Gå till innehåll

.............


Displeased

Recommended Posts

Nu är det äntligen igång! Höll på att missa en massa bets pga att betfair är segare än segast...

 

En sak är ganska sjuk och det är att när Stepanek förlorade sitt första servegame i matchen så gick oddset upp från 1.9 till 2.8! Wowwowowow det är ju bara att kasta in plånboken för när matchen är klar kommer Stepanek att ha vunnit.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 1,9k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Witten +9.5 Games mot Djokovic

 

Hewitt +7.5 Games mot Federer

 

Stephanek slår Kohlschreiber

 

Robredo slår Blake, finfint odds. Robredo är ur form, Blake är både dålig och ur form 8-)

 

Haas skickar ut Verdasco. Haas är alltid farlig och har 2-0 i möten mot Verdasco. Verdasco är ju obv i sitt livs form men jag tror att Haas har bra chans till fint odds.

 

Söderling vinner med 3-1 mot Querry

 

Zheng slår Petrova. Petrova hade 50 unforced errors förra matchen på 2 set. Ligger hon kvar på den nivån blir det storstryk idag. Bud på att spela 2-0 till Zheng.

 

Oudin slår Sharapova. Wow vilket odds! Dagens bästa spel.

 

Jag fortsätter att ge Dulko förtroende. Kommer att bli en jämn match men Dulko drar längsta strået.

 

Errani bollar ut Wickmayer.

 

K.Bondarenko vinner 2-0 mot Radionova.

 

Cirstea kan slå Wozniacki. W är visserligen i bra form men jag tycker att hon ser bättre ut än vad hon spelar faktiskt. Spelar C till 4x.

 

Spelar Kvitova +5.5 mot Safina.

 

Idag måste jag fan hitta +et igen!!

 

ojojoj mkt spel här :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Zheng var en stor besvikelse och Oudins fina spel från förra matchen är som bortblåst, alldeles för stor respekt för Sharapova. I övrigt har det gått kanon för mina odds! Hoppas det kan hålla i sig hela kvällen!!!

 

WCOOP mörkpoker är igång och jag sitter på ett bord med 5 fiskar så det är galant! Redan uppe på 7k så det kan bli en bra kväll.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ute ur WCOOP :-(

 

Desto bättre har det gått i tennisen! Har typ satt alla bets hela dagen så det blir nog största +dagen nånsin!

 

Eurosport2 avbryter tennis sändingarna för att visa en repris av en fotbollslandskamp mellan Bahrain och Saudi-Arabien... Ibland undrar man ju va fan som har gått snett.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur går pokern? Kvar i turrarna?

 

Såg att vi har tippat ganska olika idag =)

Jag ryggade dock Oudin och är självklart mycket tacksam!

 

Har satt alla hitills och har Verdasco, Blake och Wozniacki kvar, förstår att du inte vill att jag ska dinga ;)

 

Hur hittar du bettet på Blake?? Fantastiskt lågt odds, jag håller inte ens honom som favorit i matchen...

 

Jag slängde in bet på Cirstea och ett back-up på +3.5. Förlorar hon så gör hon det marginellt.

 

Jo, visst var Oudin ett bra spel :mrgreen: Jag fick 5 i odds på henne!

 

Roddick är katastrof... Jag har 3-0 och 3-1 till honom och när han låg under med 1-0 i set slängde jag in ett livebet på att han vänder och vinner, ser inte alls bra ut detta!

 

Och där rök Haas... Nu börjar det gå åt helvete!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur hittar du bettet på Blake?? Fantastiskt lågt odds, jag håller inte ens honom som favorit i matchen...

 

Jag slängde in bet på Cirstea och ett back-up på +3.5. Förlorar hon så gör hon det marginellt.

 

Jo, visst var Oudin ett bra spel :mrgreen: Jag fick 5 i odds på henne!

 

Roddick är katastrof... Jag har 3-0 och 3-1 till honom och när han låg under med 1-0 i set slängde jag in ett livebet på att han vänder och vinner, ser inte alls bra ut detta!

 

Och där rök Haas... Nu börjar det gå åt helvete!

 

Blake är sista delen i en trippel jag hastigt slängde iväg innan jag åkte på match tidigt idag. Hade mest Robredos dåliga form i bakhuvet och inte alls koll på att Blakes är lika dålig.

 

Har haft sjuk tur hela US Open, vart Verdasco hittade vändningen vet jag inte men den tackar jag för!

 

Kollar Isner vs Roddick nu och har flera gånger varit påväg att livebetta men ångrat mig hela tiden. Högst tveksamt om Roddick klarar detta!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blake är sista delen i en trippel jag hastigt slängde iväg innan jag åkte på match tidigt idag. Hade mest Robredos dåliga form i bakhuvet och inte alls koll på att Blakes är lika dålig.

 

Har haft sjuk tur hela US Open, vart Verdasco hittade vändningen vet jag inte men den tackar jag för!

 

Kollar Isner vs Roddick nu och har flera gånger varit påväg att livebetta men ångrat mig hela tiden. Högst tveksamt om Roddick klarar detta!

 

 

Haha ja, jag är oxå så tveksam till att Roddick klarar detta att jag slängde in ett jättebet på att Isner tar hem det till 1.72 så nu håller vi på honom istället!!

 

Jag visste att Isner var en okej lirare men trodde att han skulle få sig en tennislektion av Roddick idag men Isner verkar ju spela över sin egen förmåga tycker ja!!

