Är ju riktigt pinsamt så mycket problem det har varit sen de bytte.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...