Gå till innehåll

.............


Displeased

Recommended Posts

  • Svars 1,9k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Slut för dagen och spelar in the money (förlåt för svåra förkortningar under blixtrapporteringen tidigareidag) :lol:

 

41 spelare kvar och jag har 324 000, medel ligger på 192 000. Jag ska äta några friterade kycklingbitar nu sen kommer en längre summering av dagen om nån halvtimme, bl.a en mycket märklig hand som jag var inblandad i där floorpersonal hade fel (tror jag).

 

Jag hade haft 440k om 33 hade stått på bubblan vs A5 på 37T-bräda.... Nu vart jag bubbleboy istället. FML.

 

EDIT: Grattis, kanske man ska säga.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Slut för dagen och spelar in the money (förlåt för svåra förkortningar under blixtrapporteringen tidigareidag) :lol:

 

41 spelare kvar och jag har 324 000, medel ligger på 192 000. Jag ska äta några friterade kycklingbitar nu sen kommer en längre summering av dagen om nån halvtimme, bl.a en mycket märklig hand som jag var inblandad i där floorpersonal hade fel (tror jag).

 

Jobba!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

trodde att man får visa handen men blir utvisad ett antal händer/minuter

 

Källa: Ola

 

för övrigt känns handen jävligt udda spelad av båda parter

Olika houserules. Nedanstående är exempelvis från WSOP

 

A player exposing his or her cards with action pending will incur a penalty, but will not have a dead hand. The penalty will begin at the end of the hand. All players at the table are entitled to see the exposed card(s), if requested. A penalty will also be imposed if a player throws a card off the table, forcefully mucks their cards causing one or all cards to turn over, violates the one-player-to-a-hand rule or engages in similar behavior. Penalties will be invoked in cases of soft-play, abuse or disruptive behavior. All penalties will be imposed at Harrah’s sole and absolute discretion, in accordance with Rule No. 53.

 

Jag undrar vad som hade hänt om du förlorat handen, och hade begärt att få se de skriftliga reglerna för tävlingen... Ofattbart nog hittar jag inget om visade kort på hemsidan

http://www.appt.com/about/rules/

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

I över 8 minuter satt han och pratade med mig, gissade vad jag hade för hand, satte huvudet 5 cm från mitt och stirrade på mig, gjorde grimascher osv men detta bet visst inte så tillslut slängde han upp sin i ansiktet på mig och frågar, "vad tycker du nu då? ska jag syna eller folda?".
Jag skulle bett dealern ropa på TL direkt när han börjar apa sig, det är däremot reglerat i reglerna. Alternativt skulle jag gett honom på käften.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...