 

Roddick bröt Isners serve och liveoddset går upp till 2.5 på Isner... Slänger in monsterbet. Nu blir det nervöst resten av matchen kan jag lova!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha ja, jag är oxå så tveksam till att Roddick klarar detta att jag slängde in ett jättebet på att Isner tar hem det till 1.72 så nu håller vi på honom istället!!

 

Jag visste att Isner var en okej lirare men trodde att han skulle få sig en tennislektion av Roddick idag men Isner verkar ju spela över sin egen förmåga tycker ja!!

 

Roddick bröt Isners serve och liveoddset går upp till 2.5 på Isner... Slänger in monsterbet. Nu blir det nervöst resten av matchen kan jag lova!

 

Jag hoppas verkligen att du sätter den, jag hänger på lite jag med bara för det men blir ett litet bet från min sida :)

 

Tog en snabb kik på morgondagens matcher, spontant känns Clijsters,Pennetta,Simon trevliga och Berdych lockande. Har dock inte kikat närmare på det än.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag hoppas verkligen att du sätter den, jag hänger på lite jag med bara för det men blir ett litet bet från min sida :)

 

Tog en snabb kik på morgondagens matcher, spontant känns Clijsters,Pennetta,Simon trevliga och Berdych lockande. Har dock inte kikat närmare på det än.

 

 

Jag har inte kollat vad det är för matcher imorrn än, är alldeles för nervöst just nu för att kolla det 8-)

 

btw så har även jag en levande trippel där Robredo är sista pjäs som ska klaffa hehe.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har inte kollat vad det är för matcher imorrn än, är alldeles för nervöst just nu för att kolla det 8-)

 

btw så har även jag en levande trippel där Robredo är sista pjäs som ska klaffa hehe.

 

Haha skönt att vi är överens om Isner iaf!

jobbigt nära ett break för Roddick nyss!

 

Om man bortser från betting vart har du då dina sympatier hos spelarna?

Jag är tråkig, jag vet, men är STORT fan av Roger Federer. I övrigt svag för alla med enhands backhand! Självklart önskar man framgång till alla svenskar med.

 

På damsidan är jag precis som alla andra av det manliga könet svag för Ivanovic hehe.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha skönt att vi är överens om Isner iaf!

jobbigt nära ett break för Roddick nyss!

 

Om man bortser från betting vart har du då dina sympatier hos spelarna?

Jag är tråkig, jag vet, men är STORT fan av Roger Federer. I övrigt svag för alla med enhands backhand! Självklart önskar man framgång till alla svenskar med.

 

På damsidan är jag precis som alla andra av det manliga könet svag för Ivanovic hehe.

 

Samma här, Federer är typ min enda stora favorit, han är tenniskungen #1! Annars har jag inga speciella favoriter, ogillar generellt sett Ryssar dock. På damsidan håller jag på den som är snyggast när jag inte har oddast 8-)

 

Håller med om att Ivanovic ligger bra till i den ligan ;-)

 

 

Nu har Isner haft matchboll... Vinner han inte detta börjar jag gråta.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!

 

Detta ska jag genast fira med en corona! (Isner vann)

 

Kollar Blake mot Robredo nu, nattens sista match men slocknar snart för jag är svintrött. Robredo känns lite säkrare, har lite bättre kontroll. Kan nog bli 4 eller 5 set men jag känner mig ganska säker på att Robban tar hem detta.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!

 

Detta ska jag genast fira med en corona! (Isner vann)

 

Kollar Blake mot Robredo nu, nattens sista match men slocknar snart för jag är svintrött. Robredo känns lite säkrare, har lite bättre kontroll. Kan nog bli 4 eller 5 set men jag känner mig ganska säker på att Robban tar hem detta.

 

En får gratuelera till båda klonkarna! Även om jag tycker det kunde ha fått vara nog med att du satte Isner. hehe

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Uppvaknad efter en god natts sömn! Wow vilken dag/kväll det var på tennisfronten. Bra matcher och istort sett alla lagda spel hemma!

 

 

 

När du säger rekordplus, är det på sportsbetting eller med poker inräknat?

 

Grattis, du verkar framgångsrik!

 

Tack! Det gäller bara bettingen så det är egentligen inga stora pengar det handlar om.

 

 

 

En får gratuelera till båda klonkarna! Även om jag tycker det kunde ha fått vara nog med att du satte Isner. hehe

 

Tack! Vad säger du om dagens matcher? Massa bra matcher idag! Härligt att usla Safina rök inatt. Är man världsetta så bör man iallafall kunna sätta en serve i sitt servegame.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ok, nu har jag gått igenom alla dagens matcher och hittat några bra spel.

 

Pennetta är ruskigt het och vinner. Hennes 15 senaste matcher har avgjorts i 2 set, 12 av dem har vunnits. Idag blir det ny 2-0 seger.

 

Tsonga slaktar Benneteau. Spelar -5.5 games och 3-0 i set.

 

Almagro +8.5 mot Nadal.

 

Schiavone var otäckt bra mot Azarenka och vinner mot Li Na idag till superbra odds.

 

Simon och Clijsters vinner. Berdych-Gonzalez kan fan sluta hur som helst så hoppar den men matchen avgörs i 4 eller 5 set.

 

Orealistiskt men spelar Dent mot Murray för 34x.

 

Varsågoda folk.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...