Gå till innehåll

Hur beter sig Sveriges "pokerprofiler" egentligen?


GG

Recommended Posts

  • Svars 136
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

"Tack Dan Glimne, unibet och andra sajter som gav ett mycket proffesionellt intryck"

 

lol seröst ddddddddddddddddddddddddddddööööööööööööööööööööööööööööööö :twisted: man skiter väll i om man ser proffesionell ut eller inte bara man har roligt :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

"Tack Dan Glimne, unibet och andra sajter som gav ett mycket proffesionellt intryck"

 

lol seröst ddddddddddddddddddddddddddddööööööööööööööööööööööööööööööö :twisted: man skiter väll i om man ser proffesionell ut eller inte bara man har roligt :lol:

 

 

 

Vad säger du? :S

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jello, lämna danmark nån gång så får du se hur det går till :)

 

Unibet har skött alla event kanonbra hittils som jag vart på! och Danne G kan man ju inte klaga på.

 

OnT så har jag inget att säga då jag inte var där.. men att nalle gjort bort sig lär ju inte vara någonting nytt.

 

/All in från mowmows konto

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Något säger mig att karismatiska gamla rävar (nej, nu menar jag inte gdaily) är mycket bättre för pokern än 22-åriga onlinegrinders som kör solglasögon och mp3-spelare 24/7 så fort de befinner sig utanför sin lägenhet.

 

Går att motivera med bakfylla.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

"Tack Dan Glimne, unibet och andra sajter som gav ett mycket proffesionellt intryck"

 

lol seröst ddddddddddddddddddddddddddddööööööööööööööööööööööööööööööö :twisted: man skiter väll i om man ser proffesionell ut eller inte bara man har roligt :lol:

 

-1

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

gdaily och nalle: När man skriver "till exempel" så menar man bara en av många saker.

 

Hade man aldrig sett lr vetat vem nalle var sedan tidigare hade man ju bara skrattat åt honom när han sprang runt och berättade för folk hit och dit att han hade bettat ca 700 sek på att incheckningen skulle börja en viss tid. Många av de äldre gardet pokerspelare (givetvis långt ifrån alla) beter sig verkligen som små fjortonåringar lr ärkegrisar. Personer som representerar och är ansiktet utåt för sina sponsorer (tror väldigt många tappar förtroende för en sådan sida).

 

Såg att någon nämnde nått om nordicbet också, orkar inte dra hela storyn nu. Men de var iaf PINSAMT!

 

Och även jag måste ge cred till Unibet då de alltid sköter allting helt prickfritt då man är ute på turneringar. Spelar inte själv på sidan kan tilläggas.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

gdaily och nalle: När man skriver "till exempel" så menar man bara en av många saker.

Eftersom jag har blivit indragen så får folk gärna tala om vad mer för pinsamheter jag gjorde under SM (vi hade även vadslagning om vems väska som skulle komma först på bagagebandet, om hela 10 kronor. Något mer?)

 

Annars har jag bara hört gott om hur Betway hanterade sina kunder, av det som framkommer i dagboken i alla fall. Har du annan info så får du väldigt gärna delge detta, så jag kan bättra mig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men nordicbet tog med oss på middag den kvällen de hade sin så kallade fest. Det åts och drack och notan blev inte speciellt farlig, skönt för nordicbet? Mjaa det sket väl dom i med tanke på att det var vi som fick betala skiten. Sen blev vi tagna tilll nån sunkig nattklubb där nalle stod och stänkte sprit på bland annat mig och skröt om att de fixat den bästa spriten och snyggaste brudarna. Såg en tjej ett ögonblick sen såg jag ett par flaskor fulvodka innan vi lämnade stället.

 

OnT miketime, nä det kan jag tänka mig att du inte förstår. Att förstå saker verkar inte vara din starka sida. HE HE

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Något säger mig att karismatiska gamla rävar (nej, nu menar jag inte gdaily) är mycket bättre för pokern än 22-åriga onlinegrinders som kör solglasögon och mp3-spelare 24/7 så fort de befinner sig utanför sin lägenhet.

 

 

absolut.. dock blir jag och tänkte på tex Dan G och inte någon 45 åring som verkar ha sin första fylla!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Eftersom jag har blivit indragen så får folk gärna tala om vad mer för pinsamheter jag gjorde under SM (vi hade även vadslagning om vems väska som skulle komma först på bagagebandet, om hela 10 kronor. Något mer?)

 

Annars har jag bara hört gott om hur Betway hanterade sina kunder, av det som framkommer i dagboken i alla fall. Har du annan info så får du väldigt gärna delge detta, så jag kan bättra mig.

 

Rätta mig om jag har fel, men det är väl ingen som har anklagat dig personligen förutom att du möjligtvis har varit en liten del av det hela (som du själv gick ut med i en smått sarkastisk kommentar på första sidan).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

I alla inlägg skrivs det "ni", "de", "pokerprofiler" osv, dvs plural. Då förutsätter i alla fall jag att någon mer varit inblandad, och inte bara ADHD-Nalle.

 

Och eftersom det dras upp ett exempel där jag varit med tillsammans med Nalle, så innebär detta såklart att jag förekommit på andra ställen? "Bara som ett exempel"... Som det är skrivet så kan man bara tolka det att jag och Nalle vandrat hand i hand i Tallinn och hittat på dumheter. Sådant hade jag inte tid med, det får räcka med den dos Nalle jag fick när jag satt vid samma bord som honom i två av turrarna.

 

Gnäll gärna på Nalle, han kan förtjäna det, och han kan försvara sig, men använd i så fall singularis. Nordicbet är nog ytterst medvetna om att de valt en fyllskalle och totalt sönderflippad person som profil. På samma sätt som Unibet valt Norinder, som har sina "tveksamma kvaliteter", och är medventa om det valet. De är valda av en anledning, kanske denna anledning är för att de är just "clowner som syns"...

 

Just nu verkar det vara en "hata Nordicbet, ogilla Nalle, älska Unibet-tråd".

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Och eftersom det dras upp ett exempel där jag varit med tillsammans med Nalle, så innebär detta såklart att jag förekommit på andra ställen? "Bara som ett exempel"... Som det är skrivet så kan man bara tolka det att jag och Nalle vandrat hand i hand i Tallinn och hittat på dumheter. Sådant hade jag inte tid med, det får räcka med den dos Nalle jag fick när jag satt vid samma bord som honom i två av turrarna.

 

Tror inte att det är något som helst fel på dina svenskkunskaper, däremot verkar ditt ego sätta käppar i hjulet för din tolkning.

 

Jag måste nog motsätta mig påståendet att man bara kan tolka det som om du och Nalle skulle ha "vandrat hand i hand i Tallinn och hittat på dumheter". Så vitt jag vet är det inte bara du och Nalle som samlingsnamnen "de", "ni" eller "pokerprofiler", innefattar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...