GG Postad 25 Maj , 2009 Rapport Share Postad 25 Maj , 2009 Hur tänker ni som officiellt ska vara pokerns promotare i Sverige och agera för att pokern ska få en bra stämpel och allmänt accepterad när ni beter er så fruktansvärt pinsamt under poker-sm. Jag tror knappast att folk får en bra bild av poker när några av de människor som av allmänheten anses vara pokerns representanter. Bara för att ta ett exempel, att springa runt vid boardingen på tallinns flygplats och vråla om sidebets på när boardingen öppnar ger nog knappast pokern en bra stämpel. Sorgligt att se människor i 45-årsåldern och springa runt och bete sig som 14åringar. Ni är inte speciellt häftiga, tycker ni det är kul med bets så kan ni väl åtminstone sköta det någorlunda diskret istället för att springa runt och berätta för främlingar om era häftiga sidebets. Det är nog inte många som är speciellt intresserade att höra om era lekar. Dock finns det ju självklart undantag som ska ha cred för hur ni sköter det hela. Tack Dan Glimne, unibet och andra sajter som gav ett mycket proffesionellt intryck, tävlingsledarna och så vidare men, ni som skämt ut er vet vi ju alla vilka ni är och det känns jäkligt sorgligt och tråkigt att se hur ni beter er när ni försöker hävda att ni verkligen tycker det är viktigt att pokern blir allmänt accepterad bland "vanliga människor" Och jag är knappast ensam om denna åsikt då det har diskuterats ganska friskt bland flera av många av människorna där nere. Speciellt när Poker-SM är ett event som ska locka inte enbart alla inbitna pokerspelare utan det ska vara något som vem som helst ska ha chansen att vara med i och uppleva det roliga som pokern faktiskt har att erbjuda. Mvh Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Maruzi Postad 25 Maj , 2009 Rapport Share Postad 25 Maj , 2009 outa då... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bodinarn Postad 25 Maj , 2009 Rapport Share Postad 25 Maj , 2009 outa då... +1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Partyjack Postad 25 Maj , 2009 Rapport Share Postad 25 Maj , 2009 Krävs ju inte mkt för de/oss som varit här nere att lista ut ungefär vilken eller vilka det är i den åldern som håller på så som beskrivet. Frågan är väl kanske bara varför det är så negativt för pokern och varför det öht är så mkt att bry sig om..? Amerikanska pokereliten får väl knappast någon skit för deras knasiga sidebets osv... Utan att jag nu har en aning om hur knasiga sidebets det handlat om på flygplatsen, men jag kan ändå inte se problemet? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RuchYa Postad 25 Maj , 2009 Rapport Share Postad 25 Maj , 2009 Är det bara någon form av högljuda sidebets som förekommit eller ligger det mer i den här anklagelsen än vad som framgår? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 25 Maj , 2009 Rapport Share Postad 25 Maj , 2009 Jag och Peter "Nalle" Hedlund hade en vadslagning om när incheckningen ska börja. Dock är jag inte 40 fyllda... Känner man Nalle så blir det gärna högljutt när han kommer i maskin. Sorry om detta förstörde hela gretkos SM-upplevelse. /Ola Brandborn Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hager Postad 25 Maj , 2009 Rapport Share Postad 25 Maj , 2009 Jag och Peter "Nalle" Hedlund hade en vadslagning om när incheckningen ska börja. Dock är jag inte 40 fyllda... Känner man Nalle så blir det gärna högljutt när han kommer i maskin. Sorry om detta förstörde hela gretkos SM-upplevelse. /Ola Brandborn Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schoolbook Postad 25 Maj , 2009 Rapport Share Postad 25 Maj , 2009 Bara för att ta ett exempel, att springa runt vid boardingen på tallinns flygplats och vråla om sidebets på när boardingen öppnar ger nog knappast pokern en bra stämpel. Och jag är knappast ensam om denna åsikt då det har diskuterats ganska friskt bland flera av många av människorna där nere. Hur kan detta ha diskuterats friskt i Tallinn då det inträffade vid hemresan? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hamstern Postad 25 Maj , 2009 Rapport Share Postad 25 Maj , 2009 Hur kan detta ha diskuterats friskt i Tallinn då det inträffade vid hemresan? Det står inte att det diskuterats I Tallin utan av människor som var där, alltså kan de ha skett på flygplanet osv osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Luap Postad 25 Maj , 2009 Rapport Share Postad 25 Maj , 2009 Jag och Peter "Nalle" Hedlund hade en vadslagning om när incheckningen ska börja. Dock är jag inte 40 fyllda... Känner man Nalle så blir det gärna högljutt när han kommer i maskin. Sorry om detta förstörde hela gretkos SM-upplevelse. /Ola Brandborn Att bemöta kritik på ett vettigt sätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 25 Maj , 2009 Rapport Share Postad 25 Maj , 2009 Att bemöta kritik på ett vettigt sätt. Whut? Det efterfrågdes om namn i tråden, och för att förebygga spekulationer så talade jag om vilka vi två var. För övrigt lägger jag ingen värdering i det hela. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NALLE Postad 25 Maj , 2009 Rapport Share Postad 25 Maj , 2009 Side bets är roliga, sen om någon bitter torsk blir irriterad är det dennes problem. För störs man av detta är risken att man störs av mycket, så sök hjälp. /Nykter och glad Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DrRoland Postad 25 Maj , 2009 Rapport Share Postad 25 Maj , 2009 Vaffan. Det är väl inget att bli upprörd över? Låt pojkarna få leka lite medan de är unga. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Laagen13 Postad 25 Maj , 2009 Rapport Share Postad 25 Maj , 2009 What's the big deal? Bara för att man blir en pokerprofil ska man ändra på sin personlighet, så det passar för sådana pessimister som du? Tänk om alla skulle vara som medelsvensken i en folksamling, det skulle säkert locka flera nya pokerspelare till SM! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 25 Maj , 2009 Rapport Share Postad 25 Maj , 2009 Haha att leverera i tallin på nalles vis Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ibmachine Postad 25 Maj , 2009 Rapport Share Postad 25 Maj , 2009 Side bets är roliga, sen om någon bitter torsk blir irriterad är det dennes problem. För störs man av detta är risken att man störs av mycket, så sök hjälp. /Nykter och glad Right on! Högljudda sidebets e nöten! Vad vore säsongens HSP utan Antonio och Phil! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DrRoland Postad 25 Maj , 2009 Rapport Share Postad 25 Maj , 2009 Visst vill man väl se Nalle och gdaily göra armhävningar i direktsänd TV? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
upandcoming Postad 25 Maj , 2009 Rapport Share Postad 25 Maj , 2009 Något säger mig att karismatiska gamla rävar (nej, nu menar jag inte gdaily) är mycket bättre för pokern än 22-åriga onlinegrinders som kör solglasögon och mp3-spelare 24/7 så fort de befinner sig utanför sin lägenhet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ibmachine Postad 25 Maj , 2009 Rapport Share Postad 25 Maj , 2009 Visst vill man väl se Nalle och gdaily göra armhävningar i direktsänd TV? Armhävningar!? Pluralis? Jag e skeptisk... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sexyterran Postad 25 Maj , 2009 Rapport Share Postad 25 Maj , 2009 förstår inte riktigt heller hur det kan störa någon... jag hade aldrig bett om ursäkt för en sån sak. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BosniskPatriot Postad 25 Maj , 2009 Rapport Share Postad 25 Maj , 2009 Side bets är roliga, sen om någon bitter torsk blir irriterad är det dennes problem. För störs man av detta är risken att man störs av mycket, så sök hjälp. /Nykter och glad Nalle, du må vara rolig men du är en tomte. Btw gretko hoppas du kommer till Sonisphere Hultsfred i sommar, då kan vi lyssna på metallica och knarka tillsammans! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
D Postad 25 Maj , 2009 Rapport Share Postad 25 Maj , 2009 Vem vann? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 25 Maj , 2009 Författare Rapport Share Postad 25 Maj , 2009 Flygplatsgrejen var ett exempel, och jag skiter fullständig i vad ni gör men jag tycker knappast ni sköter er på ett bra sätt mtp vilken inställning ni har till svensk poker och att ni vill att den ska bli så allmänt accepterad och så vidare. Men jag kanske missförstått den saken. Och att Nalle ber mig söka hjälp är ju fantastisk komik då han lär vara i behov av riktigt akut psykvård, det sa han själv till mig en kväll i Tallinn. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 25 Maj , 2009 Rapport Share Postad 25 Maj , 2009 jag skiter fullständig i vad ni gör men jag tycker knappast ni sköter er på ett bra sätt mtp vilken inställning ni har till svensk poker och att ni vill att den ska bli så allmänt accepterad och så vidare Håller med om detta, det var ju knappast svårt att gissa vilka personer som åsyftades i op. Men jag bryr mig inte nämnvärt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 25 Maj , 2009 Författare Rapport Share Postad 25 Maj , 2009 Och nordicbets "fest" var ju ett stort jävla skämt. Som tur var hörde jag att ni fick skit för det iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts