Drunken_Penguin Postad 10 Juni , 2009 Rapport Share Postad 10 Juni , 2009 kan den personen ge oss en lista på de han vunnit/förlorat tills dess e de bara skit snack. ...för sharkscopes resultat är aldrig skitsnack. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
brainslicer Postad 10 Juni , 2009 Rapport Share Postad 10 Juni , 2009 ...undra om denna vargtass kommer att synas till nåt mera online? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Amutu Postad 10 Juni , 2009 Rapport Share Postad 10 Juni , 2009 ...för sharkscopes resultat är aldrig skitsnack. Mailat SS får se vad dom svarar. Har ej sagt att sharkscope har 100% korrekt info. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Drunken_Penguin Postad 10 Juni , 2009 Rapport Share Postad 10 Juni , 2009 Mailat SS får se vad dom svarar. Har ej sagt att sharkscope har 100% korrekt info. Så varför inte maila sharkscope också? Edit: Sorry, läste "maila SvS". Ignore my rant. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
booring Postad 10 Juni , 2009 Författare Rapport Share Postad 10 Juni , 2009 Så varför inte maila sharkscope också? tror han menar SharkScope med SS Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Displeased Postad 10 Juni , 2009 Rapport Share Postad 10 Juni , 2009 tror han menar SharkScope med SS Jag tror att han menar SchutzStaffel. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Drunken_Penguin Postad 10 Juni , 2009 Rapport Share Postad 10 Juni , 2009 tror han menar SharkScope med SS My bad. Ska ändra min post. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hjort Postad 10 Juni , 2009 Rapport Share Postad 10 Juni , 2009 Vad bra att de håller med varandra iaf.Det gör de ju inte. Det första svaret verkar hålla med om att det faktiskt förekom 92 vinster i rad, medan det andra hävdar att sharkscopedatan är nonsens. Jag gissar att det var dålig kommunikation i den första brevväxlingen och att den andra faktiskt stämmer. Vore bra om någon företrädare för SVS faktiskt kunde klarlägga vad som gäller. Efter Absolute så kan man inte längre bortfärda fuskrisken* och en vinstsvit på 92 sng:s i rad är något som åtminstone kort bör bemötas. * För ett par år sen skulle jag satt fuskrisken från sitesidan till typ 1 : 1 000 000. Eftersom det senare visade sig vara något i stil med 1/20 så är det uppenbart att min första skattning var åt helvete fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
brainslicer Postad 10 Juni , 2009 Rapport Share Postad 10 Juni , 2009 *1:5 om mjukvaran eller nätverket har nåt att göra med kahnawake Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
megaspappa Postad 10 Juni , 2009 Rapport Share Postad 10 Juni , 2009 Jag tror att han menar SchutzStaffel. Varför tror du det? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PE Postad 10 Juni , 2009 Rapport Share Postad 10 Juni , 2009 Hej! Har varit i kontakt med Svenska Spel angånde denna spelare, och det stämmer inte att han har vunnit 92 matcher irad. Bara i juni har han spelat 82st och förlorat mer än 60procent. Bank Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nordkvist Postad 10 Juni , 2009 Rapport Share Postad 10 Juni , 2009 Intressant. Hoppas verkligen inte att detta läcker samt att det är en bugg. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
booring Postad 10 Juni , 2009 Författare Rapport Share Postad 10 Juni , 2009 Det gör de ju inte. Det första svaret verkar hålla med om att det faktiskt förekom 92 vinster i rad, medan det andra hävdar att sharkscopedatan är nonsens. Jag gissar att det var dålig kommunikation i den första brevväxlingen och att den andra faktiskt stämmer. Vore bra om någon företrädare för SVS faktiskt kunde klarlägga vad som gäller. Efter Absolute så kan man inte längre bortfärda fuskrisken* och en vinstsvit på 92 sng:s i rad är något som åtminstone kort bör bemötas. * För ett par år sen skulle jag satt fuskrisken från sitesidan till typ 1 : 1 000 000. Eftersom det senare visade sig vara något i stil med 1/20 så är det uppenbart att min första skattning var åt helvete fel. haha jag var ironisk Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
el_kryddo Postad 10 Juni , 2009 Rapport Share Postad 10 Juni , 2009 Orkar inte sätta mig in i det aktuella fallet, bara skummat igenom tråden lite, men sharkscope har inte koll på mina SvS-resultat iaf. Bara två turreresultat med tex, och jag har har framförallt lirat mtts förut på SvS. Gjorde en liten comeback på SvS för nån månad sen och klonkade en turre bla. Den är inte med på sharkscope och inte heller förändrades mitt totala resultat på SvS där man kan kolla det i klienten. Edit: förövrigt har jag som bästa svit i hu sngs 16 raka vinster, vilket jag tycker är sjukt många på turbo $50-nivån. 92 st är (praktiskt taget) inte möjligt imo. Numera är jag nöjd om jag får till en segersvit på två matcher:lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Amutu Postad 10 Juni , 2009 Rapport Share Postad 10 Juni , 2009 Orkar inte sätta mig in i det aktuella fallet, bara skummat igenom tråden lite, men sharkscope har inte koll på mina SvS-resultat iaf. Bara två turreresultat med tex, och jag har har framförallt lirat mtts förut på SvS. Gjorde en liten comeback på SvS för nån månad sen och klonkade en turre bla. Den är inte med på sharkscope och inte heller förändrades mitt totala resultat på SvS där man kan kolla det i klienten. Edit: förövrigt har jag som bästa svit i hu sngs 16 raka vinster, vilket jag tycker är sjukt många på turbo $50-nivån. 92 st är (praktiskt taget) inte möjligt imo. Numera är jag nöjd om jag får till en segersvit på två matcher:lol: Kan hålla med om att MTT resultaten på svs inte stämmer men desto mer sng resultaten dock inte till 100% där heller. MTT resultaten är ren slump ifall dom kmr med eller inte så känner jag det iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Donner Postad 10 Juni , 2009 Rapport Share Postad 10 Juni , 2009 Enligt sharkscope har jag lirat en enda turre på svs. Stämmer väl inte så jäkla bra överens med verkligheten.. Min svs ROI på -100% lär ju inte skrämma skiten ur någon på borden i framtiden iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lingonsylt Postad 10 Juni , 2009 Rapport Share Postad 10 Juni , 2009 Hej! Har varit i kontakt med Svenska Spel angånde denna spelare, och det stämmer inte att han har vunnit 92 matcher irad. Bara i juni har han spelat 82st och förlorat mer än 60procent. Bank Inte för att jag är paranoid eller så men är det en insider är det ju inte omöjligt att han sitter i supporten och svarar på mail. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Prismas Postad 10 Juni , 2009 Rapport Share Postad 10 Juni , 2009 Shark Scope stämmer till 99,9% för mig, den har missat att regga 2-4st SnG max av 425 st. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Big Less Postad 10 Juni , 2009 Rapport Share Postad 10 Juni , 2009 Inte för att jag är paranoid eller så men är det en insider är det ju inte omöjligt att han sitter i supporten och svarar på mail. Nej, och är det ZOG som ligger bakom det, kan de mörka det i all evighet, som med 911. SvS verkar ha sin version klar. Meningslöst att ifrågasätta den innan Sharkscope har tillfrågats. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
booring Postad 10 Juni , 2009 Författare Rapport Share Postad 10 Juni , 2009 Shark Scope stämmer till 99,9% för mig, den har missat att regga 2-4st SnG max av 425 st. För mig stämmer det 100% på över 4000 sngs... Men självklart har det hänt sharkscope har visat fel för andra. Men har trackern verkligen missat exakt alla matcher han har förlorat och snappat upp alla matcher han vunnit? Och är sharkscope verkligen så slarviga att de lägger upp honom manuellt* på topplistan utan att utreda saken? * Enligt sharkscopes faq: Players in the leaderboard need to be submitted for consideration. They are not automatically detected. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dekutree Postad 10 Juni , 2009 Rapport Share Postad 10 Juni , 2009 * Enligt sharkscopes faq: Players in the leaderboard need to be submitted for consideration. They are not automatically detected. Med det här menas att man söker igenom databasen när en användare skriver in ett alias under "leaderboards"-menyn, inte att en SS-anställd sitter och manuellt söker efter spelare som kan tänkas tillhöra en topplista. Sökningen tar en halv minut eller liknande. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
booring Postad 10 Juni , 2009 Författare Rapport Share Postad 10 Juni , 2009 Med det här menas att man söker igenom databasen när en användare skriver in ett alias under "leaderboards"-menyn, inte att en SS-anställd sitter och manuellt söker efter spelare som kan tänkas tillhöra en topplista. Sökningen tar en halv minut eller liknande. ja? kort sagt menar jag bara att sharkscope borde fatta att 92matcher är omöjligt och inte låta honom stå kvar som etta på leaderboardsen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
elvis77 Postad 10 Juni , 2009 Rapport Share Postad 10 Juni , 2009 För mig stämmer det 100% på över 4000 sngs... Men självklart har det hänt sharkscope har visat fel för andra. Men har trackern verkligen missat exakt alla matcher han har förlorat och snappat upp alla matcher han vunnit? Och är sharkscope verkligen så slarviga att de lägger upp honom manuellt* på topplistan utan att utreda saken? * Enligt sharkscopes faq: Players in the leaderboard need to be submitted for consideration. They are not automatically detected. Även om de missar varannan så blir det inte mer sannolikt att de kan ha 92 raka vinster loggade. Såvida de inte filtrerar bort efter resultat. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Big Less Postad 10 Juni , 2009 Rapport Share Postad 10 Juni , 2009 Även om de missar varannan så blir det inte mer sannolikt att de kan ha 92 raka vinster loggade. Såvida de inte filtrerar bort efter resultat. Nej, men det kan ju vara det som har hänt, att förlusterna inte har loggats. Alternativt att alla SnG:s har reggats som vinster. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dekutree Postad 10 Juni , 2009 Rapport Share Postad 10 Juni , 2009 ja? kort sagt menar jag bara att sharkscope borde fatta att 92matcher är omöjligt och inte låta honom stå kvar som etta på leaderboardsen? Ja och jag menar att dom kanske inte vet om det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts